[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 18:22

Benthe: Wat jammer dat het niet helemaal fijn ging. Stom is dat he als een jury super positief is maar dan wel heel erg laag punt :\
Marieke: Van marktplaats. Hij was maar 32 euro incl. :):)

Nou vooruit, heb een foto gemaakt voor jullie ;)
Afbeelding

Marieke_xXx

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 18:32

@ Vief; dan heb je hem mooi gescoord! :D
Welk model is ie? Hij is echt wel gaaf!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 19:26

Zo vief die zijn echt mega duur toch? :)
Ja ik heb wel wat op het oog ;) maar ik krijg nog reaktie.

Nou meiden ben geslaagt :) maandag krijg ik de prijs klasse :) maar ja week er na ben ik jarig ;)

Tis de derby gold jumper :)) in het donkerbruin dus zodra ik een plaatje heb plaats ik hem ;)

Heb ook nog een mega mooie cap gezien van gpa in het lichtbruin jammer dat hij niet in het donker bruin is anders had ik hem zo mee genomen :o Had ook nog een mooi jasje gezien van gpa was ook niet extreem duur :) maar ja eerst maar me zadel en me laarzen, en dan zien we het wel :)

Ik heb net lekker ge BBQ :9 was lekker

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-09 20:11

Goedenavond :D
Ik ben weer terug van stal. Was er al bijtijds, om half 9. Heerlijk gereden op Vorstin, en daarna Aquila klaar gaan maken. Was wel een tikkeltje zenuwachtig, omdat ik hem nog maar 2x gesprongen had en nog helemaal niet op ander terrein gereden had. Gelukkig was hij heel braaf :)
Toen hij van de wagen kwam was hij een beetje druk, maar toen ik begon te rijden vloeide de spanning als snel af. Het eerste parcoursje (60cm) was het voor mij even wennen, hij was zo afgeleid! Vooral overal naar kijken, behalve naar de hindernissen :D Had een paar langsschieters, maar dat kwam doordat ik hem die ruimte gaf. Tweede parcours (80cm) ging hartstikke netjes :)
Ben helemaal trots op dat superpaard :D

Jammer dat het niet helemaal ging zoals je wilde Rowo.
Mooie cap Vief!
Balen dat je zo prutst op wedstrijden Benthe. Misschien dat les idd wel gaat helpen :)
Leuk dat je nieuwe laarzen hebt besteld Corien :D

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 20:17

Nog snel weer berichtje van mij. Vandaag dus cc gehad in Enschede. Van Fari dressuur verwachtte ik niet veel ivm springen gister, maar ze liep erg fijn. Ook fijn commentaar van de jury gehad, had 194 en 196 en een 1e en 2e prijs :D Springen met Zappa was iets minder als gister, weer ril maar kon niet fijn in het ritme blijven, 1 balkje..

J_N; wat jammer dat het niet zo wou :(:)
Snoekiej; wat mooi dat je zo tevreden bent :)

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 07:28

goedemorgen :D wij gaan naar cc in helden

rowoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 08:09

Goeiemorgen :wave:

K heb de stallen al gedaan, paarden staan weer binnen en gevoerd. Zo ff buitenritje met Zetje en dan ff met Zoë een paar crosshindernisjes in Boekelo springen.

@ b_b: succes :D

@ vief; ik vind dat ook errug gave caps. Karen (Teegee) heeft een hele mooie bruine... Jammer dat zo duur zijn.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 09:40

Marieke_xXx schreef:
Welk model is ie? Hij is echt wel gaaf!

Showjumper is de naam van het model geloof ik :)

Shanouk: Wat leuk dat het zo goed ging gister :D
Rowo: Goed bezig daar ;) Ik ga ook eens eten en richting Wolles. Lekker wat springen :j

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 11:20

Vief, wat een mooie cap!
Malloes, gefeliciteerd met je punten!

Ik heb gister het veulen opgehaald die uitgegroeid is naar een prachtige jaarling (en dat zegt nogal wat, want ik vind jaarlingen vaak heul lelijk)! Het is echt een klein prinsesje! Jammer dat ze zo klein blijft (D-ponytje waarschijnlijk). Ze is ook zo onwijs lief! En mooi! En braaf! En gehoorzaam. Aahhh ik ben weer helemaal verliefd *D. En ook de jaarling van Amber gezien, Bijoux (bij hen is hij omgedoopt tot Rambo), en ik heb gewoon niks met het beestje.. Mooi dier, lief, maar geen klik..

Ahh mini is mijn oogappeltje!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 11:41

Snoek foto's ?

Ik ga me paardje doen en vanmiddag lekker wokken :)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 11:50

:wave: goeiemorgen nog net.

Ben alweer een tijdje aan het leren. Laatste dagje om te leren :=. Het wil zomaar, heb vanmorgen al zoveel geleerd dat ik echt zoiets heb van huh :=. Dat kan niet. Ben altijd heel lang bezig met leren en vergeet de helft altijd weer. Dus nu de hele tijd herhalen en hopen dat het wel in m'n hoofd blijft :). Vanavond als pauze even paar uurtjes werken. Eind van de middag nog ff rijden :)). Morgen met half 7 bus :=. Dus lekker vroeg op bed vanavond haha.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 11:55

Goedemorgen (ook nog net)!

Kim: leerse!
Vief: sjieke cap hoor!
Malloesje: gefeliciteerd met je punten en je prijzen!
Corrien: veel plezier met rijden en wokken!

Hier is het aan het regen. Hoop dat het straks een beetje droog wordt zodat ik Pancho nog even kan rijden. Op het hard is hij nog steeds niet helemaal regelmatig. Nog maar een paar daagjes aankijken en anders toch maar weer de DA terug laten komen. Gisteren mocht hij mee als gezelschapspaard naar de crosstraining van mijn zusje. Beetje rondstappen daar en een paar keer het water in. Deed hij dat zomaar vanzelf! Het wordt nog een echt waterpaard.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 13:22

Hoihoi!
Ik had gister voor het eerst wat serieuzer gereden met mijn dressuurzadel, dat was wel wennen zeg! :o Dacht dat ik er best netjes op zat, mijn zusje had foto's gemaakt en toch schrok ik weer van mezelf. Moet nou echt een keer leren dat ik mijn schouders naar achteren doe!
Heb vanmorgen alweer even gelongeerd. Morgen nog weer een keer dressuur rijden en dan dinsdagavond de 1e keer L1.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 13:33

Kim: Succes alvast voor je tentamen!

Heb lekker gereden net :)
Wel helemaal doorweekt :\
Ga nog even wat leren zo, maar eerst eens wat concoursen/crossjes opgegeven :D

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 13:53

@ Sussie; Heb je zus gisteren nog gezien! ;)

Hier regent het vanaf 8 u al ononderbroken echt keihard!

Mijn crosstraining ging best wel fijn :) Ze was alleen een beetje heet en sterk :D
We moesten een afsprong in het water nemen en dat vond ze best eng, elke keer sprong ze er af (daar was het nog een stukje droog) en dan snel de rem op, ;)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 13:58

Goedemiddag!
Gisteren had ik wedstrijd gehad en ze was met losrijden echt super braaf! Ging dit keer niet met een super fijn gevoel naar de wedstrijd toe omdat ze vorige week zo idioot deed. Maar ze was echt super relaxed, ik kon gewoon echt heel fijn losrijden. Kon haar flink aan het werk zetten zonder echt protest :D Een enorme vooruitgang dus. Helaas vond ze in de proef dat ze wel weer lang genoeg braaf was geweest en was ze weer eens heel vervelend. Telkens tegen de hand en in verzet. Met galop aanspringen bokken en daarna heel hard rennen :( Ook valt ze dan de hele tijd over de buitenschouder en ik kan haar dan ook niet begrenzen want dan komt ze meteen in verzet. Echt vervelend. Komt denk ik omdat ik haar in de proef niet genoeg aan het werk kan zetten, zo'n L1 proefje stelt natuurlijk niks voor en ze heeft er alle tijd om vervelend te doen. Met losrijden laat ik haar constant wat anders doen, zigzag wijken, overgangen, schouderbinnenwaarts enzo en dan heeft ze geen tijd om zelf dingen te gaan zoeken.
Maar goed, het was in ieder geval een enorme vooruitgang met vorige week. Ze moet gewoon weer wat vaker op cc en dan wordt het wel weer beter.
Oja, ik had 173 en 183 punten geloof ik. Werd bij die 1e proef ook wel wat lager gejureerd maar daar was ze ook echt een stuk vervelender :o

Rowo: Jammer dat het niet helemaal lekker ging met je wedstrijd
Malloesje: Gefeliciteerd met je prijzen!
Vief: Gave cap hoor!
Kim: Succes met leren

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 14:15

Marieke_xXx schreef:
@ Sussie; Heb je zus gisteren nog gezien! ;)

Hier regent het vanaf 8 u al ononderbroken echt keihard!

Mijn crosstraining ging best wel fijn :) Ze was alleen een beetje heet en sterk :D
We moesten een afsprong in het water nemen en dat vond ze best eng, elke keer sprong ze er af (daar was het nog een stukje droog) en dan snel de rem op, ;)

Ik hoorde het net ook! Ik kon niet mee, moest lesgeven op de ponyclub. Wel fijn dat je crosstraining goed ging. Geeft weer wat vertrouwen! Het water komt met wat oefenen vast ook wel goed.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 14:19

Gefeliciteerd met je wp Anthea!

Ik had vandaag 188 en een 5e prijs en 167. Zoveel verschil zat er echt niet tussen de proeven := . Maar ring 2 was veel lager gejureerd. Hij had wel wat spanning in de proeven, er was een fotograaf en die stond op de hoek tussen de 1e en de 2e ring

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 14:21

Zo vief weer op wedstrijd ga je L dressuur en springen?

Ik ga even in me boekje kijken welke laars het word :) toch de gold jumper denk ik :)

Heb jack lekker half uur stevig gelongeerd hij was braaf :) morgen lekker dresuren :)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 14:34

Marieke: Hier is het nu gelukkig droog. Maar 't heeft ook de hele ochtend geregend!
Anthea: Fijn dat het al beter ging :) Is in zo'n proefje dan inderdaad een stuk lastiger..
Mistid: Gefeliciteerd met je wp en prijs :D
Corien: Ik ga iig geen L dressuur starten :n
Ga zelfs even helemaal geen dressuur meer rijden op wedstrijd (op de crossjes na dan) en gewoon lekker springen omdat we dat allebei leuker vinden :) Succes met het kiezen van een laars!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 15:38

Ik zit echt in een dip en Wo ook... pfff.. ben zo ontzettend verdrietig en boos op mezelf!!
Dat ik ooit zo dom heb kunnen doen.. ongelooflijk :\

*zucht* het is weer zover, door mijn eigen stomme schuld... Wolin ging superdepuper, wilde we gister op buitenrit gaan en aangezien ik bij het land al werd gestoken door een daas, ging ik haar dus insprayen met vliegenspray.. ik wéét dat ze het niet leuk vind en toch spuit ik haar in.... op het gangpad nota bene... HOE DOM KAN JE ZIJN!! Ze begint dus te draaien en ik zie haar zo kreupel wegstappen..
Welke idioot spuit haar paard in op zo'n smal pad, wetende dat ze kan gaan draaien, nou ik dus.. ;(
Ik ben zo bang dat die collateraalbanden weer naar z'n grootje zijn, de kreupelheid lijkt weer het zelfde.. En ze blijven gevoelig met scherp draaien..nu dus ook.
Ik baal zo enorm van mezelf, kon gister alleen nog maar janken omdat ik zooooo kwaad ben op mezelf dat ik zo dom heb kunnen doen.. Ben bang dat we weer terug bij af zijn, het gaat zo goed en door één stomme actie van mij gaat het weer naar de kl*ten _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( ... Ik kijk het een paar dagen aan, maar zit er dik in dat ik weer naar de kliniek kan :\ ;( SJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESUS, wat ik kan ik mezelf voor m'n kop slaan -:(-

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 16:04

Jeetje Lotte, dat is niet niks :(:) .
Ik hoop voor je dat het meevalt!

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 16:30

Lotte echt balen, maar op dat moment denk je er niet bij na. :(:)

Morgen pw wiskunde, heb echt geen zin om te leren. Lukt dus ook totaal niet. :+

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 16:35

@Lotte: Dat zou wel heel erg balen zijn! Hopelijk gaat het toch allemaal nog meevallen!
@Kim: Druk dagje dus weer. Heb je van de week je laatste tentamens dan?
@Marieke: Veel succes nog even met al je proefwerken!
@Vief: Leuk, weer lekker crossen en springen!!
@Anthea: Fijn dat je paardje wel steeds weer wat braver wordt! Dan komt de rest ook wel weer!

Ik ben vanmorgen maar weer eens met Jipje naar buiten gegaan, nadat ik al mijn moed had verzameld :o Hij was eigenlijk best braaf op 2 keer na heel stout weer omdraaien en omhoog komen. Daarna Nika gelongeerd en die liep fijn en de 3-jarige ook weer gelongeerd met een zadeltje, die was ook erg makkelijk. Daar heb ik zelfs nog even op gehangen, gaf hij ook niks om. :o

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 17:34

Lotte; wat balen zeg, hopelijk valt het mee :(:)
J_N; fijn dat het goed ging met de paarden.
Mistid; das een aardig puntenverschil zeg, maar tja jurysport..
Anthea; wat vervelend dat het in de proef niet zo ging, wel gefeliciteerd met je wp :)
Sussie; balen dat Pancho nog niet fijn loopt :(:)

Vanochtend nog een lichte crosstraining gedaan vooral gericht op op en afsprongen omdat Fari daar in Ede wat bangig op was. Ging nou hartstikke goed :)