Marieke: Van marktplaats. Hij was maar 32 euro incl.

Nou vooruit, heb een foto gemaakt voor jullie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar ik krijg nog reaktie.
maandag krijg ik de prijs klasse
maar ja week er na ben ik jarig
in het donkerbruin dus zodra ik een plaatje heb plaats ik hem
Had ook nog een mooi jasje gezien van gpa was ook niet extreem duur
maar ja eerst maar me zadel en me laarzen, en dan zien we het wel
was lekker 

Had een paar langsschieters, maar dat kwam doordat ik hem die ruimte gaf. Tweede parcours (80cm) ging hartstikke netjes 

Springen met Zappa was iets minder als gister, weer ril maar kon niet fijn in het ritme blijven, 1 balkje.. 
wij gaan naar cc in helden 
. En ook de jaarling van Amber gezien, Bijoux (bij hen is hij omgedoopt tot Rambo), en ik heb gewoon niks met het beestje.. Mooi dier, lief, maar geen klik..
goeiemorgen nog net.
. Het wil zomaar, heb vanmorgen al zoveel geleerd dat ik echt zoiets heb van huh
. Dat kan niet. Ben altijd heel lang bezig met leren en vergeet de helft altijd weer. Dus nu de hele tijd herhalen en hopen dat het wel in m'n hoofd blijft
. Vanavond als pauze even paar uurtjes werken. Eind van de middag nog ff rijden
. Morgen met half 7 bus
. Dus lekker vroeg op bed vanavond haha.
Dacht dat ik er best netjes op zat, mijn zusje had foto's gemaakt en toch schrok ik weer van mezelf. Moet nou echt een keer leren dat ik mijn schouders naar achteren doe! 
Ze was alleen een beetje heet en sterk 
Een enorme vooruitgang dus. Helaas vond ze in de proef dat ze wel weer lang genoeg braaf was geweest en was ze weer eens heel vervelend. Telkens tegen de hand en in verzet. Met galop aanspringen bokken en daarna heel hard rennen
Ook valt ze dan de hele tijd over de buitenschouder en ik kan haar dan ook niet begrenzen want dan komt ze meteen in verzet. Echt vervelend. Komt denk ik omdat ik haar in de proef niet genoeg aan het werk kan zetten, zo'n L1 proefje stelt natuurlijk niks voor en ze heeft er alle tijd om vervelend te doen. Met losrijden laat ik haar constant wat anders doen, zigzag wijken, overgangen, schouderbinnenwaarts enzo en dan heeft ze geen tijd om zelf dingen te gaan zoeken.
Marieke_xXx schreef:@ Sussie; Heb je zus gisteren nog gezien!
Hier regent het vanaf 8 u al ononderbroken echt keihard!
Mijn crosstraining ging best wel fijnZe was alleen een beetje heet en sterk
We moesten een afsprong in het water nemen en dat vond ze best eng, elke keer sprong ze er af (daar was het nog een stukje droog) en dan snel de rem op,
. Maar ring 2 was veel lager gejureerd. Hij had wel wat spanning in de proeven, er was een fotograaf en die stond op de hoek tussen de 1e en de 2e ring
toch de gold jumper denk ik
morgen lekker dresuren
Is in zo'n proefje dan inderdaad een stuk lastiger..
Succes met het kiezen van een laars! 
... Ik kijk het een paar dagen aan, maar zit er dik in dat ik weer naar de kliniek kan
SJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESUS, wat ik kan ik mezelf voor m'n kop slaan
.
Hij was eigenlijk best braaf op 2 keer na heel stout weer omdraaien en omhoog komen. Daarna Nika gelongeerd en die liep fijn en de 3-jarige ook weer gelongeerd met een zadeltje, die was ook erg makkelijk. Daar heb ik zelfs nog even op gehangen, gaf hij ook niks om.