maar weet zeker dat het heel mooi gaat worden. De kelder is al klaar, en die is ook zo mooi geworden. Totaal anders! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar weet zeker dat het heel mooi gaat worden. De kelder is al klaar, en die is ook zo mooi geworden. Totaal anders!
Ik ken de indeling hoe het was, maar heb geen idee hoe het moest gaan worden
op begane grond word de ruimte tussen de kapplaatsen groter en balie word verplaatst. Alles is er ook uit geweest, alleen de buitenmuren stonden nog. met wasunits enz waar nu het keukentje was, word chemiehoek. En boven word onze personeelruimte en het gangetje daar is afgetimmerd voor voorraad. Word echt supergaaf!
..
Leuk leuk.. Wie heeft er verder visagie dan???? 

We zijn helemaal klaar voor Princenhage!
soms krijg ik echt een punthoofd van haar als het gaat om een dressuur proef op wedstrijd. Thuis is ze eigenlijk altijd wel aardig dressuurmatig te rijden, maar op wedstrijdterrein kan ik er weer niks mee beginnen.
) of niet ivm been?
(gaat normaal nooit zo hoor). Was echt heerlijk, Wolin swingde lekker tussen de bomen door, staart hoog, oortjes erop, lekker briesen. Was ook de eerste keer in het donker, maar Wolin is een dapper paard
, merk echt dat zij niet snel bang is.. Daarna heeft ze nog even met een vriendinnetje kattekwaad uitgehaald in de paddock (lees: springbalken door de bak heen gesleept).
. Maargoed; nog maar even een 'zen'-momentje nemen voor ik ga slapen
.
en dat je niet meekan naar Princenhage maar wel mooi dat Wolin goed ging
alles moet hetzelfde, heb ik een dekje onder en het gaat niet goed krijgt pony dat dekje niet meer op
allemaal dat soort

En vanavond op stap
, wil toch wat zien
. mistid schreef:Balen Lotteen dat je niet meekan naar Princenhage maar wel mooi dat Wolin goed ging
![]()
Nou ik heb bijna alles bijgeloof op wedstrijdalles moet hetzelfde, heb ik een dekje onder en het gaat niet goed krijgt pony dat dekje niet meer op
allemaal dat soort
, gaf 'm nog een kans en gelukkig heeft ie zich weer bewezen.
Maar heb het ook wel op wedstrijd ja!!
TeeGee schreef:Zow goed bezig geweest!!
Deze bedoel je toch: