Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
peanutbutter schreef:Ingrid: Duurt opvullen bij jullie een week?????
Wij hebben een zadelmaker die aan huis komt (Godfried) en die doet dat binnen een half uur waar je bij staat. En die man is echt steengoed.
CoriienRN schreef:Hahaah das te zien aan je, ava jet :D
PB sorry maar die man vind ik dus tien 1 helemaal niks.![]()
Ik ga nu naar sjon kool die is pas super
ik ga stappen byebye
Jetske_ schreef:
vandaag weer lekker naar de Vlietlanden geweest, hij deed het super
Marieke_xXx schreef:@ Amber: Toen ie bij ons kwam (september 2006) was ie heel normaal, hij is ook smal gebouwd.. Maar in het voorjaar werd hij heel traag en doffe vacht en mager.. De dierenarts laten komen ook allemaal onderzoeken...
Kwamen we erbij uit dat ie leverbot had.. Kon komen doordat hij op moerassig land heeft gestaan..![]()
En soms begon de ziekte pas het paard te verzwakken na een half jaar... Ze konden er zelfs aan dood gaan...![]()
Heel veel geluk gehad dus! Toen medicijnen gehad..
Maar het dik worden heeft erg veel tijd nodig dus hij is er nu nog altijd beetje mee bezig...![]()
Je ziet zijn ribben wel al niet meer.. Maar mijn lesgever kent de vorige vorige baas van hem, en die had vertelt dat het bij hun altijd een dik paardje was...
Maar dat ze spijt hadden dat ze hem verkocht hadden want bij de mensen waar hun hem aan verkocht hadden (en wij hem dus van gekocht hebben) kreeg hij bijna geen eten!
Hij krijgt ook onbeperkt hooi, maar als je teveel geeft gaat hij er op staan p...!
miss_jumpy schreef:Jetske_ schreef:
vandaag weer lekker naar de Vlietlanden geweest, hij deed het super
Hee daar ben ik gisteren ook wezen rijden. Ik kwam wel twee paarden tegen maar dat was jij niet volgens mij, jij hebt toch geen gekleurd hoofdstel??
De ruiterpaden liggen er goed bij!