Scum, Pinacolada: Dat is zeker waar, het wil niet zeggen dat als iemand het in de praktijk kan brengen, het ook even goed kan uitleggen... Er zijn ook mensen die veel minder hebben bereikt in prestaties enzo maar het veel beter van de grond kunnen uitleggen dan diegene die wel op een hoger niveau rijd.
Het moet klikken tussen lesgever-ruiter-paard en je moet elkaar begrijpen. Ik heb in het begin ook even lopen zoeken tot ik mijn dressuurlesgeefster van nu had gevonden... De lesgever daarvoor heeft veel meer "bereikt" maar het klikte echt niet, ook niet met mijn paard... Dus naar prestaties kijk ik niet meer.
Reeskees: aw... Alles terug goed met de lip?
Vief: Leuk dat je zo gemakkelijk zonder zadel kan rijden
Mijn paard laat het toe als ik er op kruip zonder zadel, maar toen ik een vriendin erop zette (zonder zadel ook) was ze er na 5 seconden al weer af, en nee het was niet omdat ze niet kan rijden ofzo
Die begon de gekste sprongen te maken 
Middendraf is zo leuk als het goed gaat
En wat show bij zit
Straks komt vriendje BBQ'en, daarna geeft hij me crossles, ik moest me psychisch al gaan voorbereiden zei hij
Ik moest en zou de coffin springen bij ons op de renbaan... Ochja we zien wel wat dat word 
Vind ik maar een enge hindernis... Maar hij gelooft dat we het kunnen dusseuh
En anders doet hij het maar eventjes voor