Margriet heeft zo te lezen en te zien een super dag gehad. Erg mooie foto's. Nog gefeliciteeeerd!!
Gave foto's Lau! Itsme jammer dat Bay stopte in het parcours, doet hij dat vaker? Rosa gefeliciteerd met het winnen van de grote prijs!
Het schijnt dat ik het qua uitslag nog helemaal niet verkeerd gedaan heb gisteren. Volgens iemand die op de prijsuitreiking was waren er weinigen met een winstpunt terwijl het een grote ring was. De uitslagen staan nog niet online, dus ik kan het zelf niet terug kijken.
Lees wisselende crossverslagen maar vooral niet echt hele goede verslagen. Jer ging vol gas en Lau te langzaam
Margreet troubles met de buurvrouw, irritant zeg!
Roos, gefeliciteerd met je merrieveulen!!!!!!!!!!!!!!! Woehoe!
Ttje staat (lekker??) in de wei en de keuken is besteld! Wordt echt prachtig!
viefdepief
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-12 10:10
Margriet: Wat een prachtige foto's en jullie zagen er echt prachtig uit, wauw Vind jullie vervoer ook echt heel goed gevonden Laura: Wat een stoere foto's en dat filmpje is helemaal gaaf Wel echt een blubbertoestand daar als je het filmpje ziet Yvie: Welkom in het topic Roos: Wat een schattig veulen! Heb je al een naam? Misschien iets van Hachette (volgens mij betekent het iets als strijdbijl?), Harriette (Potter ), Herabette (naar de godin hera).. Verder kwam ik ook niet, echt lastig in combinatie met een H... Mendy: Jammer dat Bay er geen zin in had Was het bij OG naast koud wel leuk? Lelie: Wat sneu voor de merrie, smid er al naar laten kijken? Zal door zo'n zware buik ook wel meer druk op staan dan anders.. Rosa: Wat een mooi initiatief en super om zoveel geld voor je club op te halen, gefeliciteerd Karen: Fijn dat T lekker in de wei staat! Ben heel benieuwd naar jullie huis straks
Ik heb 10 uur geslapen Was nodig na het vroege opstaan van gister en vooral het koude en natte weer (ben ik niet voor gemaakt, kost me altijd nogal wat energie..) maar nu weer lekker fit!
Mooie foto's vief!! Ze kijkt heel blij! Was het ver rijden of viel het mee?
Mo, dat ligt aan de vloer, het plafon en de muren. Keuken komt wel voor de bouwvak binnen dus dat is wel lekker. En waarschijnlijk krijgen we toch een pvc vloer haha! Vanavond maar op tijd naar bed dus!
Met vloerverwarming? Bij Noor ligt het PVC echt mooi en lekkere warme voeten!
Ben hier voor een man die aan boord een inspectie houdt, maar wat een zuurpruim is dat... Engels is ook niet zijn ding Ben mezelf maar aan het bezig houden met andere projectjes!
Ja met vloerverwarming en dan geen radiatoren verder. We wouden eigenlijk graag hout maar de verhalen met vloerverwarming zijn daar erg wisselend over en de meneer van de keuken raadde ons het echt af. En als we pvc nemen kunnen we dat helemaal doorleggen onder de keuken en dan de keuken erop.
viefdepief
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-12 10:45
Thanks Mo Je zal het inderdaad wel zwaar gaan krijgen straks
Karen: 2.00 uur enkele reis Alles via de snelweg, dus dat reed prima. Terugweg wat langer over gedaan omdat we nog even hoi hadden gezegd bij schoonfamilie op de manege in Breukelen.. Woll is gelukkig een ideaal reispaard, je vergeet bijna dat ze mee is
Lijkt me erg mooi zo'n vloer! Wat voor kleur wordt het?
@ vief gave foto's! @ annetje fijn dat het resultaat toch mee viel vd dr wedstrijd @ karen ik ben benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien. Fijne dag allemaal
mooie keuken TG!! mooie foto van vief voor mootje de man met de hamer vloerverwarming is heerlijk!!! hier ook beneden overal, alleen dan wel met plavuizen.
mistid
Geplaatst: 04-06-12 11:38
Margriet, prachtige foto's! Roos, leuk veulen! Rosa, ik heb de Wellington Proffesional. Wilde graag de AYR8 maar die zat niet zo lekker. Achteraf vind ik deze veel mooier Lau, leuke filmpjes Leuke foto's Vief! Je keuken wordt mooi Karen!
Ik ben net wakker. Dat had ik ook wel ff nodig. Gistermiddag nog even bezig geweest in de crosswei, 2 verrotte hindernissen 'opgeruimd' en 3 nieuwen ervoor in de plaats. Gaten opgevuld en ik ben heel stoer bezig geweest met de bosmaaier . Ik voelde daarna alleen mijn hand en arm niet meer, zo erg trilt dat ding. Gisteravond kwam er iemand te trainen en dat ging heel mooi. Denk dat hij binnenkort wel opengesteld wordt.
AntheaV
Geplaatst: 04-06-12 12:15
Leuk Mirthe! Als het opengesteld wordt, kom ik ook graag een keertje langs
Gaaf Mirthe! Man met de hamer is nog niet langs geweest.... Moet tot een uur of 7 werken, dus hoop dat hij nog even wacht
Evony
Geplaatst: 04-06-12 12:46
Gemiddag
Nou ik ben er weer hoor naar 4 dagen outdoor gelderland. Was uitermate gezellig, zullen we maar zeggen Mendy nog gezien, en jits natuurlijk.
Roos: gefeliciteerd met je knapperd Mirthe: wat leuk Weet niet of wij die van ons echt gaan openstellen, kan wel gewoon op vraag. Vief: gave foto's! Mootje: welkom terug, jammer dat je reis niet helemaal is wat je ervan gehoopt had. Man met de hamer komt hier vast ook wel langs, al heb ik vannacht gelukkig meer geslapen dan in 3 nachten og bij elkaar OK gangers: jammer van de opgaves in de cross. TG: mooi! Lau: leuke filmpjes! Margriet: gefeliciteerd, en wat zag je er prachtig uit. Je was een hele mooie bruid
edit: nog even iets leuks, ik mag bij Roeli Bril gaan lessen, nu alleen nog even regelen met mn ouders. Roeli vond dat ik hem maar even moest bellen
Laatst bijgewerkt door Evony op 04-06-12 12:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Margriet, prachtige dag hebben jullie dus gehad. Wat een mooie plaatjes! Veel geluk samen. Karen, PVC is ideaal! Heeft ook zonder problemen een vrij losbandige housewarming overleefd Supermooi je keuken!! Mootje, we hebben al ff contact gehad, maar welcome back!
Verder niet bijgelezen, moet gauw weer verder. Solly!
goeiemiddag! Ik ben er ook weer, zal zo even bijlezen want ik ben heel benieuwd hoe het bij iedereen in OK is gegaan Mirthe mag ik morgen middag komen trainen? Als het tenminste droog is
Eef_Bam
Geplaatst: 04-06-12 13:01
Goedemiddag. Roos: Wat een knap veulen, gefeliciteerd! Mister: Succes vandaag. Yvie: Welkom! Lau: gave filmpjes, maar wat een papbodem zeg! Vief: Mooie foto's! Teegee: mooie vloer en keuken! Mistid: leuk dat de crosswei steeds uitgebreider word, alleen jammer dat je zo ver weg woont . Mootje: Oef , kort nachtje, ik hoop dat de man met de hamer nog even wegblijft. Evony: leuk dat je het zo naar je zin gehad hebt en veel bekenden gezien!
Bweh wat een weer, net autorijles gehad en zo maar even boodschappen doen, ik ga pas naar Bam als het wat droger wordt. Gisteren voor het eerst gereden in de buitenbak op de nieuwe stal, beviel prima alleen Bam moest een beetje wennen aan de terror-shetjes die langs de kant van de bak aandacht kwamen vragen .
mistid
Geplaatst: 04-06-12 13:26
bvw schreef:
Mirthe mag ik morgen middag komen trainen? Als het tenminste droog is
Ja kom maar hoor! Wel even laten weten hoe laat, want dan kunnen we de paarden die daarin staan binnenhalen.
Wordt echt mooi Karen! Rosa, wat een mooi initiatief hebben jullie genomen! Wow! Lessen bij Roelie, Evony. Jaloers! Maar ik snap even niet: je mag gaan lessen maar moet het met je ouders nog regelen? Plaats nog eens wat foto's van je crossterreintje Mirthe, ben wel benieuwd!