Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

caro29 schreef:Yeaahh de Knhs heeft eindelijk de crossstanden bijgewerkt. Van Loningen-Ehren heb ik geen wp gekregen want mijn dressuur was door die programmafouten dramatisch laag. Jammer van het foutloze springen en crossen maar ja. Nog 1 puntje en kan meedoen aan het NK.

Geert werkt wel heeeel veel. Dat scheelt waardoor het financieel kan. + wij wonen zonder hypotheek en voor een prikkie bij Geert's ouders op het erf. Dat is het grootste punt waardoor het kan
Fijn dat je een vast contract krijgt Mandy! Ik heb mijn contract zaterdag getekend voor onbepaalde tijd
muts_marijke schreef:@ Sim wel fijn dat je weet dat als jij goed bij de les bent Sim goed springt. Heb je andere instructie gevonden? Omdat je zegt dat jij beter bent gaan rijden?
En ik heb liever kinderen dan veel paarden.
Gelukkig weten we allemaal wel beter (toch Muti
). 
Ik ben nog niet aan de vaste baan, en mijn uren verschillen ook per week. Werk geloof ik nu ongeveer 25 uur per week gemiddeld, maar afgelopen week heb ik 45 uur gemaakt. Kinderen hoef ik ook voorlopig nog niet, en Vorstin kost me per maand als ik wedstrijden en trainingen rijd ongeveer 500/600 euro per maand (waarvan 300 stalgeld).
.