[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 14:25

Yeaahh de Knhs heeft eindelijk de crossstanden bijgewerkt. Van Loningen-Ehren heb ik geen wp gekregen want mijn dressuur was door die programmafouten dramatisch laag. Jammer van het foutloze springen en crossen maar ja. Nog 1 puntje en kan meedoen aan het NK.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 14:27

haha het is ook de enige pijn die ik ooit heb gehad, die je nergens mee kan vergelijken!

Maar als je dan zo'n guitig koppie hebt geproduceerd, ben je wel weer trots! :D

Afbeelding

Afbeelding

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 14:48

caro29 schreef:
Yeaahh de Knhs heeft eindelijk de crossstanden bijgewerkt. Van Loningen-Ehren heb ik geen wp gekregen want mijn dressuur was door die programmafouten dramatisch laag. Jammer van het foutloze springen en crossen maar ja. Nog 1 puntje en kan meedoen aan het NK.

welke crossen ga jij nog in Duitsland starten caro?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 14:49

Hij heeft inderdaad een ontzettend guitig koppie, Jantine! :D

KNHS heeft mijn SGW-standen wel bijgewerkt, maar dressuur en springstanden nog niet helemaal. Komt vast goed.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 14:56

@ Evony Alleen Dorpen 17 september als mijn inschrijving wordt geaccepteerd anders moet ik naar Neede. Er is niet zoveel meer. Er is alleen het 1e weekend Friedeburg nog en na Dorpen zijn er geen crossen meer. Meeste zijn tussen april en juli. Volgend jaar moeten mijn ouders hun vakantie wat tactischer plannen.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 15:02

o dan kan ik er ook geen meer rijden hahah, jammer volgend jaar maar :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 15:14

Lekker volgend jaar meegaan. Dan heb ik een heel rijtje op mijn programma staan. Loningen-Ehren, Dorpen, Vechta, Rhauderfehn, Neu-Versen. Op 1 na allemaal in de periode mei-juli. Wie weet wat er dan is bijgekomen op de kalender. Start in Westerbork M als paard er nog is en heel is.

Ik ben mijn cv aan het updaten want heb iets leuks gezien (en aangezien toch aan het lijntje wordt gehouden op het werk qua contract..)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 15:29

@ Jantine ik kan me voorstellen dat het met een kleintje inderdaad nog steeds meer dan genoeg is. Ik hoop als wij ooit een kleintje zouden krijgen ook minder uren te kunnen werken.
@ Sim wel fijn dat je weet dat als jij goed bij de les bent Sim goed springt. Heb je andere instructie gevonden? Omdat je zegt dat jij beter bent gaan rijden?
@ Lielle elke vrijdag vrij lijkt me wel wat... heb je lekker lang weekend. Heerlijk. Ik heb zondag en maandag weekend.
@ Mandy best lekker ja :D ;) Geert werkt wel heeeel veel. Dat scheelt waardoor het financieel kan. + wij wonen zonder hypotheek en voor een prikkie bij Geert's ouders op het erf. Dat is het grootste punt waardoor het kan :D Fijn dat je een vast contract krijgt Mandy! Ik heb mijn contract zaterdag getekend voor onbepaalde tijd :D
@ Mootje ik kan me heel goed voorstellen dat je geld overhoud zonder paard. Ik zeg ook altijd als ik Zeus niet zou hebben heb ik zoveel over ... maar misschien gaat het dan wel weer op aan andere dingen.
@ Jantine ik heb nooit geweten dat je ouders zo'n grote boerderij hadden. oooh Sem is echt een heeel mooi ventje. Dat koppie... geweldig!

Wij zijn net terug met de hondjes, was erg leuk.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 15:45

muts_marijke schreef:
@ Sim wel fijn dat je weet dat als jij goed bij de les bent Sim goed springt. Heb je andere instructie gevonden? Omdat je zegt dat jij beter bent gaan rijden?

Al een poosje ( 2 jaar) les ik bij deze instructeur Marijke, maar eerst hebben we gewerkt aan mijn rijden om Sim uit de stop te krijgen en langzaamaan ben ik opnieuw begonnen met springen. Echt helemaal opnieuw met balkjes lopen etc. Werpt wel zijn vruchten af.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 15:59

Wat een schatje Jantine!

Over werkuren kan ik niet echt meepraten. Weet wel dat ik naast het rijden zoals ik het nu doe geen 5 dagen kan en wil werken. Nu scheelt dat ik niet echt een carrière tijger ben. Overigens nog geen idee wat voor werk ik ga doen als ik volgend jaar ben afgestudeerd....
Maar als/wanneer ik kinderen krijg wil ik wel wat blijven werken, maar ook echt niet fulltime. Maar dan zal ik denk ik ook gaan minderen in het rijden. Wordt anders wel erg veel allemaal :Y) En ik heb liever kinderen dan veel paarden.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 16:02

_lautje_ schreef:
En ik heb liever kinderen dan veel paarden.

Ik juist andersom. Gelukkig is dat ook het geval en heb ik meer paarden dan kinderen. :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 16:05

Haha ik momenteel ook, maar ik ben nu eenmaal kindergek en zou wel graag kids willen in de toekomst. En zie mijzelf niet met kinderen nog 4/5paarden op een dag werken, laat staan het kunnen bekostigen.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 16:06

Hier 1 kind en 1 paard. Mooi in evenwicht :D en meer paarden zou ik nu ook geen tijd voor hebben, naast het werk, huishouden enz.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 16:11

Blegh, huishouden. Nog zoiets :+

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 16:12

Dat blijft maar doorgaan. En al die was met zo'n kleintje! Dat ding staat non stop aan! haha

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 16:13

Noor, Jij hebt Muti en vriendje toch ~~}>

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 16:37

Whahaha, Muti ziet me aankomen! Vanmorgen zei ze nog dat de vlag uitgaat als ik het huis uitga!! :oo Gelukkig weten we allemaal wel beter (toch Muti :+: ). ;)
Vriendje is reeds op de hoogte van zijn huishoudelijke taken :P

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 16:39

Goeiemiddag!
Arme Vorstin moest weer hard aan de bak vandaag in de zon :(:)
Leuke gesprekken hier weer :+ Ik ben nog niet aan de vaste baan, en mijn uren verschillen ook per week. Werk geloof ik nu ongeveer 25 uur per week gemiddeld, maar afgelopen week heb ik 45 uur gemaakt. Kinderen hoef ik ook voorlopig nog niet, en Vorstin kost me per maand als ik wedstrijden en trainingen rijd ongeveer 500/600 euro per maand (waarvan 300 stalgeld).

Super van je springen Sim!
Gefeliciteerd Mandy
Haha, wat een koppie heeft die Sem Tientjeh :D

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-11 16:53

Ik zeg helemaal niks!

Jantine: wat veranderd Sem zeg, wordt echt een heel mooi mannetje.
Onze Sem geniet van de Griekse zon, speelt voor playboy in het zwembad en eet 's avonds gewoon Grieks mee; hij is nu 13 maanden.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 17:13

Vandaag foto's gemaakt van 2 toch wel ernstig stoere knollen :))

Afbeelding
Afbeelding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 17:14

Afbeelding

De roodbruine is een Scandic x Neostan x Bustron merrie en de donkerbruine een Tolando x Kennedy x Faust Z.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 17:17

Van wie heb je spring les dan Sim?
Ik heb ook een hele fijne spring instructrice. Klikt echt heel goed en dan krijg je er ook echt plezier in.

Ik weet nog wel van een tijd geleden, toen wij een keer een inval instructrice hadden op de vereniging (die ik ook eerder bij de ponyclub heb gehad) we waren aan het rijden en ik moest het rondje springen, dat de instructrice zei; Marijke je rijd nog steeds net zo slecht als vroeger bij de pony's... ben ik nooit vergeten en ik vertik het ook als zij les geeft om bij haar in de les te gaan.

Als ze het gewoon normaal had gebracht of zei dat ik iets niet goed deed, het uit zou leggen en me zou helpen had ik het heel anders gevonden. Zulke instructrice's heb je toch niets aan.

Oooh Laura wat een knapperds!!!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 17:22

Die zijn stoer zeg, Laura, met name die donkerbruine!

Wat een geld zijn jullie allemaal kwijt aan de paarden zeg, sodeju! Ik moet bekennen dat ik echt serieus over gedacht heb om Chall van Lau te kopen, maar na wat rekensommetjes kwam ik erachter dat dat met mijn studie en bijbehorende budget niet te doen was... Verstandig van mezelf B-) .

Heb vandaag heerlijk geluierd. Vriendlief en ik hebben de Decathlon half leeggekocht en eindelijk ook een surfshort gevonden (vorige week al geslaagd met een bikini van Protest..). Ben ook nog gaan kijken voor een hoofdstel, had een mooie gezien van IR, maar toch maar even laten hangen totdat ik terug ben van vakantie!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 17:24

Overigens wel grappig om te vertellen Floor! CHall is verkocht naar Limburg naar een meisje dat Floor heet :))

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-11 17:26

Jeetje Laura, dat zijn mooitjes (ik weet het Sim: is hillegaar gien Nederlands).
Vooral die Tolando spreekt mij erg aan.