Eef_Bam schreef:Na 3 weken al stuk lijkt mij ook niet de bedoeling.
Ik denk dat ik dan maar voor de Bow-balance ga, die spreekt mij het meest aan en bij de gpg krijg ik gelijk zo'n "pogostick" idee.
Dat is nou juist de grap; je merkt (op de eerste keer na) niks van die vering in de zin van dat je aan het pogoën bent. Je merkt wel zeer zeker dat je minder/geen last hebt van je knieen en enkels.
.
.
.
Ik vind ook de 2e springfoto het mooist.
Zal aan jullie denken!
Heb ook de GPG's geprobeerd maar ik kreeg hele blauwe benen op de plekken van die ronde 'kokers'.... die kwamen tegen mijn schenen aan en dat was niet echt een prettig gevoel. Gewoon te korte pootjes of zo
Ik zit al een paar weken op mijn eczeemdeken te wachten die bij de zadelmaker ligt om gemaakt te worden. Hij moest de binnenvoering vernieuwen, want die was vergaan (het gladde stofje zeg maar) de gesp bij de borst en als hij toch bezig was mocht hij meteen het kleine scheurtje bovenaan doen.
Het scheurtje is wel heel mooi gemaakt, maar dat had nu net geen prioriteit.
(drank)
. Heb met gewone beugels ook sneller weer last van mijn rug. Bij Kino had ik de Kieffers eraan. Dezen lijken me ook erg fijn (en tevens in crosskleur(en) te bestellen)
, veel kleine dingen aan de machines stuk enz. enz., huis in de fik kunnen we er niet bij gebruiken