En die mensen in het topic van Totilas zijn niet goed wijs
Sommigen doen alsof de wereld vergaat! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sommigen doen alsof de wereld vergaat!
tuurlijk het is een domper maar ja zo gaat het.. 
Ben ook heel benieuwd naar je foto's. Veel plezier nog! 

) dus foto's komen als ik terug ben
Ik zag net wel een Kodak Digital blablabla winkel op de hoek, maar die is al dicht. Morgen maar even kijken of ze maar daar verder kunnen helpen! 
op de foto's! De niet nader bij naam te noemen persoon ontkend vast dat ze het kabeltje heeft kwijtgemaakt ... zo gaat dat hier in huis namelijk ook altijd.rowo schreef:Anky is op dit moment toch ook niets meer zonder Salinero en Painted Black?
Wij hebben een Mercedes C klasse station. Volgens mij mag die 1500 trekken, dus met 1 paard lukt dat wel. Zou liever wel een zwaardere auto hebben voor de trailer. Een Kia Sorento lijkt me ook een fijne auto trouwens! Of een Mercedes M klasse!

bianca1980 schreef:rowo schreef:Anky is op dit moment toch ook niets meer zonder Salinero en Painted Black?
maar sallie is toch nog niet definitief op rust ?? vandaar mijn reactie. Painted is wel verkocht maar staat bij hun op stal en kan zij nog wel altijd over beschikken nl, maar sallie is denk ik kwa punten wel beter dan painted.
Beetje uitrusten alvast voordat Boekelo begint haha!

.
.
) zouspringen, tot 3x toe reed ik er niet goed op af en zei mijn instructeur dat ik meer been moest geven, maar om de een of andere reden voelde dat gewoon niet goed , uiteindelijk de derde keer door de hindernis heen geknald en toen heb ik even flink op mijn donder gehad van mijn instructeur (ontzettend terecht overigens
).
, niet anders gaan rijden omdat het toevallig wat hoger staat! 

Moet morgenochtend helaas werken en nog beide paardjes rijden, waardoor ik het waarschijnlijk niet red om met Joost en zijn zusje (doet zelf mee
) parcours te gaan lopen.. Dus das wel jammer. Ga wel in Boekelo slapen, kan ik zaterdag zo mijn bed uit rollen..
Dan ben ik er sowieso de hele dag! 
) dat ik je nog langs zie komen, haha.
Van wie heb jij les eigenlijk?
Ze krijgt niks meer te eten en verder rijd ik haar ook gewoon normaal, dus daar kan het niet van komen 
't Is inderdaad wel heel erg gaaf dat ze mee doet!