[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 14:40

Onze auto is ook automaat. Ideaal met de trailer!!

En die mensen in het topic van Totilas zijn niet goed wijs :o Sommigen doen alsof de wereld vergaat!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 14:47

Ja idd rowo _O- tuurlijk het is een domper maar ja zo gaat het..

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:06

Heey dames!

Heb even een paar pagina's bijgelezen hoor :)
Wat Totilas betreft: tja, het is jammer, maar dat zat er natuurlijk aan te komen!
Mootje heeft een dure smaak wat auto's betreft en Sannn is met (redelijk) goed nieuws teruggekomen vanaf de kliniek. Weet je al of je tot maandag mag rijden?

Wij hebben onze reis weer wat verder uitgestippeld. Nu dus in Chiang Mai, zondag vliegen we door naar Phuket om vanaf daar na Ko Phi Phi te gaan. Vervolgens reizen we via Krabi naar Ko Phangang om de Full Moon Party mee te maken en daarna weer naar huis! :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-10 16:10

Noor, Klinkt goed allemaal! Ik ben benieuwd naar de foto's als je terug bent. Veel plezier verder :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:13

Haha, wordt nog mooier die rel nu Nicole Werner heeft uitgehaald naar Anky:

Nicole Werner haalt uit naar Anky 15/10/2010 15:13
De gemoederen lopen hoog op door de verkoop van Moorlands Totilas (v. Gribaldi). Edward Gals zakenpartner Nicole Werner haalde vanmiddag via Facebook stevig uit naar Anky van Grunsven. "Ongelooflijk dat Anky van Grunsven op Twitter post over Totilas. Ze heeft ons niet gebeld of een berichtje gestuurd. We wisten al dat ze geen goede collega was, maar hebben het nooit gezegd. Nu mag de hele wereld weten hoe ze werkelijk is."

Anky van Grunsven plaatste rond 13.00 uur vanmiddag het bericht dat boosheid opwekte bij Nicole Werner. "Totilas is sold!", was de inhoud van haar bericht op Twitter. Op haar website publiceerde Anky van Grunsven het officiële persbericht van Moorlands Investments. http://www.horses.nl

Mooi dat je het zo naar je zin hebt Noor! :D Ben ook heel benieuwd naar je foto's. Veel plezier nog!
Heb nog geen contact gehad met Dierenarts. Maar ga denk ik 1 of 2 keer rustig half uurtje/ uur het bos in. Mag ze lekker rechtuit en geniet ze ook van. Des noods ga ik wandelen met d'r, kijk wel hoe ze loopt. Maandag kan ik gelukkig al terecht!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:21

Heel veel plezier nog Noortje, geniet er maar van :D

@ sann: t wordt idd steeds leuker. Dikke rel straks om dat paard :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:22

Jaa, heb echt lol om dat topic. Wou eigenlijk aan de studie maar zit nu dat topic steeds te volgen. :o
Lijken zo nu en en dan wel stel pubers ofzo! :+

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:23

Ik had een DS-kaartje (heet het zo) mee maar die ben ik ergens verloren onderweg. Dus foto's uploaden lukt niet. Iemand die ook af en toe post op dit forum en met wie ik in 1 huis woon (ik noem verder geen namen) heeft mijn kabeltje kwijtgemaakt (althans dat is mijn mening ;) ) dus foto's komen als ik terug ben :) Ik zag net wel een Kodak Digital blablabla winkel op de hoek, maar die is al dicht. Morgen maar even kijken of ze maar daar verder kunnen helpen!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:33

Geen wonder dat Anky dat zo snel plaatst over Totilas. Edward zou haar eraf rijden dus is zij niet meer nummer 1 van nederland !!!! Als Totilas niet meer voor Nederland start zal Anky weer op 1 staan, met wel Adelinde in het achterhoofd houdend overigens want die kan WEL de punten rijden van Anky, maar Anky niet die van Edward !!!!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:35

Anky is op dit moment toch ook niets meer zonder Salinero en Painted Black?

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 17:10

ze doet ook niet voor niets aan reining...

Noor, wat super dat je het er zo naar je zin hebt! Ben ook benieuwd naar foto's maar we wachten af...

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 17:17

Noor, fijn dat je het zo naar je zin hebt! We wachten geduldig ;) op de foto's! De niet nader bij naam te noemen persoon ontkend vast dat ze het kabeltje heeft kwijtgemaakt ... zo gaat dat hier in huis namelijk ook altijd.

Onze paarden staan weer binnen. Beetje eerder als anders want het begon te regenen en ze stonden met de niet waterdichte dekens buiten.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 17:19

rowo schreef:

maar sallie is toch nog niet definitief op rust ?? vandaar mijn reactie. Painted is wel verkocht maar staat bij hun op stal en kan zij nog wel altijd over beschikken nl, maar sallie is denk ik kwa punten wel beter dan painted.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 18:19

het is hier nog droog dus ga snel nog even met wiso rijden! :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:12

Goedenavond!
Wat een autopraat := Wij hebben een Mercedes C klasse station. Volgens mij mag die 1500 trekken, dus met 1 paard lukt dat wel. Zou liever wel een zwaardere auto hebben voor de trailer. Een Kia Sorento lijkt me ook een fijne auto trouwens! Of een Mercedes M klasse!
Totilas verkocht, dat zag ik niet aankomen :oo
Vind het wel heel jammer, al onze toppaarden gaan het land uit!

Vorstin was vandaag trouwens weer zo gek als een deur, dus het valt toch wel mee allemaal :D
Ik heb haar losgelaten en gelongeerd. In galop maakte ze echt de raarste sprongen! Paard van stalgenoot gaat sinds de vorige keer ineens heel lekker. Het is nogal een zeikerd met schrikken, maar dat laat ik dus niet gebeuren. Ze moet gewoon hard aan het werk, en schijnbaar werkt het!

Wat fijn dat het 'maar' de spieren zijn Sannn!
Beterschap Corien :(:)
Klinkt weer heel vet daar Noor :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:16

bianca1980 schreef:
rowo schreef:

maar sallie is toch nog niet definitief op rust ?? vandaar mijn reactie. Painted is wel verkocht maar staat bij hun op stal en kan zij nog wel altijd over beschikken nl, maar sallie is denk ik kwa punten wel beter dan painted.

Nee dat niet, maar ze start er op dit moment niet mee.

Ik zit voor het eerst in maanden nu al op de bank s avonds. Dat is ff wennen zeg :+

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:23

Vast stiekem wel fijn Rowo ;) Beetje uitrusten alvast voordat Boekelo begint haha!
Ik moet straks nog naar een verjaardag :)

Ik heb voor Woll een bitje van een vriendinnetje te leen. Heel fijn, iets gebogen ongebroken trensje van K&K. Ze is er echt heel lekker op te rijden. Woll is niet zo makkelijk en fijn te rijden, maar hierop gaat het echt een stuk beter :)

Had nog een foto van haar buik gemaakt, zag vandaag echt goed dat ze bij haar flank veel ronder begint te worden. Heb alleen het idee dat vanuit deze ook alles dik lijkt, maar goed :')

Afbeelding

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:25

Goedenavond.
Sann: Gelukkig lijkt het mee te vallen
Corien: Beterschap
Noor: Wat gaaf zeg Noor, hou ons maar goed op de hoogte via bokt dan!
Snoekiej: Fijn dat Vorstin zo lekker in haar vel zit, heerlijk als ze lekker uit hun dak kunnen gaan :D .
Vief: Doe begint wel al aardig te bollen zeg!
Over Totilas: Ik vind het ook wel jammer maar wel het slimste om te doen. Ben het wel met Sann eens, hij mag echt niet naar een Duitser toe, hebbben we ze net van de troon gestoten... :Y).

Ik heb vanmiddag springles gehad ging wel fijn, totdat ik op het eind nog "even" de oxer (die ik stiekem toch best flink vond :o ) zouspringen, tot 3x toe reed ik er niet goed op af en zei mijn instructeur dat ik meer been moest geven, maar om de een of andere reden voelde dat gewoon niet goed , uiteindelijk de derde keer door de hindernis heen geknald en toen heb ik even flink op mijn donder gehad van mijn instructeur (ontzettend terecht overigens :j ).
Toen nog een keer de oxer wat lager gesprongen, dat ging prima, toen weer op de originele hoogte en dat ging ook gewoon weer netjes.
Weer veel geleerd vandaag :) , niet anders gaan rijden omdat het toevallig wat hoger staat!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:26

@ vief: ga jij nog naar de military zaterdag?
En Woll groeit al vroeg zeg. Bij Zetje zag je het zo vroeg nog niet...

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:30

Het valt iedereen die weet dat ze drachtig is nu al wel op. Had ook niet verwacht dat het zo snel zou gaan, zeker omdat het geen kleintje is zou je wel verwachten dat er wel genoeg plek is :+

Ik ga inderdaad naar Boekelo :) Moet morgenochtend helaas werken en nog beide paardjes rijden, waardoor ik het waarschijnlijk niet red om met Joost en zijn zusje (doet zelf mee :) ) parcours te gaan lopen.. Dus das wel jammer. Ga wel in Boekelo slapen, kan ik zaterdag zo mijn bed uit rollen.. :D Dan ben ik er sowieso de hele dag!
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 14-10-10 19:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:31

Vief: Woll een dikkere buik van de zwangerschap of gewoon wat meer gegeten? Wel fijn dat je een bitje hebt gevonden waar ze fijner op te rijden is! Veel plezier in Boekelo!
Evie: fijn dat je wat geleerd hebt tijdens de springles vandaag!
Rowo: lekker uitrusten op de bank!
Snoekiej: fijn dat Vorstin goed in haar vel zit!

Morgenmiddag wordt hier het laatste deel zand geleverd voor de bak dus met een beetje geluk kan ik zondag weer thuis in de bak rijden ipv in de wei. Heb Weltsieger vanochtend nog wel even stevig moeten aanpakken. Die dacht vast: hier in de wei doet ze me vast niets. Had hij toch even goed pech. Ook in de wei moet hij gewoon aan het werk. Uiteindelijk liep hij wel fijn, maar dat duurde even. Zal blij zijn als ik weer in de bak kan rijden!
Laatst bijgewerkt door Sussie85 op 14-10-10 19:31, in het totaal 1 keer bewerkt

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:31

Jeetje... ze rijdt mee idd. Dat is wel echt mega vet!
Nou wie weet (kans van 1 op -tig duizend :+ ) dat ik je nog langs zie komen, haha.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:32

'Mooi buikje Vief!
Lekker Mandy. Gelijk goed van genieten.
Noor: KLinkt echt als een super vakantie! Have fun!!!
Evie: Gelukkig dat je alsnog goed op je kop kreeg :P Van wie heb jij les eigenlijk?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:35

Sussie: Van de dracht ;) Ze krijgt niks meer te eten en verder rijd ik haar ook gewoon normaal, dus daar kan het niet van komen :D
Kan me voorstellen dat je uitkijkt naar je bak! Lijkt me ook wel echt vervelend..

Mandy: Ik wil wel wedden dat ik je zie zaterdag! ;) 't Is inderdaad wel heel erg gaaf dat ze mee doet!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:39

Je ziet het inderdaad al wel goed bij Wol's buikje Vief!
Mooi dat Vorstin zo lekker in d'r vel zit Snoekiej.
Mooi dat je springles goed ging Evie, soms is flink op je kop krijgen ook wel even nodig! :)
Zou inderdaad dan wel heel fijn zijn als je zondag weer lekker in de bak kan rijden Sussie.