[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 21:29

:(:) Vief....

Het zijn die geruite van Tommy Hilfiger BVW!! :D Blauw-rood-geel geruit, ze gingen kijken of ze ze nog uit een ander filiaal gehaald konden worden, ik hoop van wel := !!

IJzer zit er weer onder bij Wolin, smid is weer trots :D . Altijd leuk!!
Smid is net zo oud als dat ik ben en hij is zo enorm gedreven!! Hij vindt Wolin een enorme uitdaging (vanwege haar karakter, maar ook vanwege haar voeten) en hij weet dat ik veeleisend ben en niet zomaar iets goedkeur wat betreft Wolin, dus hij vind het een hele eer dat hij Wolin mag beslaan en ik merk gewoon dat hij extra zijn best doet voor Wolin :+: (voor andere mensen ook wel hoor, maar ik heb altijd gezegd dat hij niet aan mijn paard mocht zitten, ik vond dat hij een te grote bek had en veel te pocherig was en dat heb ik hem altijd goed laten weten :+ ), hij is ook heel lief voor Wolin. Ik zeg tegen iedereen :"Wolin een schop, jij een schop" ~~}> , dan zijn mensen automatisch al een stuk rustiger en gaat het natuurlijk gewoon prima ;) .

Ik ga in bad en naar bed, morgen weer vroege dienst :) .

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 21:48

@ Lotte, wie had je nou ookalweer O:)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 22:12

@Vief: :(:) Ik leef met jou en je pan soep mee :P En ik snap je wat betreft je SPSS terror, wat heb ik daar een hekel aan zeg ;)
@Lotte: Fijn dat Wolin haar ijzer er weer onder zit. Hopelijk hebben ze jou ijzers ook in de juiste maat :P
@Shanoek: Fijn dat Vorstin zo lekker liep.
@Andrea: Ziet er goed uit hoor voor de eerste keer! Lekker dat je weer wat te crossen hebt!

Ik heb net alles klaar gemaakt voor concours morgen. Neem alleen Jipje mee, dus wordt een relaxed dagje ;)

malloesje

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 22:21

Terug van cc en zo weinig zin als ik had zo goed ging het. Eerste keer met beide foutloos, in de barrage was Fari superscherp maar doordat ik in de laatste lijn iets teveel risico nam had ik een balk, wel ruig snelste en nog 11e. Met Zappa ging het wenden nog niet zo strak wel doorgereden, foutloos en 2e :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 22:26

Snoekiej: Ik had op de kliniek Ton van Zoest, echt een supersmid, maar het valt ons een beetje zwaar om iedere 6 weken naar de kliniek te gaan. We hebben op het moment geen eigen trailer, geen auto die een trailer kan trekken, bovendien hebben mijn moeder en ik allebei diensten die niet gelijk zijn. Dus het was een hoop geplan en gebel voor een auto en een trailer en Wolin had een dip met laden.. Dus nu hebben we Kenneth van Os. Staat met zijn paarden op stal, dus dat is ideaal :j en hij zet Wolin er heel netjes op!! Wolin staat nu dus op ijzers zonder lippen en ietsjepietsje terug gelegd en dat werkt voor Wolin dus echt perfect. Lekker ruim erop :j . En hij kijkt om de paar dagen even hoe Wolin het doet en elke dag als hij me ziet vraagtie hoe Wolin het doet :P hahahaha "Jahhoor Kenneth... ze loopt nog super!"....dag later "Kenneth, ze gaat super!!" dus hij is echt heel erg betrokken.
Wolin is ook een goeie graadmeter :) , als ze niet wil lopen of ze is heel mat is ze niet in orde of zit er iets niet goed. Wolin gaat altijd in galop het land in, doet ze dat niet.. heeft ze een off-day of er zit daadwerkelijk iets niet lekker bij haar, idem met rijden en dat weet hij ook.
Laatst bijgewerkt door WolinLotte op 12-06-09 22:27, in het totaal 1 keer bewerkt

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 22:27

Succes dames met concours morgen ;) Zet 'm op!!

Benthe, hahaha ik hoop het ook! :D Te kleine ijzers is geen pretje ;) .

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 22:51

Goeieavond :D

Net even gereden, ze liep heel fijn. Vind haar wel weer beter geworden door de seawalker :) Morgen mag ze weer op concours. Heb alleen wel besloten dat ze morgenochtend thuis eerst maar even vrij gaat springen. Dan is ze in ieder geval een beetje energie vast kwijt :P

Malloesje: Gefeliciteerd met je prijzen!!
Vief: Succes met je spss }:0 Dat was ook niet mijn favoriete onderdeel van school

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 09:18

Goedemorgen!! Gisteren als laatst en nu als eerst :P
Lag er pas na enen in en was om 8u al weer wakker :(

Ik ga zo mijn paardje even laten springen ~~}>

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 09:36

Succes Anthea, goed idee ;) . Kan ze alvast even haar koppie leegmaken :j !

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 09:37

Morgen :z

Klinkt inderdaad als een verstandig plan :)
Succes alvast!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 09:38

Goede morgen

Ik ga me zelf verwennen met nieuwe laarzen :) vandaag uit zoeken :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 09:41

Waar ga je kijken Corien??? :):) Leuk hoor!!
Als ze er een beetje betaalbare bruine veterlaarzen hebben die na 3x rijden nog gewoon leer hebben aan de binnekant hoor ik het graag :o :D !!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 10:48

:wave: goeiemorgen.

Was vanmorgen vroeg voor mij :+. Moet straks om 12 uur werken tot vanavond 8. En wou daarvoor toch nog even wat dingen leren. Dus dan we wekker maar even vroeg zetten ;).
Vanavond na het werk de paardjes maar even rijden :)).

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 11:21

@ Shanouk; Fijn dat Vorstin goed ging! :D
@ Anthea; Succes, hoop dat ze een beetje rustiger is :)

Donderdag pas om half 1 gaan slapen en om kwart over 6 eruit, was best zwaar.
Gister feest in het dorp, lag er om kwart voor 1 in, even bijgeslapen tot 10.45 :)

Zometeen crosstraining, heb een gevoel dat ik niet weet hoe ze gaat reageren,
hoe dat ze gaat zijn :) Beetje zenuwachtig, is eigenlijk heel stom.
Maar stiekem vind ik het wel fijn, want zo'n gevoel heb ik ook op wedstrijd. :)
Hopen dat ik mezelf er nu wel doorheen krijg.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 12:12

:wave:

Gefeliciteerd malloesje, super! +:)+

Nog succes Benthe!

Ik ga zo ook lekker van het zonnetje genieten te paard :) Denk dat het een buitenritje gaat worden, gisteren liep ze dressuurmatig zo fijn dat ze dat wel even verdient ;)

rowoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 12:20

Alweer terug uit Haaksbergen met gemengde gevoelens. Eerst Zoë.... die voelde met losrijden al anders dan normaal. Net of ze wat bangig was in de landing. In de ring ging het dan ook mwah mwah... van 5 naar 6 durfde ze niet langs de wagen met luidsprekers en ging onwijs binnendoor naar de dubbel, daardoor kwam ik ongeveer 5m voor hindernis 6 terecht. Toch doorgedrukt en ze moest onwijs op groot, dus de achterste van de oxer ging eraf. Kon ze niks aan doen, ze deed haar uiterste best het te halen. Verder niet echt een fijn rondje, zat weer teveel te prutsen.
Zetje was flink fris, met losrijden ook. In de ring was ze onwijs relax en ze was erg voorzichtig... Ik kwam mooi voor de dubbel en ineens draaide ze rechtsaf :? Volte gedraaid en ze sprong alsof er niets aan de hand was. De laatste hindernis vergat ze 10cm hoger te springen dus die ging eraf. Maar mag niet klagen naar 3 maand geen concours, ben tevreden hoe ze sprong :j Ik was erg blij met mijn springflap vandaag, jeetje wat een krassen, zo onwijs had ze de voorbenen eronder geslagen.

Succes wedstrijdgangers!

@ corieN; welke zijn het geworden?

@ andrea: buiten rijd ze :D

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 13:23

Jammer dat het voor je gevoel niet echt zo geweldig ging Mandy. Toch gefeliciteerd met de wp's!

Ben alweer lekker klaar met werken, ik ga nog even wat boodschapjes halen en dan ook even rijden.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 13:23

Middag :wave:

Ook weer thuis :) En 't is weer heerlijk weer :):)

Marieke heeft lekker gefeest!!
Marloes: Super hoor +:)+ Vast een opsteker voor je dag :D!
Mandy: Fijn dat je een flap hebt dan idd :oo
Corien: Wat kunnen vinden? :D Hoe is het eigenlijk met werk zoeken? Al wat gevonden of op het oog?
Lotte: Fijn dat het er weer mooi onder zit. Hopelijk kunnen ze je schoenen nog ergens vandaan toveren!!
Anders zou je ook eens op www.omoda.nl kunnen kijken. Weet dat ze daar ook veel Tommy schoenen hebben :)

Ik ga mijn kamer opruimen/herinrichten en verven, veel leren, Wolles rijden en met een vriendin bijkletsen dit weekend.
Weer genoeg te doen dus :D Verder nog heel veel pakketjes dus mag nog even aan het werk :P

rowoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 13:27

Rosalie123 schreef:
Jammer dat het voor je gevoel niet echt zo geweldig ging Mandy. Toch gefeliciteerd met de wp's!

Ben alweer lekker klaar met werken, ik ga nog even wat boodschapjes halen en dan ook even rijden.

Bij het springen gaat het me absoluut niet om de winstpunten. Pas als ik een fijn gevoel heb, ga ik een klasse hoger.

@ vief: veel plezier dit weekend!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 14:49

Vief, thanks!! :D Heb gelijk wat schoenen daar besteld, echt ernstig := .. Ook dat ruitje en nieuwe voor op de afdeling :D . Ik kreeg namelijk een telefoontje dat ze bij Peppermint niet meer te krijgen waren, in ieder geval niet meer bij de filialen die zij hadden benadert...

Mandy, dat is balen zeg.. Je gevoel zegt toch meer dan die winstpunt vind ik :j

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 15:14

Haha heerlijk Lot :D

Dan ga ik ook wat opbiechten :o
Mijn nieuwe aanwinst is een donkerblauwe Charles Owen cap. Vind hem echt om te kwijlen :~

Ik ga Wolles maar eens pesten :evaw:

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 16:07

ik ben naar jumping Cannes aan het kijken :P dankzij livestream xD
Ludo phillipaerts is gewonnen met tauber van het kappellenhof :)
ipv te leren zit ik naar de jumping te kijken

wij gaan 4 juli naar aken omwille van de cross country & de dressuurshow s'avonds

@ Vief : ooh zo'n mooie cap wil ik ook wel :Y)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 17:03

@Vief: Foto!! Vind dat zo'n mooie cap :~
@Mandy: Balen dat je gevoel niet helemaal lekker was! Hopelijk de volgende keer weer fijner met beiden.
@Andrea: Hopelijk heb je lekker kunnen genieten van het zonnetje!
@Lotte: Weer genoeg nieuwe schoenen dus?! :P

Ik ben er net weer van wedstrijd. Eerst gesprongen, losspringen ging erg fijn, maar in de ring ging het weer niet helaas. Toch maar eens op zoek gaan naar prive springles thuis om mijn goede gevoel weer wat terug te halen, Jipje probeert altijd zo goed zijn best te doen en ik zit alleen maar te prutsen :( Daarna dressuurgemutst. Eerste proef kon ik er echt aan rijden, positief commentaar van de jury en mega lage punten helaas. 2e proef ging minder als de ander, was wat rommelig en daar rij ik nog bijna een winstpunt ook, nou ja ik snap er in elk geval weinig van :?
Nu nog even Nika rijden en de schimmel en dan ben ik klaar voor vandaag.

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 17:33

@ Vief; Nu willen we wel een foto :) Waar heb je hem vandaan??
@ JN; Balen dat het in het parcours niet fijn ging, raar van je punten.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 17:41

Balen van je wedstrijd Benthe!
Fijn dat ze lekker ging weer voor de eerste keer Mandy!
Koopverslaafden hier :')
Ik ook hoor :o