Vief....Het zijn die geruite van Tommy Hilfiger BVW!!
Blauw-rood-geel geruit, ze gingen kijken of ze ze nog uit een ander filiaal gehaald konden worden, ik hoop van wel
!!IJzer zit er weer onder bij Wolin, smid is weer trots
. Altijd leuk!! Smid is net zo oud als dat ik ben en hij is zo enorm gedreven!! Hij vindt Wolin een enorme uitdaging (vanwege haar karakter, maar ook vanwege haar voeten) en hij weet dat ik veeleisend ben en niet zomaar iets goedkeur wat betreft Wolin, dus hij vind het een hele eer dat hij Wolin mag beslaan en ik merk gewoon dat hij extra zijn best doet voor Wolin
(voor andere mensen ook wel hoor, maar ik heb altijd gezegd dat hij niet aan mijn paard mocht zitten, ik vond dat hij een te grote bek had en veel te pocherig was en dat heb ik hem altijd goed laten weten
), hij is ook heel lief voor Wolin. Ik zeg tegen iedereen :"Wolin een schop, jij een schop"
, dan zijn mensen automatisch al een stuk rustiger en gaat het natuurlijk gewoon prima
.Ik ga in bad en naar bed, morgen weer vroege dienst
.
En ik snap je wat betreft je SPSS terror, wat heb ik daar een hekel aan zeg
en hij zet Wolin er heel netjes op!! Wolin staat nu dus op ijzers zonder lippen en ietsjepietsje terug gelegd en dat werkt voor Wolin dus echt perfect. Lekker ruim erop
Dat was ook niet mijn favoriete onderdeel van school

Leuk hoor!!
goeiemorgen.
. 
Volte gedraaid en ze sprong alsof er niets aan de hand was. De laatste hindernis vergat ze 10cm hoger te springen dus die ging eraf. Maar mag niet klagen naar 3 maand geen concours, ben tevreden hoe ze sprong