[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 10:05

Ik zou het persoonlijk niet aandurven om te gaan crossen met een paard wat dikkere benen heeft als normaal Bloos Maar das natuurlijk persoonlijk.

Iig allemaal succes dit weekend!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 10:09

Iedereen alvast een fijn weekend en succes met de wedstrijden!

Ik ga straks met de trein van 15.00 naar Berlijn voor een weekend Pling

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 10:13

Berlijn is mooi Ja Veel plezier!!!!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 10:23

Ik ben erg benieuwd! M'n vriend is er al een paar keer geweest voor z'n school en werk dus die weet alles wel te vinden, dat scheelt Lachen En we reizen 1e klas trouwens Pling

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 10:25

Goeiemorgen!

Sterkte Luxtet Ach gut
Fijn dat jullie lekker gereden hebben Marielle & Tezz
Veel plezier in Berlijn Andrea!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 10:40

Rowo: ik had het anders ook niet gedaan, maar dit zijn gewoon stalbenen. en de dierenarts zei ook dat het geen enkele reden was om niet mee te rijden, aangezien het gewoon vocht is. Het is ook niet dat hij enorme benen heeft, ze zijn wat dikker dan normaal

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 10:45

Mars had aan 1 been mok en daar zat ook wat vocht in, heb er gewoon mee gecrosst hoor, hij had nergens last van.

Goedemorgen trouwens.

Mijn mams is jarig vandaag.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 10:48

LZ: gefeliciteerd met je mams!

Ik heb ook zoiets van met vocht in benen kan je makkelijker rijden. Als ik zo'n 10 min aan het rijden ben, is het bijna weg. En je weet gewoon waar het van komt. hij is in deze tijd gewoon niet gewend om stil te staan. Normaal is hij 6 dagen in de week aan het werk en dan zet je hem ineens stil, vanwege zijn griep.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 10:51

gefeliciteerd LZ

net na de tandarts geweest daar ook weer voorlopig vanaf.. huis opgeruimd nu even aan ondernemingsplan uurtje dan douchen en dan begravenis

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 10:56

het hangt er wat mij betreft helemaal vanaf waarom er vocht in zit, maar ik zou persoonlijk niet snel crossen met een paard met een dik been, zeker als dat ongebruikelijk is.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 10:58

mm sterkte luxket, zou wel moeilijk worden.

Tja mars had wel vaker vocht in de benen, zal je vertellen eigenlijk altijd, die is er zo gevoelig voor, dus ja hij kreeg mok en het been werd gelijk wat dikker.
Ik wist waar het van kwam, hij heeft het veel vaker en hij liep er nog wel makkelijk onder, dus ja waarom niet. Maargoed als een paard nooit vocht in de benen heeft en dan 1 in keer wel, dan weet ik ook niet wat ik zou doen.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 11:01

Lielle: Daar geef ik je helemaal gelijk in. Hij heeft in beide achterbenen wat vocht. Hij heeft dat al eerder gehad, ook stalbenen. Maar ze zijn absoluut niet echt dik. Niet zo dat het echte klompen zijn. Woensdag had hij ze voor het eerst dikker en met de dag neemt dat meer af. Ze zijn nu gewoon net niet normaal.

Ik kijk ook gewoon aan hoe hij zich vanmiddag houd. Op vreemd terrein is hij altijd heel enthousiast. Is hij dat niet,dan weet ik genoeg. Als hij niet fit genoeg aanvoelt, dan meld ik me alsnog af. Maar een dressuurproefje rijden kan geen kwaad.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 11:11

Wel lekker dat je dan vandaag alleen dressuur hebt 10tje, maar komt vast goed! Je kent je paard zelf het beste.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 11:13

TG:ja dat is inderdaad een voordeel. Maar heb gister en woensdag ook gereden en hij voelde weer als de oude. En inderdaad, zelf ken je je paard het beste en ik neem aan dat niemand iets doet wat het paard op dat moment niet kan.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 15:26

Nou, poging gewaagd, heb gevraagd of ik van de lijst af kon morgen en er een andere dag voor terug kon werken.. maar nee...ziet er naar uit dat ik naar de laatste wedstrijd van het seizoen voor ons ook niet mee kan Verdrietig .
Vind het echt zo kl*te!! Scheve mond

Ik ga maar eens naar stal.

Succes Tientjeh!! Je kent je eigen paardje het beste, dus doe waar jij je goed bij voelt en zo niet; dan doe je het niet Knipoog . Vertrouw op je gevoel zou ik zeggen, dat doen mensen toch te weinig.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 15:33

10tje: Succes Lachen
Andrea: Wat gaaf Haha! Veel plezier alvast!
Lotte: Balen zeg Scheve mond Ach gut

Ik zit alweer een paar uurtjes op de uni..
Ben een probleemanalyse aan het schrijven over de structuur binnen de belastingsdienst Dromen
Wordt een weekendje verplicht pc'en want moet nog erg veel casus'en, brochures en andere verslagen inleveren volgende week.

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 15:36

Een probleem analyse over de structuur binnen de belastingdienst.... gecondoleerd.
Ze hebben daar geen structuur, maar wel problemen Knipoog

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 15:53

Hahahahahahahahahaha ROFL *LOL*
Vief: Succes, volgens mij heb je daar idd een hele kluif aan!! Knipoog
Ben reflectiespullen aan het bestellen voor Wo, een uitrijdeken van fluo Cool

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 16:24

Zo ook weer terug van wedstrijd.
Het ging echt gewoon k*t, alles zat tegen.
Mijn paard moet je lekker losrijden voordat hij recht word en soepel gaat lopen. Moesten we met zijn 8en in de 15x30 binnenbak losrijden.
Nou dat is gewoon onmogelijk.
Het enigste waar je mee bezig bent is elkaar uitwijken, laat staan dat je een rondje kan galoperen.
Dus nouja had eigelijk geen zin meer om nog te starten, ben toch maar gegaan.
Had het beter kunnen laten zitten, hij was helemaal scheef, viel elke keer van de hoefslag, druk en helemaal in de war.
Ik heb beide proeven niks anders gedaan dan proberen te blijven zitten en er nog iets van te maken.
Vond wel knap van mezelf dat ik zelf zo rustig bleef tijdens de proef alsof er niks aan de hand was, terwijl ik van binnen echt gewoon baalde.
Kwam denk ook wel omdat het gewoon echt duidelijk was dat ie me niet in de maling nam, maar het gewoon echt niet meer snapte wat er allemaal gebeurde. Zou het eigelijk wel terug willen zien, wat er nu allemaal gebeurde precies, en hoe het er wel niet uit heeft moeten zien Clown
Hij ging als een gek door de bak, sneed alles of wat er maar af te snijden was. Hij was totaal niet aan het been, hij viel er gewoon doorheen en ging er alleen maar nog harder van.
Ging ook nog de hele tijd de telefoon van me moeder toen ze aan het voorlezen was. Vind ze het nog gek dat ik boos word als ze opneemt midden in mijn proef. Vind het heel aardig dat ze wilde voorlezen maar dan moet ze dat ook doen, anders had ik iemand anders geregeld.
Nouja na die ramp van 2 proeven dacht ik even rustig uit te stappen buiten, maar hij vloog weg en bokken en gek toen. Hij was helemaal gestresst.
In stal ook als een soort idioot rondjes staan draaien in zijn stal. Vond het eigelijk best wel zielig voor hem dat ie zo in paniek was.
Ben er nog ff bij gaan zitten en toen die weer normaal kon doen nog een rondje wezen stappen, toen ging het gelukkig weer.
Heb echt het verkeerde paard voor van die slechte inrij plekken. Hij heeft gewoon echt tijd nodig om zich te ontwikkelen. En die mogelijkheid kreeg die niet, dus gaat het helemaal mis.
Maar hij raakte helemaal een soort in paniek toen hij van die kleine bak naar die grote hal moest waar een deel met witte hekjes was afgezet.
Het enigste wat hij deed zodra ik de bak in liep was rennen bokken en zijn hoofd in de lucht, alsof hij achterna gezeten werd door iets.

Later zat ik nog even uit te blazen aan de bar, kwam de jury naar me toe dat ik erg goed had gereden en het prima had opgelost en dat het gewoon erg jammer was dat mijn paard zo in paniek en geflipt was. Heb ook echt geen slechte punten van der gekregen.
Heb ook voor beide proeven een 8 voor de houding en zit, en een 7 voor rijvaardigheid, effect van de hulpen laten we maar buitenwegen stond als commentaar Clown 1e proef had ik 174 en 2e proef 167. Echt helemaal niet slecht.
Hij word morge 2 uur gereden en longeer hem zondag gewoon flink voordat ik opstap, hopelijk houd ie dat gestoorde gedoe van hem dan even binnen.
Was wel een erg leerzame dag, maar als ik het had geweten had ik hem overgeslagen Clown
Maja zal nog wel vaker wedstrijden rijden op het thuisfront dus hij moet het gewoon leren, hebben we gelukkig alle tijd voor.
Laatst bijgewerkt door Ingridje16 op 17-10-08 16:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 16:28

Oh valt reuze mee, in het begin zat ik op een fijne score van zo 153.
Meters maken en vooral zelf ook rustig blijven.
Wat kunnen die punten je nu nog schelen, ga gewoon voor de ervaring.
Dat je moeder tijdens het voorlezen de telefoon aanneemt, is idd geen handige zet.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 16:30

Ik ben net weer terug uit Barchem! Er waren dit keer voor de kampioenschappen wel 2 jury's. Had 185 en 189. Undercover voelde weer aan als de oude, benen waren heel fijn dun en hij liep voor mijn gevoel goed! Dus we gaan morgen zeker lekker crossen. Cross is erg leuk! Mooi aangekleed enz.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 16:37

Ruudjw schreef:
Oh valt reuze mee, in het begin zat ik op een fijne score van zo 153.
Meters maken en vooral zelf ook rustig blijven.
Wat kunnen die punten je nu nog schelen, ga gewoon voor de ervaring.
Dat je moeder tijdens het voorlezen de telefoon aanneemt, is idd geen handige zet.

Idd was echt blij met mijn punten, was vorige week echt verbaast dat ik winst had.
Had het echt nog niet verwacht zo snel. Maar had vorige week ook echt lekker gereden dan maakt het niet uit wat voor score je hebt.
Had vandaag echt gewoon geen lekker gevoel na het rijden, en dan zijn mijn punten nog best goed.
Kan mij eigelijk niks schelen, wilde gewoon lekker rijden.
Ga ook gewoon voor de ervaring en omdat het gewoon erg leuk is.
En als het dan zo gaat is er niks leuks meer aan Clown
Nouja zondag weer een nieuwe kans, weet nu wat de problemen waren en daar kan ik dan rekening mee houden.
Moet voor het paard ook leuk blijven en dat was het totaal niet vandaag.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 17:51

Heb je vakantie Jantine??? Lachen

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 17:53

haha nee niet helemaal! Ik heb in de kapsalon druk geschilderd in het nieuwe personeelshok Tong uitsteken en vanalles gehaald, nieuwe werkkleding geshopt! Maar wat je vrij wilde nemen, dat kon nu wel mooi!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 17:54

ik dacht al.. Is Erica flexibeler geworden Knipoog... Wanneer is de salon klaar dan??