rowo schreef:Het verenigd koninkrijk trekt mij dus echt helemaal nietIk ben meer van de warme landen met mooie stranden en zeker weten mooi weer.
Ik ben helemaal gek van de Antillen, vind het echt super daar. Een opmerking van een man die wij kennen en daar woont vond ik wel mooi: Curacao is super mooi, alleen jammer dat r Antillianen wonen. Kon hem eigenlijk geen ongelijk geven.
dat dacht ik al!
En ik ben juist van de noordelijke landen, lekker groen, lekker rondreizen. Ik mag ook graag door bossen en bergen wandelen en kastelen bekijken. Ik vind 22-24 graden de meest ideale temperatuur die bestaat en alles wat warmer is is niet aan mij besteed!
Liever geen 2 weken regen maar dat risico wil ik toch wel nemen want schotland lijkt me prachtig!!
En altijd beter dan 2 weken strand want daar word ik echt ongelukkig van, ik hou het maximaal 1 dag, 4 uur op het strand vol en dan ben ik er helemaal klaar mee!!
Ik ben meer van de warme landen met mooie stranden en zeker weten mooi weer.
staat, eigenlijk wilde ze daar dit jaar naar toe, maar mijn tante is in China geweest en die raadde ons aan om nu naar China te gaan omdat dat nog veel verranderd. De VS blijft een beetje hetzelfde! Dus zoals het er nu uitziet zal onze zomervakantie volgend jaar naar de VS zijn, of misschien weer eens een keertje dicht bij huis in ons appartementje in Oostende..

Mijn vader ook, ik zal het wel van hem hebben. Ik vind er gewoon niks aan, de hele dag een beetje rondhangen daar, dan ga ik me echt doodvervelen. Hitte kan ik ook niet tegen, dus het strand is ook niks voor mij. Mijn moeder, broer en zusje zijn 5 jaar geleden 3x achter elkaar naar Italie geweest, 2 jaar geleden zijn ze 3 weken naar Turkije geweest. Dit jaar vertrekken mijn broer en moeder voor 3 weken naar Amerika. Ik ga echt nooit mee, laat mij maar lekker hier 
Dat is altijd een heilig weekend waarin ik niet op concour ga, maar 3 dagen zowat onafgebroken in de tent. Ik ga es ff zien hoe ik dat ga doen. Ben bang dat ik voor 1x mijn gewoonte 'met crossen moet je FIT zijn' oversla en brak op het paard zit.