Moet nu snel naar lunchbespreking, hoop dat het met iedereen meevalt!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wordt je eerst misbruikt, dan in plaats van dat die vent gestraft wordt moet ie met je trouwen en uiteindelijk ga je dood omdat je stikt...
Rabette gaat woensdag naar de smid voor een nieuw ijzer. Mijn moeder brengt der, maar die is bang voor paarden, ga ik tussen mijn werk door paard in de trailer zetten. Hoefsmid haalt haar er weer uit en zet haar terug en als ze bijna bij stal is belt ze en haal ik haar weer uit de trailer.
) Hopelijk gaat het tentamen van vrijdag goed zodat je alsnog aan je coschappen kan beginnen.
GvdT schreef:Ijzer niet gevonden, bel ik vandaag de smid zegt ie als je hem nog vind neem je hem maar mee.Ik nogmaals, ja maar ik ben hem in limburg kwijtgeraakt. Hij weer, je weet nooit of je hem nog vindt
GvdT schreef:Las deze voorlopige planning voor HM
Voorlopig programma.
Op 23 juni vanaf 14.00 uur is de cross-country vrijgegeven voor verkenning. Zondag 24 juni vanaf 08.00 uur dressuur, het springen begint om ongeveer 8.45 uur en de eerste combinatiestart om ongeveer 9.15 uur in de cross-country. Het definitieve programma volgt zo spoedig mogelijk.
Als je pech hebt moet je in je crossoutfit dressuren
Net mn E gehaald! Ben trots op mezelf!
, voelde wel dat mijn zweep een beetje klem zat, maar had hier niet op gerekend
Beterschap allemaal!

Hopelijk wil het vrijdag een beetje lukken, zou wel heel zuur zijn als je nu niet kan starten...Is er niet een mogelijkheid om het mondeling te doen ofzo? Volgens mij zijn daar bij ons wel speciale regels voor, maar wij mogen dan weer geen 5-en compenseren, maar moeten overal gewoon een 6 voor halen(muv 1 5 in de propedeuse als er een 7 tegenover staat).
, en daarna een tussenuur..)
gomir schreef:En dan zul je zien dat het dit jaar andersom is![]()
Ik vond dat een ellendig blok met al die anatomie. Had er toen een heel goed cijfer voor, maar merk nu iedere dag opnieuw dat er helemaal niets van is blijven hangen![]()
En dan is het wel heel snel vrijdag zeg