[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Canter

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 09:31

RT, die vos is echt leuk! Ben verder ook geen vossen-fan, maar deze ziet er goed uit!
Leuke site, misschien moet je alleen overal hetzelfde letterype gebruiken (bv. Verdana), dat maakt het geheel wat overzichtelijker denk ik. Helemaal gelijk dat je wat terug vraagt voor je foto's!

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 09:34

Scum schreef:
Gomir, succes met blokken. Toen ik aan het leren was voor mijn ORUN examen heb ik best hard geblokt. Een gedeelte ging over alle mogelijke kleuren die een paard kon hebben. Daar zaten echt woorden bij waar ik nog nooit van gehoord had. In oude proefexamens was er nog nooit een vraag over gesteld. Bovendien vond ik het belachelijk als ze daar vragen over zouden gaan stellen, want de kleur van een paard doet er verder niet toe, als je les staat te geven. Dus even gelezen en verder niet naar gekeken.

Wat denk je? Noem alle kleuren die een paard kan hebben. GVD!!!!!!!!!!!!!!
Dat heeft me mijn 10 gekost. Was evengoed wel blij met mijn 9,5 hoor .

Waarschijnlijk hebben wij in het zelfde jaar examen gedaan... ik had namelijk precies hetzelfde en ook mij kostte dat mijn 10. Met de 9,5 was ik ook tevreden, maar irritant was het wel!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 09:37

Alle kleuren wat een paard kan hebben... pfff wat een vraag! Ook niet echt relevant voor het ORUN examen volgensmij...

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 09:37

Tssss, ik begrijp dat we hier dus twee juryleden hebben die allebei niet alle kleuren kunnen opnoemen? Yep, het niveau van de jury's is duidelijk omlaag aan het gaan!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 09:41

Nu dan een vraag voor de jury's hier.
Met wat voorn kleur moet Lucky nu eigenlijk worden aangegeven op de starkaart en in het paspoort?
Ze is bruin geboren.
En nu is ze schimmel met af en toe wat verdwaalde bruine spikkeltjes.
In haar stamboek en paspoort staat ze als: schimmel bruin geboren. Moet dat ook zo op de startkaart staan?

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 09:44

*grinnik*
Ik weet mijn onkunde hieromtrent bij het jureren ook altijd wel te verbloemen. Ik heb het altijd over 'het paard' en niet over 'de vos oid'.

Chantal, hoeft niet. Schimmel is voldoende. Voor de duidelijkheid wordt de kleur van geboren erbij gezet, maar hoeft dus niet.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 09:47

Oke weet ik dat ook weer...

Heb er wel is een discussie over gehad, heb haar nu als: Schimmel, bruin geboren. Op de startkaart staan. Maar de bruine spikkels die ze duidelijk nog had toen ik haar kocht zijn steeds moeilijker te vinden.... Die vond ik nou juist zo leuk, kwil geen witte schimmel...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 10:15

Meestal staat er gewoon schimmel, bruin/zwart geboren op de startkaart. Ik neem altijd de gegevens uit het stamboekpapier gewoon over

Alle kleuren opnoemen vind ik wel heel erg onzin trouwens, ze moeten mij echt geen stomme rijtjes gaan vragen. Die leer ik uit principe niet uit mijn hoofd (behalve met het blok psychisch functioneren, omdat die man erom bekend stond rijtjes letterlijk te vragen )
Heb het verzekeringsstelsel trouwens toch maar braaf geleerd, je zal het net zien...

Cheeka vanmorgen al gereden. Vanmiddag komt de osteopaat nog een keer voor Ot. Heb ethiek net al geleerd, ga me zo maar op het leerboek storten Ik wil eigenlijk vandaag klaar zijn, morgen lekker naar ermelo. Dan donderdag nog even wat aantekeningen die ik tijdens het leren gemaakt heb doorkijken en vrijdag tentamen. We hebben geen oefententamens van dit blok, is wel jammer

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 10:21

bedankt Canter en Scum! ik zit nu ook op school!! ik wilde nu eigenlijk naar huis gaan, ben echt niet fit, maar nu blijkt het dat we college van KG hebben(normaal gesproken morgen) en deze moet ik echt volgen...

maja vanmiddag zou ik ook nog college hedendaagse kunst hebben, maar daar ga ik ceht niet heen!!
eerst filosofie, dan kunstgeschiedenis en daarna nog eens hedendaagse kunst...wat denken ze wel niet...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 10:34

Ik zou al afhaken bij dat filosofie denk ik Is echt neits voor mij en kunstgeschiedenis heeft me ook nooit zo kunnen boeien...

Succes met je college straks, hopelijk voel je je snel weer wat beter

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 12:05

Canter schreef:
Tssss, ik begrijp dat we hier dus twee juryleden hebben die allebei niet alle kleuren kunnen opnoemen? Yep, het niveau van de jury's is duidelijk omlaag aan het gaan!

Maar dat was bij het instructeurs examen.

Voor mijn juryexamen had ik ook een 9,5. Geen idee wat ik daar fout had, want we kregen ze niet terug te zien. Was overigens wel als beste geslaagd toen (*trots*):D

Chantal, Ienie is zwart geboren en op de startkaart staat gewoon schimmel.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-05 12:07

*zwaait naar Scum* wsl ben ik er morgen weer

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 12:25

Beterschap Lielle.We hebben nu trouwens geen ST en geen LN............

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-05 12:32

da's helemaal fijn

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 12:39

Scum schreef:
Canter schreef:

Maar dat was bij het instructeurs examen.

Oeps, heb ik weer niet goed opgelet. Maarre, was dat bij de eerste fase? Die heb ik nl. ook gedaan, maar ik kan me niet eens meer herinneren dat het ook over kleuren ging!. Ik val wel aardig door de mand nu!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 12:41

Yup.

Dat is volgens mij ook de enige keer dat ze het ooit over die stomme kleuren gehad hebben. Ik schat dat ik het 4 jaar geleden gedaan heb. Klopt dat met jouw gedachten Missmuts?

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 12:51

Ok, voor mij is het dacht ik zo'n 5 a 6 jaar geleden dat ik examen heb gedaan, dus misschien hebben ze het er toen niet over gehad. *probeert zichzelf eruit te kletsen*

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 12:55

Ik heb 1e fase examen gedaan in het jaar dat de MKZ roet in het eten gooide. Alles is toen naar september verplaatst. Ik geloof dat dat 5 jaar terug was.

Canter, het heeft ook bij jou in de boeken gestaan. Het ging niet simpel over de kleuren, maar over de (zeer onlogische) indeling.
*probeert Scum en zichzelf eruit te kletsen en de bal terug te kaatsen *

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 12:58

Hmmm, ik zal eens kijken of ik mijn boeken nog heb en dit tot op de bodem gaan uitzoeken! (Enne, mocht ik ongelijk hebben, dan ligt het uiteraard aan de hormonen. Tast ook je geheugen aan nl.)

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 13:10

MKZ was 2001, dus ruim 4 jaar geleden!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 13:52

Ja, dan was het in hetzelfde jaar. Onze cursus heeft een half jaar stilgelegen door MKZ toen. Volgens mij hadden wij de theorie toen in Wanroy.

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 14:03

Hoi hoi,leuke discussie over de Orun haha. Kan er helaas niet over mee praten!!
Ik kon me er niet bij neerleggen dat Prodeo me zo in de steek liet zondag. Dus toch maar even de familie Tuytelaars gebeld of dat ik even mocht trainen vanochtend.
Max had een mooie watercombinatie voor me gebouwd, en wat denk je... zonder problemen!!
Toen dacht ik als ik er dan toch ben oefenen we ook maar wat moeilijke dingen, vooral trakheners en smalle dingetjes hebben we weleens moeite mee.
Naja ik kon het zo moeilijk maken als ik wilde, Prodeo was het alweer vergeten en vloog er zo overheen.
Misschien kwam het door mij zondag, of misschien had hij zijn dagje niet.
Maakt nu niet meer uit na vandaag is alles weer vergeten en vergeven!!
Martino -Utoopia had ik ook meegenomen, ik dacht als ik er dan toch heen ga.
Dat paard heeft echt overal ambitie voor.
In het begin is hij heel gestressd en echt een bang vogeltje, maar als je dan begint te springen is het echt een monster!!
Nergens bang van en smalle hindernissen zijn echt een makkie als je op dat paard zit!!
Ik heb na vandaag in ieder geval weer een goed gevoel over mijn paardjes en mijzelf natuurlijk. En kijk nu echt uit naar P'hage.
Krijg alleen wel steeds meer moeite om mijn lieve Prodeo te verkopen, na zo'n dag als vandaag.
Jha dat hebben we toch mooi samen bereikt en die band die we hebben is toch wel errug sterk.
Maarjha soms heb je gewoon geen keuze!!
gr margo

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 15:06

Fijn dat het goed ging margo
jammer dat je prodeo gat verkopen

ik ben weer thuis van schooll.. en verveel me..
Ik heb vanavond trouwens mijn eerste les van het HTC..
ben benieuwd..

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 15:12

ben ook net terug van school, en verveel me ook
fijn dat het nu wel weer goed ging margo!
maar jammer dat je prodeo moet verkopen..
kimdepim; leuke nieuwe ava en veel plezier vanavond

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 15:21

dankje BL vind m ook leuk