Baal er zo hard van! Keek er naar uit om de draad op te pikken, flikt meneer dit. Maar er onderuit komt ie niet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PrietPraat schreef:Hoe groot is de piste in zeeland?
mila_furrie schreef:Antonius: die foto's die ik gisteren op f gezet heb zijn niet van mij hoordat was een vriendin die voor de eerste keer een dressuur wedstrijd mee reed.
Ik ga wss zaterdag mijn eerste galop training gaan doen gezien ze een beetje droog weer uitgeven. De week nadien ga ik waarschijnlijk naar minderhout gaan oefenen. Kijk er wel naar uit.![]()
in elk geval iedereen veel succes zondag. Zal wel in orde zijn denk ik
Van tielt had ik het ook gehoord. Blijkbaar Door de hevige regenval zou alles echt onder water staan en wss nog niet goed genoeg zijn voor de cross.
Antonius schreef:PrietPraat schreef:Hoe groot is de piste in zeeland?
Even gespiekt online maar vind het niet terug. Denk dat ze toch 80x30 is. En dan heb je nog die kleine piste ernaast waar nog enkele sprongen staan... Je hebt daar een immens ruimtegevoel vind ik.
Volgende week vrijdagnamiddag ga ik met Fi naar Merelbeke voor haar tanden (ze moet geregeld gaan), dus in de voormiddag zou ik graag eerst eens naar Merendree gaan voor die crosshindernissen daar eens rond te huppelen. Iemand een idee of het terrein rijdbaar is? De dagen nadien zal haar bekske dan toch wat moeten rusten verwacht ik