yvie leuk dat je je hier meld. Ik ga ook gezellig naar week 4b
verder nog geen tijd gehad om te reageren gister van 06.30 tot 23.45 geholpen bij outdoor gelderland. en vanmorgen vroeg op concours. bay dacht er helaas anders over en na hindernis 1 stonden we al stil en we zaten zelfs op de kont. Daarna nog een rondje HC gedaan en dat ging goed. 8 strafpunten. volgende week beter. daarna weer door naar outdoor gelderland. en ik had het koud. eerst al doorweekt op concours en toen daar in de regen. ben nu al onder de douche geweest en nog kippenvel (en heb zelfs mijn dikste winter vest aan) nu zo naar bed morgen begint mijn giga drukke werkweek weer
Yvie_Juudje
Geplaatst: 03-06-12 22:03
Ik ben Yvonne, 25 jaar en heb een schat van een paard: 11 jarige ruin van Metall. Echt een kanjer, stoer, maar soms ook het GROOTSTE watje dat er rond loopt!
Samen crossen wij nu ongeveer 3 jaar. Het laatste jaar is het meer geworden. Wij rijden regelmatig de crosstrainingen van Michiel Brons in Moordrecht mee. Hij helpt ons erg goed op weg, maar hebben nog een lange weg te gaan. Ik ben erg onzeker en Urlie wordt onzeker van mij, dat is soms wat onhandig!
Dit jaar voor de tweede keer naar de eventinginstructie week in Ermelo, nog 14 nachtjes slapen!! Daarvoor twee keer naar de allround weken geweest.
Mijn droom is uiteindelijk SGW starten, maar daarvoor moeten wij nog een paar grote stappen maken. Ons doel dit jaar: Broekelo meerijden
Leliaardje
Geplaatst: 03-06-12 22:22
Hallo Yvonnne, welkom . Margriet: wat een geweldige foto's!!!!! wat een mooi bruidspaar en een mooie koets . Gaaf joh!! Lau: wat een enorme sprong............ brrrr . Daar krijg ik wel de kriebels van. Is dat M?
Verder nog hier en daar een , maar ben te moe om uitgebreid te reageren. Sorry.
De buitenrit was in het begin heel erg nat, maar laatste stuk was wel droog gelukkig. Giga was lekker fit en wilde lekker hard. De hoogdrachtige merrie is opeens stok en stok kreupel: staat echt met haar achterbeen in de lucht. Vanochtend nog niets aan de hand. Nu reageert haar vader ook zo op een hoefzweer, maar het ziet er wel heel akelig uit. Vanavond lag ze ook de hele tijd, maar lijkt niet van het veulen te komen, maar toch van haar been denk ik.
Morgen mijn eerste werkdag bij mijn fulltime job als juridisch adviseur (zin in! ) en moet ook nog wat op school inleveren en s'avonds aan de scriptie dus lekker druk! Nu ook nog ff aan de bak. Zo blij als school eindelijk klaar is!
Leuk Lau! Jij bent het meest representatief van het filmpje Over 5.5 uur gaat de wekker, maar ik kan niet slapen.... Had ik nou vanochtend maar niet naar bed gegaan!
wat een leukerd!!!!! Gefeliciteerd Roos. Dat zal een opluchting zijn, dan alles zo goed verlopen is, en nu al allemaal lekker achter de rug. Kun je weer echt vooruit gaan kijken!
oaaah knap veulentje laura word BNR leleiaardje hopen dat het niks ergs is
gister voor het eerst sinds halfjaar dressuur gereden, was lang niet tevreden weet wel dat we beter kunnen heleboel kleine domme foutjes.... maar de wissels gingen op 2 na best wel netjes ik had 192 en 195 waar ik me goed in kon vinden. nu maar even weer een dressuur wedstrijd opgeven en hard door trainen
AntheaV
Geplaatst: 04-06-12 08:56
Wat een schatje Roos!! Laura: Gave foto's Watapatja: Jammer van je dressuur. Ik zag nog wel een hele mooie foto op FB voorbij komen Mootje: Welcome back! Jammer dat het toch iets is tegengevallen. Sterkte op je werk vandaag
Lau, onwijs gaaf! Roos, wat een plaatje! Yvie, welkom. Mister, succes vandaag.
De rest is wat langs me heen gegaan. Ik vandaag natuurlijk weer op de zaak. Gelukkig een iets korter dagje en dus vanmiddag eens kijken of ik alles wat ik in het weekend had willen doen in 1 middag kan proppen
Bvw: Leuke foto's hoor in de map! Zitten zeker goede plaatjes tussen. Mirthe: Welke charles owen heb jij? Joki: Goed getraind, fijn. Kris: Klinkt als een lekkere stal. Noor: Jammer van de cross. Wat een geweldig gave foto's!! Henny: Jammer van je tweede parcour. Lau: Netjes gereden! Super mooie foto's. Lielle: Wat rot van de 3 stops in het springparcour.. Sann: Wat balen van de -2!! Fe: Mooie resultaten eerder dit weekend en wat balen van OK zeg.. Mootje: Welkom terug. Roos: Gefeliciteerd! Wat een mooi veulen. Annetje: Jammer van de ring maar wel goed gereden dus. Danielle: Super gereden! Margriet: Wat een mooi verslag en wat een práchtige foto's! Jullie blikken spreken echt boekdelen. Beli: Jammer dat je gestrand bent. Yvonne: Welkom Leliaardje: Wat naar van de merrie.
Afgelopen weekend thuis bij mama geweest en laptop vergeten dus beetje bijgelezen op telefoon steeds maar dat reageert niet echt lekker. Vrijdagavond heb ik samen met een meisje van m'n club ons plan gepresenteerd aan de rabobank, we deden mee aan de clubchallenge. Na een lange avond werd bekend gemaakt dat we hadden gewonnen dus 2500 euro voor de ponyclub!! Nu kunnen we mooi een nieuwe sproei-installatie maken. De opdracht was om iets te verzinnen om voor de maatschappij te doen. Wij gaan met onze jeugdleden (18 tot 35 jaar) een jaar lang, elke maand, iets leuks doen met de kinderen uit het 'Gewoon Anders' huis in Wolvega. Dit is een huis voor zwaar geestelijk en gehandicapte kinderen. De kinderen hebben allemaal 1 op 1 begeleiding nodig, waardoor uitstapjes buiten de deur vaak lastig zijn. Door onze hulp kunnen ze nu een keer naar de kinderboerderij en we gaan met ze 'paardrijden' op zo'n ligbed tussen 2 paarden. Daarnaast vieren we sinterklaas met ze, maken we hun huis kerstklaar, gaan we moeder- en vaderdagcadeautjes maken en nog wat dingen.