Ik ben dan wel niet technisch maar niet gek he als ik die krengen dood wil hebben gaan ze dood! Heb net zo lang met die stofzuiger-verkoper lopen praten totdat ik de perfecte stofzuiger had! En de zuigkracht interresseert me geen moer.. dat ie afsluitbare stofzuigerzakken heeft wel
Ik had ook een Miele van mijn moeder gehad. Toen ik hem had opgeblazen vind ik hem echt veels te duur, dus heb een philips gekocht, maar ik mis mijn Miele
Stofzuiger met een spin.... en die heeft weer de laptop opgeblazen die in hetzelfde stopcontact zat Aangezien ik al heel veel geld van de verzekering had gekregen met twee auto-akkefietjes, heb ik het niet geclaimd!
Iehl! Bah.. Ik ga slapen, hopelijk niet over spinnen dromen. Weltrusten!!
bvw
Geplaatst: 05-03-12 06:37
goeiemorgen
wat een fijne huishoudelijke verhalen, marijke nog nachtmerries gehad?
Freggle_Edge
Geplaatst: 05-03-12 08:22
Wow, verhalen over spinnen en huishouden opd e vroege morgen!
Ik ben sinds gisteren enrom kreupel, mijn rechter heup id defect. Lopen is geen doen, waardeloos. Toch maar naar de zaak zien te komen ivm vergadering. Gelukkig hoef ik niet lopend naar Veenendaal. Hoe ik verder paard moet doen vandaag, nog geen idee. Maar zal vast goed komen. Tot vanavond!
texelse
Geplaatst: 05-03-12 08:41
Auw FE: sterkte MM en Mootje: ik heb ook sinds kort een Miele. Vond ze veeeeeel te duur, en had zelf en in de huisjes altijd een aanbiedingsstofzuiger van 40 euro of zo. Tot ik een keer met de Miele van onze oudste aan de gang ging. Zoooooo he, meteen zelf 1 aangeschaft. Wat een wereld van verschil!!!
Hier ook een rotnacht achter de rug. Wakker, slaapje, wakker, slaapje en toen was het 1 uur. Wat te doen? toch maar even naar beneden? spelletje kaarten, bokken? Maar nee, ik heb toen alsnog een slaappil genomen en die hielp, maar nu dus nog niet echt wakker. Kalm aan maar starten dan.....
Hier geen nacht achter de rug... Heb vanaf 10 uur in bed gelegen en geen minuut geslapen... Beetje jammer! Voordeel aan niet slapen is dat je niet wakker hoeft te worden
Altos
Geplaatst: 05-03-12 09:25
Goeiemorgen! Jullie gaan hard hier in het weekend . Heb niet alles teruggelezen. Wel een foto gezien van de nieuwe van Snoekie; Leuk beestje! Ik heb vooral gebaald dit weekend…wij zouden eigenlijk gaan oefencrossen in Zundert maar hadden al besloten niet te gaan (werd later ook afgelast). Had zo’n mooi voorbereiding op Chaam in mijn hoofd. Les Rob, oefencrossje…volgende week oefencross Baarle Nassau…maar zie alles nu een beetje in duigen vallen. Bo heeft vorig jaar net 2 trainingen en 1 oefencross gelopen en om die nu zonder verdere voorbereiding de cross van Chaam in te gooien is misschien net wat overmoedig… Wel lekker gesprongen thuis en gezellig nog even Eindhoven in geweest.
Morning, Jullie hebben lekker doorgekletst zeg! Snoek, leuke foto van Denzel. Denzel Washington is net zoiets als Jeremy Wotherspoon Jeroen heeft vast een dikke kater en MM en Geert hadden kortsluiting.
Ik heb een fijne AEG wasmachine van muti gekregen
Wat een depressief weer zeg...... Onze stal is trouwens ook op slot Hoorde dat het in Heerhugowaard zou zitten, da's erg dichtbij.. maar goed, kan net zo goed een gerucht zijn. Ik ben er al wel bijna zeker van dat ik EL ga afzeggen.