Celine: Mooie foto's

Noor: Fijn dat je even lekker gereden hebt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Eef_Bam schreef:Joki: Fijn dat de springopleiding van Ferose zo goeg gaat!
Celine: Mooie foto's! ik vind de laatste springfoto ook de mooiste. Je gaat trouwens wel heel ver mee naar voren/dicht op je paard op beide springfoto's, heeft dat een reden
?
Noor: Fijn dat je even lekker gereden hebt.
Evony schreef:hello
Celine: nee want dat weekend er op heb ik sgw wedstrijd en anders vind ik het te veel worden voor haarmooie foto's trouwens! Vooral die tweede springfoto!
Barbera: fijn dat je springles goed ging! Gaat de goede kant op dus!
Sann:![]()
Noor: fijn dat je even lekker hebt kunnen rijden!
Net wedstrijd gehad met Beat, eerst gesprongen, ze sprong uit het boekjeFoutloos en 50,5 stijlpunt wat resulteerde in een 6de prijs
![]()
Dressuur eerste proef ging ook erg lekker, helaas 177 punten was ik het niet echt mee eens, tweede proef ging aanzienlijk minder en daar had ik 176. Erg jammer dus.
Evony schreef:Eef: ik heb hele fijne beugels, weet niet precies meer hoe ze heten maar dat kan ik voor je opzoeken! Extra breed, met ijzere ''blokjes'' zodat je goed grip hebt, en ze zijn zo dat als je ze verliest ze goed blijven hangen zodat je zo je voet er in kan zetten. Echt ideaal! Al verlies je ze bijna niet door die extra grip.
Mootje: als je er geen zin in hebt niet doen, word je ook niet vrolijker van!
Mirthe: corlandjes zijn topfijn dat beau het zo goed aanpakt!
Celine: ik weet eigenlijk niet of ik springen leuker vindvind dressuur ook erg leuk moet ik zeggen.
Sannnn schreef:Ik heb ook die GPG adapters, maar ik denk dat ik over ga naar Bow Balance. De laatste tijd hoor ik hem steeds kraken en hij is er al eens uitgeknald die veer, gelukkig reed ik toen dressuur. Maar ben er niet heel fan meer van en ben bang dat hij het binnenkort weer begeeft.
Sannnn schreef:Ik had die dingen toen net 3 weken toen ze los schoten! Dus ik kan me niet voorstellen dat het toen daar aan lag, heb ze nu nog niet eens een jaar denk ik. Moet je zo snel die veer al vervangen?
Citaat:http://img.2dehands.be/f/normal/8397131 ... eugels.jpg Deze heb ik, bij Heja vandaan.