Maarre, ik ga afnokken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_lautje_ schreef:Ach dat komt vanzelf. Bij mij duurde het ook een hele tijd voor ik gezichten herkende en nog langer voor ik mensen durfde aan te spreken
, Dienke, Jeroen ken ik inmiddels ook van gezicht, beide Bianca's, Mandy, Corien, Jetske, en vergeet er nu vast nog een paar. Zitten hier ook met best een pak mensen!
Onderbroekenlol en een discussie over Styles/NEW's en airjackets!
) die ik gebruik voor mijn medische keuringen. Geen zin om in mijn string bij zo'n man te gaan staan 
Paard liep erg fijn op het eind. Nog lekkere chocolaatjes gehad
Wel reed ik nog gruwelijk door rood
Moeten ze maar niet het stoplicht maar 2 seconden op groen doen. Ik denk dat als ik had geremd ik nu een trailerlaadprobleem zou hebben!
. Denk dat Beau iig M nodig heeft.
.

Bvw heb ik een keer op cc gesproken, toen zij mij aansprak door mijn t-shirt

*
Sim die haar 'onschuldige' imago niet helemaal kan volhouden
Erg grappig
Ben niet zo heldhaftig dat ik gelijk iemand aanspreek, moet dan altijd zeker weten dat het diegene is. En daarnaast herken ik mensen meestal aan hun paard en zou ik ze in gewone kleding nooit herkennen
_Sim_ schreef:Ook weer uit mijn bed gerold.
Mistid, in Castenray was idd (voor mij) een aardig onaangename "kennismaking" zo op de vroege ochtend. Jullie waren erg irri en luidruchtig (en leken wel 10 jaar qua gedrag).Maar ja, ik ben natuurlijk wel bevooroordeeld met mijn kinder-"liefde".

, heb een M geloof ik.

Ik ben toen bij Zuko wezen kijken bij Billy.