[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 23:56

Ook buiten het losrijden zegt ze nooit wat, terwijl ik haar toch al jaren tegenkom op de cross. Nou ja, ieder zijn meug.

Maarre, ik ga afnokken. :z

muts_marijke

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 00:00

Helemaal goed , Geert heeft mijn kant ook al lekker verwarmd dus ik ga ook lekker slapen

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 00:32

rowo schreef:
_Noor schreef:
Rowo, hij gaat op wintersport ;) Weekje.

Een hele week? :oo Hou je dat wel vol? :P

@ Jeroen: en de hele wereld heeft altijd bepaalde ideeën over mannen in de dressuurwereld. :+

Ze hebben allemaal een kast bij zich. Ze moeten er of nog uit komen, of ze zitten er zo bovenop!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 00:49

_lautje_ schreef:
Ach dat komt vanzelf. Bij mij duurde het ook een hele tijd voor ik gezichten herkende en nog langer voor ik mensen durfde aan te spreken :D

Oh dat niet durven aanspreken ken ik! Verschrikkelijk!

Ken er inmiddels ook wel wat vanuit dit topic.
Caro, Ilse (staat bij ons op stal), Anthea, Kim, Hilde, Laura, Shanouk, Evie (heb ik in W'werf gesproken), weet wel wie Sim is, bleken achteraf op dezelfde stalling te staan met Castenray, daar waren ik en Marit (met de palomino) nogal irritant vroeg op de ochtend en Sim houdt al zo van kinderen :+ , Dienke, Jeroen ken ik inmiddels ook van gezicht, beide Bianca's, Mandy, Corien, Jetske, en vergeet er nu vast nog een paar. Zitten hier ook met best een pak mensen!

Zo, nu ben ik wel moe. Kon net niet slapen maar na het bijlezen wel :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 01:02

Ben ik een avondje weg.... Orgaanvlees := Onderbroekenlol en een discussie over Styles/NEW's en airjackets!
NEW's vind ik prut... Ik heb ze laatst in een boze bui zo de prullebak ingegooid :oo
Ik draag net als Rowo altijd strings. Ik heb één boxer (van mijn werkgever ;( ) die ik gebruik voor mijn medische keuringen. Geen zin om in mijn string bij zo'n man te gaan staan :=

Michiel geeft zonder eigen rijden in Naaldwijk en met eigen rijden in Vlaardingen. Vlaardingen is dit jaar een hele leuke groep. In Naaldwijk kwamen ze mij erg 'lollig' over. Het tegenovergestelde van de ORUN in Hazerswoude. Cursusleider ken ik uit een grijs verleden als pennymeisje.... Stond dan kwijlend te kijken hoe hij zijn paard reed in Ermelo := Paard liep erg fijn op het eind. Nog lekkere chocolaatjes gehad :9 Wel reed ik nog gruwelijk door rood :+ Moeten ze maar niet het stoplicht maar 2 seconden op groen doen. Ik denk dat als ik had geremd ik nu een trailerlaadprobleem zou hebben!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 01:15

Ik heb nu mijn NEW's iets langer als een jaar (in 2009 voor de laatste cross aangeschaft). Zat na 4/5 crossen al een dikke scheur in de linkerachter beschermer. In W'werf heeft de vos er een wondje van gekregen waardoor we afgekeurd werden voor de cross en toen is hij nog een poosje kreupel geweest en kreeg daarna flinke mok. Heb toen een maat groter en niet meer de airoflow maar het oude model, met plaat erin van Jets overgekocht. De airoflow was in maat S namelijk niet met plaat te krijgen. Heb mijn nieuwen nog niet kunnen testen, maar dat gebeurd gauw.
Mijn beesten hebben trouwens wel smalle benen, Yoeri (NRPS D pony), Vos (New forest D pony) en Ul (KWPN paard) pasten allemaal mijn NEW airoflow maat S, voor en achter :? . Denk dat Beau iig M nodig heeft.

Na deze week ben ik weer wat socialer in mijn bijlezen, maar zit nu in mijn toetsweek en lees dus elke keer tussendoor bij en vergeet dan zo veel. Mijn hoofd is net een kussen en vergeet alles wat ik heb geleerd meteen. Kan ook al niet meer slapen. Ben benieuwd hoe ik komende maandag op school zit omdat ik vrijdagavond met een groepje uit het noorden naar Markelo ga en zaterdag ook nog een verjaardag heb waar ik blijf slapen, dus weinig rust. Kwam al doodmoe uit afgelopen weekend en zo'n toetsweek sloopt je helemaal. Kan gelukkig niet stappen, dat is wel zeer verstandig :+ .

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 09:22

Slaapt iedereen nog?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 09:23

Nee hoor ik ben al weer een uur op het werk. Mag weer aan de helpdesk want de griep is toegeslagen op het werk...

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 09:50

Goeiemorgen!

Ik ben ook weer wakker, nog niet zo lang.

Over een klein uurtje moet ik naar school scooteren dus ben nu nog ff lui O:)

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 09:53

Pff wat is er veel gekletst gisteravond. Ik was pas laat thuis, had iets van het werk. Nog 1 erg drukke week voor de boeg en dan eindelijk iets meer rust (hoop ik).
Helaas kan ik vanmorgen niet rijden. Onze auto staat bij de garage. Nou heeft Dröpke lekker 2 dagen rust!! Vind ie vast heel vervelend

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 09:55

Morning!
Ik ben ook ontwaakt uit mijn coma! Zit weer op het werk!
Jullie hebben lekker doorgekletst gisteravond!

Heb inmiddels ook wat mensen ontmoet uit het topic, maar niet zoveel: Shanoek, Mootje, Corien, Evie, Sim, Sannn, Laura, euuuuuuuhhh... dat was het?? Voor mij geldt ook: spreek me alsjeblieft aan als je me spot, want ik ben echt een blinde kip! :D

Mootje, fijn dat je paard lekker liep :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 10:00

Goeiemorgen :wave:

Er is idd nog flink doorgekletst gisteravond. Het onderwerp was dan ook wel errug grappig :D

Iedereen werk ze vandaag!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 10:01

Volgens mij heb ik alleen Caro & Rowo nog nooit in real-life ontmoet!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 10:04

Mootje schreef:
Volgens mij heb ik alleen Caro & Rowo nog nooit in real-life ontmoet!

Mij ook nog niet :P !

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 10:06

Oja, ik was jou vergeten, en JN ken ik volgens mij ook niet :n Bvw heb ik een keer op cc gesproken, toen zij mij aansprak door mijn t-shirt :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 10:08

Ook weer uit mijn bed gerold.
Mistid, in Castenray was idd (voor mij) een aardig onaangename "kennismaking" zo op de vroege ochtend. Jullie waren erg irri en luidruchtig (en leken wel 10 jaar qua gedrag). :+ Maar ja, ik ben natuurlijk wel bevooroordeeld met mijn kinder-"liefde".

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 10:08

Ik heb meerderen hier nog nooit IRL gezien volgens mij. Maar wat niet is, kan nog komen he :D

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 10:09

Mogge :D

*kruip ook weer onder mijn steen vandaan :o *
Heb wel de laatste paar pagina's gelezen, waar het erg gezellig was :P Sim die haar 'onschuldige' imago niet helemaal kan volhouden :P Erg grappig ;)
Verder zijn er hier in het topic nog aardig wat mensen die ik niet 'bewust' gezien heb :o Ben niet zo heldhaftig dat ik gelijk iemand aanspreek, moet dan altijd zeker weten dat het diegene is. En daarnaast herken ik mensen meestal aan hun paard en zou ik ze in gewone kleding nooit herkennen :+

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 10:15

Ik heb Mistid, Bvw, Corienn, TG, Sim, ilse en Jn zowiezo gesproken. Anthea en kim daar weet ik van wie ze zijn van CC maar geloof nog nooit gesproken. Van Laura weet ik hoe zij eruit ziet. Dus ik heb nog wel even te gaan hahaha. Een aantal heb ik ook op mijn hyves. Ik ben ook zo iemand die rustig iedereen voorbij wandelt op cc :roll:

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 10:31

_Sim_ schreef:
Ook weer uit mijn bed gerold.
Mistid, in Castenray was idd (voor mij) een aardig onaangename "kennismaking" zo op de vroege ochtend. Jullie waren erg irri en luidruchtig (en leken wel 10 jaar qua gedrag). :+ Maar ja, ik ben natuurlijk wel bevooroordeeld met mijn kinder-"liefde".

Haha ja. Marit kwam er wel bij in de buurt (2 jaar ouder) maar ik absoluut niet meer. Ik heb of een ochtendhumeur of ben veel te gek.

Ik zal eens even klaarmaken en naar school. Heb zo Duits pw.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 10:36

Morguh!!!!

Jullie hebben echt veel gekletst!

Ik heb ook altijd stro in de trailer, Bari vind het erin lopen anders ook teveel herrie maken.
Vind de Styles echt super, heb al een paar jaar een paar zwarte en nu net nieuwe blauwe gekocht. Ik spring er ook vaak mee, passen mooi om TG zn litteken.
Airjacket heb ik van mn verjaardagsgeld gekocht :D, heb een M geloof ik.

Mirthe je vergeet mij :P
Mootje, was mooi laat gisteravond!

Heb wel veel van jullie irl gezien en gesproken. Noortje alleen zien vallen in Oudkarspel en volgens mij stonden we toen naast elkaar geparkeerd

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 10:51

Ow ja, TG dat is ook zo. Mooie kennismaker was dat! :P

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 10:54

Goeiemorgen!

Een hoop pagina´s bijgelezen over reetveters en boxers. haha, wat een discussie. Ik kan het allebei wel dragen, maar zorg er altijd voor dat zowel de string als boxer huidskleurig is. Zie zo vaak mensen lopen met een gekleurde of zelfs zwarte string onder hun broek. Dat zie je er zelfs aan de voorkant nog doorheen. Echt geen gezicht!

Ik ken er hier ook niet zo enorm veel hoor, tenminste, niet persoonlijk. Mensen uit de buurt dus wel. Zoals Jeroen, Dienke, Marijke, Karen, Mandy en ohja, van wat verder weg, Marjan en Mo. En Simone niet te vergeten. Al met al eigenlijk nog best wel wat! haha, want ik weet zeker dat ik er nog wat vergeet.

Vannacht wat buikpijn gehad, dus dacht even dat de bevalling op gang kwam. Gelukkig niet, want ik ben zelf nu jarig. Dus het mag wel een paar dagen wachten. Gister voor een echo geweest in het ziekenhuis. En de beeb zit nu al op 4 kilo. Een flinkerd dus, want ik moet officieel nog 12 dagen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 10:55

Gefeliciteerd Tientjeh! Dat zou wat geweest zijn als de bevalling nu op gang was gekomen!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 10:56

Gefeliciteerd met je verjaardag, Jantine :D
En Billy ken jij natuurlijk ook :P Ik ben toen bij Zuko wezen kijken bij Billy.