Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
.
) .

Heeft het stomen nog wat geholpen, voel je je al wat beter? 

Wat een pech zeg. Hoop dat het na wat ijs en een nachtje slapen al wat beter gaat met je hand 
Hoop dat het snel weer netjes geneest en Bandido er niet te veel last van heeft nu 

Ga zo even eerst langs Woll, die is al lekker buiten geweest. Staat mooi op tijd van 6.00 tot 8.00 uur in de paddock. Ideaal want eerder ben ik er eigenlijk toch nooit
Dan nog even gauw wat boodschapjes doen en naar Deventer. Daar even wat dingetjes naar het postkantoor brengen en dan door naar Haarlem. Zit de motorsportzaak waar mijn helm vandaan komt en na grondige analyse toch maar 1 maatje kleiner. Zit nu goed, maar denk dat ie na wat dragen toch mss iets te groot gaat worden. Daarna weer naar Rotterdam, dus dan zit het wel weer goed met mijn kilometertjes
Wacht dus nog maar even af.... 
peanutbutter schreef:Jeetje het is ineens wel een kneuzentopic geworden.
Sterkte allemaal
En KIm bij negatief reisadvies niet gaan! Tenzij de school garandeert dat je wel verzekerd bent. Geen onodige risico's lopen op dat vlak.

Denk dat ik zo een relext bos ritje ga maken. Met dit weer is het wel fijn dat ik pas aan het eind van de dag hoef te werken