. Succes iig alvast!Ik zit alweer in Leeuwarden. Duurt nog even voor ik les heb..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Succes iig alvast!WolinLotte schreef:@Andrea: Wát een leuk dier heb je onder je kont!!![]()
Ik ben het met Malloesje eens; let op je teugellengte, hierdoor lijkt ze wat strak te worden in haar lijf, wat je ziet in het springen, later in het filmpje verbetert dit zich wel.
Dankje! Ja dat klopt, ik denk ook dat het ermee te maken heeft dat ze die hindernis erg spannend vond en ik haar daardoor wat korter pakte om haar er makkelijker voor te kunnen zetten. Naarmate ze het minder spannend vond gingen de teugels ook weer wat langer.
..
. Er staat hier best een frisse wind! Maar verder veel plezier, eet smakelijk alvast 

) 
vanavond verjaardag

Volgende week donderdag
ben echt kapot.
, terras was super, nog even lekker geshopt
. Heb een paar Tommy Hilfiger schoentjes laten bestellen.. ik heb van die lekkere schuiten, maar pas meestal ook nog wel 41, dus hopelijk passen ze
.
!! Staat netjes eronder (wel een rib uit m'n lijf, maar het wel waard). En ze heeft ook een nieuwe poetsbak.
Oké dan!! Kan nog leuk worden
.
!! Ideaal als je smid bij je op stal staat, hij beslaat haar vanavond gelijk.. M'n smid was niet vrolijk toen hij het hoorde...
..................... Ik baalde ook echt enorm toen ik het zag. 'Zie ik het nou goed, een ijzer kwijt?!
' 

. Ik heb me schatje zo gemist! Dan mag ze lekker in onze eigen kudde opgroeien!