Vief: Filmpie ziet er goed uit

Jitske: Balen

Scum: fijn dat het crossen goed ging

LJ: Op winterSPORT vakantie, en dan heb je nog niet eens geskied

Kim: ik zal je topic even bekijken! Edit*Ziet er goed uit Kim

En ik had weer een 8,1 voor Bio

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jiska schreef:BV ga je ook springen in marienheem zaterdag??
Lielle schreef:daar trainen ze niet
Lielle schreef:dat ben ik wel met je eens maar daar zullen wel redenen voor zijn. Leek me trouwens niet zo moeilijk te bedenken dat MJ dat bedoelde.
Lielle schreef:dat ben ik wel met je eens maar daar zullen wel redenen voor zijn. Leek me trouwens niet zo moeilijk te bedenken dat MJ dat bedoelde.
miss_jumpy schreef:anton, ik volg de regiotrainingen voor zuid&noord holland. Dat zijn 8 lessen op verschillende terreinen, maar op de terreinen Ede en Putten komen we niet. Ik organiseer dat verder niet dus ik heb weinig invloed op de keuze van de terreinen...
Ik moet zeggen dat ik best eens ergens anders zou willen rijden en onze laatste training is al in juli dus misschien kan ik me daarna eens aansluiten bij een andere training op een ander terrein.
Lielle schreef:Oftewel, probeer eens wat gezelliger mee te doen hier
Lielle schreef:Ga anders een keer met ons mee MJ? We gaan zeker naar Maarsbergen dit jaar, of ben je daar al eens geweest?
Lielle schreef:MJ, ik houd je wel op de hoogte. Minderhout is ook heel gaaf trouwens, wel een beetje ver voor jou maar ach
Lielle schreef:mwah, daar verschillen we dan van mening over. Je vraagt veel maar vertelt erg weinig.
Doe je mee trouwens in Chaam en Etten Leur? Wij beginnen deze week met de trainingen (in Baarle Nassau) en het begint weer te kriebelen.
IndianSummer schreef:D'r is weer een rel op komst![]()