Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marieketencate schreef:Sneeuw is mooi om te zien, maar ook wel ontzettend onhandig! Ze hebben net gisteren allebei ijzers gekregen, dus trainen kan nu iig niet. En als het zo blijft vriezen heb ik er een hard hoofd in dat Ysselsteyn zaterdag wél door kan gaan
viefdepief schreef:marieketencate schreef:Sneeuw is mooi om te zien, maar ook wel ontzettend onhandig! Ze hebben net gisteren allebei ijzers gekregen, dus trainen kan nu iig niet. En als het zo blijft vriezen heb ik er een hard hoofd in dat Ysselsteyn zaterdag wél door kan gaan
Das wel balen Gomir
Lielle schreef:marieketencate schreef:Sneeuw is mooi om te zien, maar ook wel ontzettend onhandig! Ze hebben net gisteren allebei ijzers gekregen, dus trainen kan nu iig niet. En als het zo blijft vriezen heb ik er een hard hoofd in dat Ysselsteyn zaterdag wél door kan gaan
GvdT schreef:Hier ook veel te veel sneeuw.![]()
Ik moest vandaag te lessen alleen werd ik opgebeld dat het rond Alkmaar helemaal vast staat en het wsl te gevaarlijk was om er heen te gaan. BIj ons zijn de wegen wel goed berijdbaar.
kimdepim schreef:Leuke foto
(kan er maar 1 zien)