Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rowo schreef:@ Sann: misschien ff een tijdje dan wat meer op dressuur richten? Tot je de punten hebt? Maar het komt vast goed..... Die 7 heb je zo!
linda2008 schreef:sanurie schreef:Bij mij ging vandaag ook minder, met inrijden al meer spanning, elke hoek was spannend. En in de ring nog veel meer. Vluchterig, weinig aanleuning. Ondanks dat toch goede stukken er tussen met aanleuning dus dacht tussen de 160-170 punten maar er was ontzettend laag gejureerd. 2x 152![]()
maarja, de eerste had ook maar 166 dus erg belachelijk want die had echt een goede proef neergezet! Het secretariaat kwam ook nog bij me dat echt belachelijk was, ze hadden me zien rijden en zo slecht was het niet en dat ik niet de handdoek in de ring moet gooien na deze wedstrijd.
Hopelijk kom ik niet elke wedstrijd zo'n jury tegen.......
Begrijp me niet verkeerd, ik wil geen reltopic aanwakkeren maar ik ben het niet helemaal met je reactie eens... Het is nogal een makkelijke weg om het op de jury af te schuiven. Ik heb deze wedstrijd vandaag ook gereden, bij de paarden. Bij de paarden waren de punten heel redelijk. Eerste plaatsen in de 190, tweede plaatsen dik in de 180 en derde plaatsen ook boven de 180. Dus jureerd deze jury dan echt zo streng als jij beweerd?! Of is er misschien toch iets minder goed gereden als je zelf misschien gevoeld hebt?