[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 23:21

Sannnn schreef:
Ik herken meestal bokkers aan hun paard. Maar spreek ze dan toch weer niet aan op de 1 of andere manier. :+
Weet nog wel dat ik Sim 1 keer had gezien en ik haar daarna zonder paard zag in Renswoude, moest wel even denken toen ze me aansprak toen. :P :

Gelukkig ben ik niet zo verlegen en stap op iedereen af, he Marijke? :D

Lau, nee, dat wil je niet weten....

muts_marijke

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 23:22

Ja das wel waar. Ik heb nu een voor mij super paard. Wat altijd wil lopen. En mij ook mee neemt als ik onzeker wordt.
Geert zit er wel op te azen. Hij vond het eerst zo'n boeren knol omdat hij lichtelijk wat ''groot'' is maar nu hij hem ziet in de cross vind ie hem geweldig

Ja Sim lol heb ik zeker met hem. Ik kom hem laatst heel duur verkopen naar Finland. Gebeurd mooi niet. Heb nog nooit zo lekker dier gehad

* zo weer genoeg opgeschept over mijn paard *

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 23:23

Ja dat klopt Sim, schrok me dood!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-11 23:23

_Sim_ schreef:
Ach, als je maar lol hebt Marijke.
In Vlietlanden liggen ook anderen dingen behalve mannen in de bosjes. Ook op de hindernissen trouwens. :+

Ik zag idd twee mensen 'gezellig doen' op de houtstapel toen :=
Wat een gezellige avond is het hier weer :D Ik vermaak me wel met meelezen :P

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 23:23

Ja klopt Sannn jou ken ik. Dienke ken ik wel. Jantine ken ik wel en Dorien ook maar dan houd het wel op.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 23:25

Dat heb ik gehad met Sim bij de waterbak in Ysselsteyn, ik wist van bokt dat je er zou staan, heb haar gezien maar heb je echt niet herkend, ik wist van bokt dat ze onwijs lang haar had dus die vrouw met halflang haar kon het niet zijn :n . Dus wel :+ !

Zonder paard herken ik bijna niemand, met paard dan weer wel :Y) .Heb ook wel vaak gehad dat ik iemand meende te herkennen van bokt maar niet aansprak, komt zo gek over als het niet diegene blijkt te zijn die je denkt := .

Nu weer verder met die paasei Aeneas ^) .

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 23:27

das wel grappig want Sim is bijna gehaaid dan daarin!!Gaat ze vragen via Bokt of ik een rode jas aan had met een groene pet... ook in Ysselsteyn. En huppa Sim weet weer iemand te ''ontmaskeren!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 23:29

muts_marijke schreef:
Ja dat klopt Sim, schrok me dood!

Ha ha ha ha! Jullie zullen wel gedacht hebben; Who the hell is dat nu weer?!

Snoek, soms is alleen meelezen ook erg vermakelijk.

Eef, ik heb zelfs kort haar. :D Wat is paasei ananas?

muts_marijke schreef:
das wel grappig want Sim is bijna gehaaid dan daarin!!Gaat ze vragen via Bokt of ik een rode jas aan had met een groene pet... ook in Ysselsteyn. En huppa Sim weet weer iemand te ''ontmaskeren!

Lekker sneaky he?! :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 23:30

Aenaeas, Grieks/Romeinse held uit Troje die voorvader is van Remus en Romulus. Zoon van Anchises en de godin Venus.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 23:31

Nou ik kan wel namen onthouden maar je hebt dus 2 simone's en daar dacht ik van dat jij de blonde was.
En jullie rijden volgens mij ook zelfs allebei in dat hel blauwe.

En dan zie ik je in Barchem... donker haar... en het gezicht heb ik nog noooooit eerder gezien. Stom dat je totaal het verkeerde gezicht er bij hebt!
Laatst bijgewerkt door muts_marijke op 24-01-11 23:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 23:31

_lautje_ schreef:
Aenaeas, Grieks/Romeinse held uit Troje die voorvader is van Remus en Romulus. Zoon van Anchises en de godin Venus.

Oh. Ik dacht dat ze iets van een toetje met paaseieren-ananas-smaak had ofzo. :+

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 23:32

muts_marijke schreef:
Nou ik kan wel namen onthouden maar je hebt dus 2 simone's en daar dacht ik van dat jij de blonde was.
En jullie rijden volgens mij ook zelfs allebei in dat hel blauwe.

En dan zie ik je in Barchem... donker haar... en het gezicht heb ik nog noooooit eerder gezien. Stom dat je totaal het verkeerde gezicht er bij hebt!

:D Er is maar 1 Simone hier hoor! Wie bedoel jij dan?!?!?!?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 23:35

Ja dat weet ik dan niet meer. Blond haar, kort. En loopt altijd in een witte rijbroek met zo'n afschuwelijk zwart zit vlak. En crosst ook in het knal blauw.
Volgende keer als ik haar zie dan zal ik proberen achter haar naam te komen. Meen toch serieus dat zij ook Simone heet.

Ja ik weet dat er hier maar 1 simone is maar op de cross zijn er 2 dacht ik

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 23:38

Nee, man! Dat is Renate Bos-Forlinguierie ofzoiets! Die crosst idd ook in het helblauw.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 23:39

JAAAAA die bedoel ik! Sorry sorry sorry!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 23:40

Paaseieren-ananasyoghurt :9
:P Ik bedoel inderdaad de Aeneas waar Lau het over heeft, ben hard aan het leren op zijn tocht naar de onderwereld (tentamen morgen wordt mijn persoonlijke tocht naar de ondergang :+ )

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 23:41

Oh Eef_bam wat heb ik meedelijden met je! Dat kan toch niet interressant zijn??? Sorry wil echt niet onaardig over komen!!!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 23:42

Het is wel erg interessant hoor, dat vertalen is bij mij alleen een ramp :+ .

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 23:43

Oh, ha ha. Voel me een beetje dom; ben totaal niet thuis in de Griekse mythologie.

Excuus aanvaardt Marijke. Gelukkig lijk ik niet op Renate.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 23:45

Het is ook geen Griekse maar Romeinse mythologie !
(alhoewel ze wel de helft gejat hebben van de Grieken, plagiaat was hip in die tijd :D )

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 23:47

Komt omdat Lau "Grieks/Romeinse" zei.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 23:47

Bedoel het ook niet onaardig hoor eef_bam maar griekse mythologie is iets waar ik niets vanaf weet. Dus dan lijkt het al gauw onintressant. Hoop dat je morgen met 2 vingers in je neus je tentamen haald

Gelukkig Sim, Renate kijk je altijd beetje krengig op. Dacht altijd dat jij dat was. Vandaar dat ik in Barchem zo verbaasd was want die Renate zegt noooooit wat op een cross wedstrijd. En jij kletst hier altijd wel. Maar zijn dus 2 totaaal verschillende mensen!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 23:50

Aeneas zijn vader komt wel degelijk voor in ook de Griekse mythologie, maar de verhalen van Aeneas zijn eigenlijk een Romeinse versie van de verhalen van Odysseus, alleen dan anders :+

Gewoon evengoed het verhaal uit je kop leren Evie, scheelt misschien ook. Weet je in ieder geval hoe de plotwendingen precies gingen :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 23:50

muts_marijke schreef:
Gelukkig Sim, Renate kijk je altijd beetje krengig op. Dacht altijd dat jij dat was. Vandaar dat ik in Barchem zo verbaasd was want die Renate zegt noooooit wat op een cross wedstrijd. En jij kletst hier altijd wel. Maar zijn dus 2 totaaal verschillende mensen!

Heel verschillend!
Renate is/lijkt idd altijd een beetje krengig/stug. Zei een keer iets tegen haar toen we samen aan het losrijden waren voor de cross. Had ik beter niet kunnen doen geloof ik. :+

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 23:54

hahaha Snap helemaal wat je bedoeld want tegen ons praat ze ook niet. Hoewel wij eigenlijk op de cross met iedereen kunnen kletsen.

Maar voor de cross tijdens het los rijden moet je ook niet tegen mij praten. Krijg je ook geen antwoord ben dan veeel te nerveus. Denk altijd minstends dat ik dood ga die dag. Dus dan komt er bij mij geen zinnig woord uit. (voor de mensen die straks denken wat een rot wijf die marijke die is zo arrogant... sorry dames zenuwen)