Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Twizz heeft haar vuurdoop op crossgebied gehad gisteren. Alles was heel spannend maar ze deed ontzettend dr best. Eerst een paar sprongetjes gemaakt op het veld. De eerste hindernis was niet zo eng maar de tweede wel heel erg
De eerste twee hindernissen zie je ook in het filmpje en op de tweede hindernis maakte ze echt flinke wappers, je ziet ook wel dat ik er moeite mee heb om te blijven zitten soms. Nu had ik ook het VZH zadel er weer op en dat is toch niet zo fijn maar goed, het is even niet anders.
De waterhindernis is daar in een donker stuk dus ze vond het eerst eng om het afsprongetje richting de waterbak te nemen. Dus maar even achter een paard aangegaan en toen ging ze braaf ervan af en daarna super het water in zonder twijfel!
! 
Pas op dat je haar niet te kort maakt aan de voorkant

Slaapze zo
malloesje schreef:Andrea; mooi dat het zo goed ging en ze maakt idd onwijze wappersPas op dat je haar niet te kort maakt aan de voorkant
![]()
Vanmiddag verder beetje prutmiddag gehad, het ging allemaal niet zoals gewenst. Lesgeven net ging eigenlijk wel redelijk.. Nu hopen dat ik zo in slaap kom
Het is me tijdens het rijden ook al wel opgevallen dat ik haar met het springen soms behoorlijk kort heb, ze kan dan zo ontzettend gaan dringen en dan is mijn (automatische) reactie korter maken van voor.
All the way from Deutschland
.
, straks ligtie gewoon niet of vind Wolin hem drie keer niks..
, mijn instructrice heeft het allemaal geregeld, we gaan met z'n vieren, zij, haar vriend, haar moeder en ik
.
hierna naar de film: Duplicity... het is geen aanrader, ik weet nog steeds niet waar die film over ging
..
.... Toch maar een beetje bijtijds weggegaan, ik wil toch wel een beetje normale tijd wakker worden morgen
.
. 
.
.

maar daarna werd hij wel weer rustiger dus in het weekend in het parcours ook maar zonder martingaal ik ben benieuwd
ik heb nog niet eens pww en stik al van de proefwerken vandaag aarderijkskunde en volgende week nog 6 andere