[SGW] [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 08:45

miss_jumpy schreef:
rowo schreef:
Vooral de eerste is echt om in te lijsten Ja

Nou overdrijf je wel een beetje hoor Clown

Nagelbijten / Gniffelen Ben ik goed in! Maar hij is wel leuk... Zo'n moment heb ik van mezelf nog niet op foto staan.

Ik ga zo maar es mijn verslag af maken!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 09:00

leuke foto's MJ Extreme duivel

Vief, nog een algemene tip qua wiskunde. Probeer als je dit soort vergelijkingen hebt, altijd dezelfde termen bij elkaar te zetten, en de te berekenen waarden links van het = -teken en de rest rechts. En dan zoveel mogelijk vereenvoudigen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 09:01

Heb je een wiskunde knobbel Lielle?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 09:04

Nee, maar wel 6 jaar wiskunde (B) op VWO gedaan en daarna iets economie-achtigs gestudeerd. Vergelijkingen oplossen vond (en vind) ik altijd wel leuk *LOL*

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 09:06

Ik moet zeggen dat ik wel diep moet graven voor mijn wiskundige kennis maar ik snap wel wat je er leuk aan vindt.

Ik vond zelf statistiek altijd zeer makkelijk en leuk!!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 09:06

Ik vind het al knap dat ik wiskunde A op het vwo afgesloten heb met een 6 Ja Daarna nooit meer iets van dat wiskunde terug gezien.
Vergelijkingen oplossen vond ik trouwens ook wel leuk, dat was ongeveer het enige wat ik snapte Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 09:08

Statistiek vond ik vreselijk, heb het wel alleen op de universiteit gehad. Kan me alleen nog drama's herinneren van tig verschillende soorten verdelingen met bijbehorende rare formules voor standaardafwijkingen, scheve en normale verdelingen, betrouwbaarheids- en voorspellingsintervallen, en ik wist nooit welke formule je moest gebruiken. Daarna nog een vreselijke praktijkopdracht met S20/20 of zo, ieuw!
Laatst bijgewerkt door Lielle op 01-06-07 09:11, in het totaal 1 keer bewerkt

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 09:09

Dank Lielle!
Ik zal er aan denken Ja

Ben me nu nog even aan het concentreren op het toetsen van hypotheses. Dus dat met normale verdelingen haha Clown
Dat ligt me gelukkig wat beter Lachen Mijn examen begint pas om half 2 dus dat is wel lekker!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 09:12

Van statistiek kreeg ik ook nachtmerries *LOL*

Succes vanmiddag Vief!

Ik ga mijn verslag nu ECHT maar es afmaken en inleveren op school. Echt een uitvinding; het PERSE MOETEN inleveren in het postvak. Dat betekend dat ik speciaal daarvoor naar school moet. Heb namelijk vrij!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 09:15

Ik ook, en kansberekenen kan ik ook niet Nagelbijten / Gniffelen

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 09:16

heey goedemorgen allemaal!

mj: leuke foto, haha. goed voor de lachspieren, gelukkig heb je er niets aan overgehouden
vief: heel veel succes straks bij je examen.

Ik ben gisteravond naar 6tal les geweest. Mijn vader zag het nog niet echt zitten dat ik gelijk weer een uur mee ging rijden, maar ik heb hem beloofd af en toe te gaan stappen. Het ging heel erg goed, voor dat er ook een maandje niet serieus met mijn paard is gereden. 6 tal ging wat minder, er was een complete fanfare aan het spelen op de basisschool ernaast. was een groot feest. Dus we deden kur op muziek, haha.. Die van mij wou alleen niet zo mee doen. De anderen dribbelden allemaal, maar die van mij deed alsof hij elke week in een optocht meeliep. haha. en dat terwijl hij het jongste paard is tussen het 6 tal. Daarna ben ik nog even blijven kijken naar de les die daarna kwam. Dat zijn echt de beginners bij de paarden, dus de een na de ander glijd er langs de zijkant af. Er gebeurt bijna niets of ze liggen er al naast. ook wel een lachwekkend gezicht dus.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 09:23

Statistiek, ik had een 9 op de uni voor voortgezette statistiek, echt een eitje vond ik dat! Ik vind dat veel makkelijker dan wiskunde!

Tientjeh, echt super hoor dat je weer helemaal mee kon doen met 6-tal!!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 09:24

Welke vereniging rijd je Tientjeh? Wij zouden ook zestal gaan rijden, maar we hebben precies 6 mensen en dus geen reserve. Het werd dus maar weer een viertal... Super leuk vind ik het. Alleen wel erg veel trainen.
Wel fijn dat je weer gewoon mee kon doen.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 09:28

ik rijd bij de St Steffenrijders uit Laren

Wij waren met 8, maar 1 is ermee gestopt omdat dat paard er echt niet tussen wilde lopen. nu zijn we dus nog met 7, minder moet het dus ook niet worden.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 09:29

Nee idd niet. Wij hadden er vorig jaar 5 en op concours bleven we altijd precies met 4 over omdat er steeds 1 niet kon of iets dergelijks. Net genoeg, maar moet ook niet minder worden.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 09:32

ja, en vooral nu, als de vakantie periode weer aanbreekt. Dan is er altijd wel iemand weg. Ze hadden ons al opgegeven 6 Juli in Eibergen ofzo. Maar een meisje en ik zijn op intructieweek in Ermelo met het paard en komen ook die dag terug. Dus hebben ze wel net geluk. Want wij rijden beide in het 6 tal.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 09:34

Ons viertal gaat 6 juli ook naar Eibergen, maar ik en een ander meisje kunnen niet mee doen. Ik heb de dag er na SGW Ede met calypso en ga dus de dag ervoor niet met hem viertal rijden. Het andere meisje is op vakantie! Nu dus maar hopen dat er geen kreupel wordt.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 09:37

okay, ja dat is inderdaad zo. Ik heb zelf ook dan een intensief weekje achter de rug. Dus misschien dat ik ook wel reserve ben, want de instructieweken zijn ook zwaar voor een jong paard. 2x per dag een uur rijden en ook echt intensief dressuuren, springen en crossen. en dan heb ik dus die vrijdag als ik weerkom gelijk savonds wedstrijd. en ik had me voor zondags opgegeven in Geesteren voor het springen. de eerste keer L.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 09:47

Dat is wel erg druk ja Ja dan had ik ff rustig aan gedaan.

Ik ben al half op weg met mijn verslag Lachen

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 09:50

jaa, daarom wil ik zelf ook het liefst reserve zijn. en het probleem is dus ook dat ik hem zaterdag ook wel eventjes iets aan het werk moet zetten, want ik ben bang dat hij anders stijf word. en hij heeft dan al zo'n intensieve week erop zitten. zie er dan toch wel een beetje tegenop om 6 tal te rijden. maar goed, ik ga gewoon mee en stel mezelf wel beschikbaar om reserve te zijn.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 09:59

Ja dat kan je ook doen... Of je moet de wedstrijd in Geesteren afzeggen. Dat zou k persoonlijk doen.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 10:02

In geesteren is alleen maar een rondje springen. En daar ben ik eigenlijk al een tijdje naar aan het toewerken om mijn L debuut te maken... ik kan natuurlijk ook altijd in die instructieweek een les overslaan 1 van de laatste dagen. dan is het wat minder intensief. vrijdags hoeft hij alleen sochtends nog maar een les te lopen en dan savonds reserve 6 tal moet wel lukken.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 10:03

maar goed, ik kijk nog even wat ik doe, afzeggen kan altijd nog als hij echt te moe is.

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 10:03

Goeiemorgen Doei!

Even snel een beetje bijgelezen..

Rowo&BV; Ik zou ook best een keertje meewillen hoor! Ik weet alleen niet ho ik dat ga doen met werk bij Annemiek. Ik moet dagelijks van 7.30 tot 17.00. Nu hebben ze een aantal paarden verkocht, dus misschien ben ik af en toe wat eerder klaar. Dan heb ik er ook nog 3 thuis staan, dus ik denk dat er van Bokken niet meer veel komt.. Nagelbijten / Gniffelen Ik hoor het wel!
MJ; Geweldige foto's Haha!
Vief; Veel succes vandaag!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 10:04

@ IS: we overleggen wel even... Er zou toch een keer een dag moeten zijn waarop we alle 3 kunnen?