Missmuts: spannend zeg, ik zal ook voor je duimen
Jitske: gelukkig dat je erom kon lachen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, madam had haar eigen ideeen rechtsom. Toen ik dat even corrigeerde met wat extra been onplofte ze

). Jammer voor haar dat ik niet zo onder de indruk ben van het gespartel, we gaan gewoon lekker door 
Daarna moet ik het eigenlijk helemaal alleen gaan doen, want dan zit mijn zusje weer op haar kamer 

Was eigenlijk enorm positief en dat had ik zelf niet helemaal verwacht
Wel fijn om een goed gefundeerde concrete beoordeling te krijgen, daar kun je dan ook wat mee 
)
Wel onhandig om met paard in je hand 9 hindernissen steeds te verhogen en balken te rapen, maar je moet toch wat
Toen ik zo aan het zoeken was stond ik nog twee keer midden in de hindernis, dat is dus echt niet handig als je alleen bent
Moet je er eerst af, weer opbouwen en dan er weer op en vol vertrouwen opnieuw aan gaan rijden. Mezelf maar een schop onder mijn kont gegeven dat ik moest stoppen met miepen en toen ging het eigenlijk wel heel fijn
(als er niemand op de grond staat om te zeggen dat je niet moet lopen mutsen dan moet je het zelf maar doen nietwaar
)
Daarna ga ik wsl even bij Cheeka en Babbels kijken in Friesland.
sterkte ermee
ik heb gelukkig altijd iemand bij de hand mocht ik gaa springen (op de ene stal dan, de ander moet ik het ook zelf doen, of iemand lief aankijken
)
) sneller kan ook niet hoor
3 weken geleden nog nooit een hindernis gezien, en ze huppelt nu overal overheen, alleen ze is nog wat strak in de rug
Biertabje schreef:Nooit geweest tochniks voor mij die jonge paarden
Citaat:leuk Gomir...alleen knutselenik heb gelukkig altijd iemand bij de hand mocht ik gaa springen (op de ene stal dan, de ander moet ik het ook zelf doen, of iemand lief aankijken
)
ja de flem doet het erg goed (kan mij nog steeds niet snel genoeg maar oke) sneller kan ook niet hoor
3 weken geleden nog nooit een hindernis gezien, en ze huppelt nu overal overheen, alleen ze is nog wat strak in de rug
).
jollyjoker schreef:Nickeltje: wat is er gebeurd?![]()
Wij zijn even naar Alice geweest. Kripton ging erg fijn, Nirvana (mijn oude paardje) was ook mee en deed het super.
En ik heb Scum & Bitwise met Online en Caatje gemeet

Onze border collie Jizzie heeft vandaag een giga harde trap gehad van Valdi... 

Hoop dat Jizzie er ook weer helemaal bovenop komt