[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AntheaV

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 14:21

Leuk paardje BT!
Missmuts: spannend zeg, ik zal ook voor je duimen Ach gut
Jitske: gelukkig dat je erom kon lachen Haha!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 15:04

Chique beestje BT!

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 17:40

Net het verlossende telefoontje gehad................ Het linker sprongewricht heeft spat maar dat is nu rustig in verhouding tot september, recht is enorm verslechterd en de veearts acht Laros absoluut niet meer geschikt als dressuurpaard Huilen
Maandag krijg ik het rapport en de foto's en dan moet alles naar de verzekering.
Heb er een enorm oliebol-gevoel van en Laros.......................... die loopt lekker te bokken op het land Clown
Vanmorgen ben ik voor het eerst bijna van Waula gevallen Bloos , madam had haar eigen ideeen rechtsom. Toen ik dat even corrigeerde met wat extra been onplofte ze Duivel

MissM: Succes, ik weet hoe spannende dat alles kan zijn.
Nickeltje: Ik heb zo'n bontding omdat ik me op zadel van de manege waar ik lesgeef altijd stuk rij met buitenritten, Ideaal!! Knipoog
Jitske: Was in ieder geval een leerzame training. Succes met het verkopen van Brittje.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-07 18:20

JJ:wat een tegenvaller! KAUUTEE!

Ach gut

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 18:59

JJ, wat een rot nieuws. Ach gut

Missmuts, ik hoop voor je dat het meevalt.

Marieke veel plezier in Madrid.

Gomir, beter dat Nowie zich lijkt te gedragen, niet te hard zeggen want je weet het nooit Clown

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 19:04

JJ: wat een rot nieuws Ach gut

BT: leuk paard!

Jitske: Dat wordt trakteren....

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 20:14

JJ, wat vervelend! Sterkte.

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 20:25

Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik heb er langzaam aan wel vrede mee. Gelukkig heb ik genoeg leuke paarden maar zoiets gebeurd altijd bij de leukste Koe

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 22:36

In het andere topic heb ik dit ook al geplaatst, maar ben zo trots, dus sorry, hier nog een keer:

Zo, eindelijk lukt het me foto's te uploaden van de eerste keer met Zephyr.
Ben er net ook weer opgestapt en hij vond het allemaal prima. Ook had hij vandaag voor het eerst een bitje in. Liep er flink op te kouwen, maar verder prima.
Gaat heerlijk dus.
Morgen weer!
Aansingelen:
Afbeelding
Gewicht in de beugel
Afbeelding
even over hem heen hangen
Afbeelding
en lopen maar:
Afbeelding

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 00:01

Zo simpel ging het bij die witte van mij niet Nickeltje Clown
ze was vandaag wel weer best braaf, maar het is er wel een die heel duidelijk weet te maken wat ze wil(en vooral wat ze niet wil Clown ). Jammer voor haar dat ik niet zo onder de indruk ben van het gespartel, we gaan gewoon lekker door Haha!

Morgen krijgt ze lekker vrij, hoop maar dat ze zondag dan ook nog braaf is Knipoog Daarna moet ik het eigenlijk helemaal alleen gaan doen, want dan zit mijn zusje weer op haar kamer Clown

Leuk beestje BT Ja

JJ Ach gut

Vandaag tussenbeoordeling gehad bij de chirurgie, viel enorm mee Haha! Was eigenlijk enorm positief en dat had ik zelf niet helemaal verwacht Clown Wel fijn om een goed gefundeerde concrete beoordeling te krijgen, daar kun je dan ook wat mee Ja
(en heb vandaag ook eindelijk mijn eindbeoordeling van cardio gekregen, ook netjes, maar ik had niet anders verwacht daar Knipoog )

Vanavond even met Otje gesprongen. Les ging niet door, omdat ik vertraging had en mijn trainer niet terug naar stal kon komen voor me. Mocht wel de bak gebruiken dus ben maar in mijn eentje gaan emmeren Clown Wel onhandig om met paard in je hand 9 hindernissen steeds te verhogen en balken te rapen, maar je moet toch wat Tong uitsteken
Ging op zich wel ok, was in het begin zelf wat aan het zoeken na zijn gespook van maandag, maar later ging het wel Ja Toen ik zo aan het zoeken was stond ik nog twee keer midden in de hindernis, dat is dus echt niet handig als je alleen bent Clown Moet je er eerst af, weer opbouwen en dan er weer op en vol vertrouwen opnieuw aan gaan rijden. Mezelf maar een schop onder mijn kont gegeven dat ik moest stoppen met miepen en toen ging het eigenlijk wel heel fijn Ja (als er niemand op de grond staat om te zeggen dat je niet moet lopen mutsen dan moet je het zelf maar doen nietwaar Clown )

Ga zo maar douchen en slapen, moet morgenochtend alweer om 7 uur op mijn werk zijn Dromen Daarna ga ik wsl even bij Cheeka en Babbels kijken in Friesland.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 08:43

jeetje JJ, wat een *** nieuws Verdrietig sterkte ermee

nickeltje: ziet er stoer uit. niks voor mij die jonge paarden Tong uitsteken

leuk Gomir...alleen knutselen Haha! ik heb gelukkig altijd iemand bij de hand mocht ik gaa springen (op de ene stal dan, de ander moet ik het ook zelf doen, of iemand lief aankijken Knipoog )
ja de flem doet het erg goed (kan mij nog steeds niet snel genoeg maar oke Tong uitsteken ) sneller kan ook niet hoor Bloos 3 weken geleden nog nooit een hindernis gezien, en ze huppelt nu overal overheen, alleen ze is nog wat strak in de rug

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 12:37

jeetje wat een rot nieuws JJ. Sterkte ermee Ach gut

Gomir: fijn dat je beoordeling goed was!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 15:03

Biertabje schreef:
niks voor mij die jonge paarden Tong uitsteken
Nooit geweest toch Haha!

Citaat:
leuk Gomir...alleen knutselen Haha! ik heb gelukkig altijd iemand bij de hand mocht ik gaa springen (op de ene stal dan, de ander moet ik het ook zelf doen, of iemand lief aankijken Knipoog )
ja de flem doet het erg goed (kan mij nog steeds niet snel genoeg maar oke Tong uitsteken ) sneller kan ook niet hoor Bloos 3 weken geleden nog nooit een hindernis gezien, en ze huppelt nu overal overheen, alleen ze is nog wat strak in de rug

Er was echt helemaal niemand dus ik had weinig keus. Zusje had geen zin om mee te gaan en er was daar ook helemaal niemand thuis(niet dat die anders hoeven te helpen, maar vond het nu wel heel tricky, als ik er dan af donder duurt het minstens twee uur voor iemand me mist...Bloos ).

Gaat hard met die flemmingh zeg Bloos

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 15:38

Nick heeft vandaag in de ring haar eigen feestje gevierd en 146 punten gescoord voor een M2 proef... Ze heet me erg teleurgesteld... Heb zelfs een 1 in de lijst staan...

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 16:41

Nickeltje: wat is er gebeurd? Ach gut

Wij zijn even naar Alice geweest. Kripton ging erg fijn, Nirvana (mijn oude paardje) was ook mee en deed het super.
En ik heb Scum & Bitwise met Online en Caatje gemeet Haha!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 16:44

Nick heeft haar eigen feestje in de ring gevierd.
Keertwendingen gingen steigerend, achterwaards ook en het vertrek hieruit in vliegende galop, bij middengalop sprong ze over, bij uitgestrekte draf ging ze in galop en toen ik corrigeerde steigeren etc etc...
En toen ik uti de ring was en nog even doorreed, gingen allerlei dingen ineens heel erg goed, dat was eigenlijk nog het meest frustrerende!!
Ik weet niet goed waarom ze zo boos op me was in de proef. Toen we de bak in reden voelde ik iets in haar veranderen, ze nam het bit vast en was alleen nog maar dwars daarna...

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 18:46

jollyjoker schreef:
Nickeltje: wat is er gebeurd? Ach gut

Wij zijn even naar Alice geweest. Kripton ging erg fijn, Nirvana (mijn oude paardje) was ook mee en deed het super.
En ik heb Scum & Bitwise met Online en Caatje gemeet Haha!

En ik weer eindelijk hoe JJ eruit ziet Haha!

Fijn terrein daar. Hopelijk kan ik de volgende keer zelf meerijden.
Ik was over beide paarden heel erg tevreden Cool

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 18:46

we willen wel een uitgebreider verslag Ja

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 18:49

Ik heb niet echt een verslag. Beide paarden gingen in allebei de rondjes heel goed. Er stond voldoende uitdagends voor alle klassen. Hev wel een boel hele mooie foto's kunnen maken. Ook heel fijn dat Alice aanwijzingen gaf.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 20:05

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 19:40

Huilen Huilen Onze border collie Jizzie heeft vandaag een giga harde trap gehad van Valdi...
Ze gingen de wei in en Valdi was gewoon super blij dat ze de wei in mocht. Jizzie ging erachteraan en voor ze het wist had ze een mega harde achterhoef van Valdi tegen haar hoofd aan...
Ik was er zelf niet bij maar ben uiteraard zsm naar huis gegaan. Ze lag er eerst echt voor dood bij. Ze heeft maar een klein sneetje op haar hoofd maar ze heeft wel een half uur voor pampus gelegen. Daarna begon ze langzaam weer te bewegen. Ze ligt nu nog helemaal dizzie bij de paardenstallen. En loopt als een dronken hond. Ik hoop maar dat het weer helemaal goed komt..

Om dit slechte nieuws nog iets op te vrolijken.. Muriël is vandaag 1e geworden met Moer in de L2 selectieproef..

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-07 19:43

O gatsie Sjaan. Wees maar blij dat je het niet gezien hebt. Zoiets gaat bij mij altijd door merg en been.
Ik hoop dat die "dronkenschap" snel beter wordt, anders lijkt het misschien iets neurologisch te zijn.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 19:48

dat is minder Sjaan Bloos

super van Muriel zeg!! Haha!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 19:51

Jeetje wat schrikken zeg Chantal Bloos!
Ik ken een jackrussel die een paard op zijn hoofd heeft gehad (was tijdens het longeren op een niet zo'n slim plekje gaan liggen en heeft toen een paard op zijn koppie gestaan) Schedel was gebroken en beestje was meer dood dan levend. Heeft toen een paar weken in zijn mandje gelegen en dat is uiteindelijk wel weer goed gekomen. Die kon ook helemaal niet meer lopen in het begin en die rent nu ook weer vrolijk rond Haha! Hoop dat Jizzie er ook weer helemaal bovenop komt Ach gut

Wel super van Muriel Lachen

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 19:54

Ik hoop ook zo dat het weer goed komt... We doen de honden bij het paarden in de wei doen altijd naar binnen of we roepen ze aan de kant als we de paarden los laten in de wei. Maar ja die border collie's zijn zoooooo snel...