Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Daaphh schreef:Leuke foto! Jammer van de volte, maar beter opnieuw aanrijden dan er schuin op af! En uiteindelijk is de jumping in de winter maar een training naar het seizoen he. Alle zo bekijken wij dat hier toch.
Leuke foto! Die kan gerust nog een paar gaatjes hogers starten!
florence123 schreef:Daaphh schreef:Leuke foto! Jammer van de volte, maar beter opnieuw aanrijden dan er schuin op af! En uiteindelijk is de jumping in de winter maar een training naar het seizoen he. Alle zo bekijken wij dat hier toch.
Leuke foto! Die kan gerust nog een paar gaatjes hogers starten!
Dankje! jaa ik had wss toch een balk gehad als ik er was overgegaan. Maar 2 jumpings achter elkaar bijna dezelfde fout is toch wel genoeg nu.
Ik zoek iemand die met hem eens 1.20 wil starten. Zelf weet ik dat ik zenuwachtig ga zijn omdat het 10cm hoger staat en ga zitten prutsen dan.
Antonius schreef:Dacht ik ook ja. Heb via pb even contact gehad, mocht het onderhoud van het paard betaald worden, zou mij dat eventueel wel kunnen interesseren, maar nu? Paard zou niet onder je kont verkocht worden, wordt gezegd, maar ja, zelfs als je daar op papier afspraken rond maakt, hoeveel is dat papier waard als het paard wel verkocht wordt?
En hoeveel eigenaars laten hun paard wedstrijden lopen als het niet is om te verkopen?