[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

daNiielle_

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 15:46

Super gave foto's trouwens! Allemaal bestellen :P
En Roos gefeliciteerd!! :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 15:52

Foutloos!! Wel hruwelijk veel tijdfouten. Eb tussendoor veel gedraafd en zelfs gestapt. Bodem was heel erg.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 15:54

Balen van de bodem Lau, maar netjes gereden dus!
FE wat balen...

Ik heb net coupon opgehaald en 174 punten gereden. Denk ik wel terecht, ik had zelf wel gedacht rond de 170 te zitten namelijk. Hier en daar wat mild gepunt, maar ben er blij mee :)

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 16:03

Roos gefeliciteerd!
Sannnn schreef:
Ben net terug uit Ermelo, Billy nog zien rijden met d'r jonkie. Wat een fijn dier is dat zeg, zonde dat je haar moet verkopen. Toby is ook echt <3 .

Dank je. Volgens mij vond Toby jou ook wel lief ;) Jammer van het weer, ben helemaal verregend maar Coco heeft weer veel geleerd vandaag, het is echt een fijn beest <3 Nu zijn mn beestjes moe en kan ik weer aan de studie....
Moet van de week ook maar eens met youtube aan het prutsen, even wat filmpjes van vanmorgen achter elkaar zetten.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 16:04

Ben 16e geworden. Zoveel tijdfouten. Maar who cares. Mijn paard is heel :)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 16:50

gr_roos schreef:
*\o/* *\o/* *\o/* gezond merrieveulen zonder naam en nog belangrijker een merrie die t goed maakt *\o/* *\o/* *\o/*

Top :D Gefeliciteerd!! Het is je echt gegund na alle veulenpech :j

Stiekem dacht ik het meteen al toen Margreet zei dat een heel blij iemand zich zou melden
Mo, welcome back. Jammer dat je vakantie tegenviel
Hooks vind ik supermooi. Helaas, geen geld voor momenteel. Ik wil een rijbewijs en een vakantie :Y)
Caro, ik ben ook een wf kneus
FE, wat verschrikkelijk jammer :\
Super Lau!

Vanochtend concours gehad. Moest van mam rijden alsof ik progressief reed (qua instelling dan he, niet qua bochtenwerk) heeft ze al de hele week gezegd, omdat ik progressief steeds foutloos reed. Op concours deed ik m'n laarzen aan, de mijne zijn stuk gegaan donderdag en ik pas die van zusje, maar die loopt zo briek dat ik m'n outdoors aan had gehouden totdat ik ging opzadelen. Heb ik niet mijn eigen meegenomen! Daar ligt de rits uit. Met elastiekjes bleef het redelijk zitten :+ . Met losspringen kwam een achterijzer voorbij gevlogen >;) . En Beau was zo gretig dat ze weer zo gek begon te hupsen voor de hindernis, net als in Zuidbroek (toen ik er zo ernstig af was gevallen). Dat was genoeg om mijn humeur compleet te verpesten, omdat ik ook weer voor het eerst L zou.
B simpel rond met een pechfout, 60,5 over. Het B stond vrij laag, het L daarintegen!! Heb ook wel M parcoursen van dat formaat gehad. Weer heel simpel rond, maar weer een paal. Dik tevreden.
Zo het witte monster even rijden

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 16:54

@ Roos gefeli!! Leuk!!
@ FE balen zeg....
@ Lau groot gelijk! Paard heel is veel belangrijker! Beetje groot verschil met vorige week... Toen te hard, nu te zacht!
@ Annetje 174 valt toch nog mee als je zelf eerst dacht dat je verlies zou hebben? En je gevoel is het belangrijkste!
@ Margreet vind de foto's zo stoer dat ik nog een x gekeken heb ;) Ik zou ze ook alle 3 nemen.

Nou hier ook echt een mindere dag... Max werd extreem voorzicht met de baggerbodum. Gras kan gewoon dat extreme water ineens niet hebben. Eerste parcour wel lekker ritme maar toch 2 balken.

Tweede parcour ging nergens over... Hij was zo extreem voorzichtig dat hij niet voorwaards was. Gebeurd mij NOOIT!!! Zijn altijd veel TE voorwaards. Daardoor 3 balken en weigeringen. Waren er zo super veel die balken/ weigeringen hadden. Na die weigeringen werd ik wel ff kwaad en een goeie trap gegeven. Daarna ging hij weer als de brandweer. Dus vanaf 7 t/m 10B voelde het weer goed. Dus tja... Vergeet het weekend snel en op naar volgende week.
Nog ff een crossles en dan Vlietlanden. Hopelijk gaat dat wel zoals het moet!!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 17:00

Mirthe en Lau goed gedaan. :)
Henny jammer! Iedereen heeft zijn dag wel eens niet, lekker vergeten en op naar de volgende keer!

We hadden de andere proef ook 183 en vierde.
Ben tevreden over vandaag!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 17:01

Was ook op gras toch HH? Balen dat het niet zo lekker liep. Ik had trouwens toch naar jullie toe moeten komen vrijdag voor de goede voorbereiding...maar ja, achteraf kijk je een koe in zijn kont. }:0

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 17:03

Hallo allemaal!
Ik ben weer een beetje bijgekomen van echt een topdag! :D
Donderdagavond om 11 nog maar eens in bad gaan zitten met een borrel en lekker ontspannen gezeten. Om 1 uur maar eens gaan slapen want om 7 uur ging de wekker weer. Om 7.45 zou een vriendin van mij er zijn om mijn haar en make up te doen. Natuurlijk was ik weer wat te laat, maar gelukkig hebben we alles gered. We zijn met 2 fohns aan het fohnen geweest om mijn haar droog te krijgen. :+ De tijd ging heel snel voorbij en toen kwam de fotograve er ook al aan... Toen kwamen ineens de zenuwen. Voor de tijd nergens last van gehad tot dat punt. Nou ja snel de jurk aan en de sieraden om en toen was Roelof er ook al. De deur open gedaan en wauw wat zag hij er super uit. :+: Om door een ringetje te halen. Mijn boeket was ook echt perfect, precies hoe ik het hebben wilde. wij zijn weer even binnen gaan zitten om nog wat dingetjes te doen en toen naar buiten gegaan, waar mijn vader al klaar stond met C, zodat wij met haar op de foto konden. C vond mijn jurk maar apart maar was opzich wel braaf! Dus het land in gegaan met mijn mooie laarzen. Daarna nog wat foto's gemaakt in het land met de paarden met veulens, maar helaas wilden die helemaal niks van ons weten. Hierna zijn we naar Appelscha gereden en hebben daar foto's gemaakt. Helaas geen zonnetje te bekennen en het was ook heel erg koud.

Na de foto's zijn we weer naar mijn ouders huis gegaan en daar hebben we even gegeten en toen moesten we alweer opschieten om op tijd voor de daggasten bij ons eigen huis weer te zijn. Daar hebben we even met alle daggasten gekletst en koffie gedronken. Ook kregen ze allemaal hun corsage op. Om 15.15 is mijn broertje met ons vervoer naar Heerenveen gegaan omdat hij iets langer de tijd had om daar te komen. Om 15.30 zijn wij ook die kant opgegaan. Mijn broertje stond mooi aan de kant van de weg te wachten op de afgesproken plek en toen zijn wij voorop gaan zitten. Alle daggasten en de fotograve moesten hun auto nog kwijt in de parkeergarage dus gewacht tot dat ongeveer gebeurt was. Allemaal lachende voorbij gangers echt heel leuk! Dus toen maar richting gemeentehuis gereden waar alle gasten stonde te wachten. :) We hadden wel bekijks met ons vervoer moet ik zeggen. Nou ja de ceremonie was wel heel mooi. De kinderboerderij die Roelof wil kwam nog even aan bod en ons hele leven natuurlijk. Heel blij was ik ook dat die vriendin van mij die haar nek heeft gebroken er ook bij was. Bij het ja woord van Roelof dacht ik nog hmmmm ik moet niet te vroeg ja zeggen en wat doe ik? Juist ik zeg te vroeg ja. Oeps. Bij de ringen kreeg ik de ring niet om bij Roelof. Het was daar echt zo warm dat zijn handen gewoon opgezet waren. Maar na wat wrikken heb ik hem omgekregen. Hierna allemaal felicitaties en buiten hebben we nog foto's gemaakt. Daarna weer terug naar huis.

Om 18 uur waren we weer thuis ongeveer. Na nog wat foto's bij ons vervoer gemaakt te hebben zijn we heerlijk met z'n allen gebarbequet. Ik heb ook nog wat comfortabelere schoenen aangetrokken en daar kwamen de eerste gasten ook alweer. Onze openingsdans was helemaal super en voor de meeste gasten een verassing. :D Eerst een stukje schuifelen en toen een tijdje nog wat gejumpt en toen nog normaal gedanst op I gotta feeling. :) Leuke kado's gehad oa een haan en 2 geitjes voor de kinderboerderij. En echt een super grote bbq. Meer een buitenkeuken eigenlijk. Ook hele leuke stukjes gehad, niks geen rare dingen ofzo. Voor ik het wist was het al 1 uur en stopte de muziek helaas. Wij zijn met de vriendengroep nog even door gegaan en om half 4 gingen die ook weg. Toen we binnen kwamen moesten we eerst ons bed weer opzoeken en opmaken. Ook de tandenborstels ed waren verdwenen, maar gelukkig had ik die van mij nog in de tas zitten van dat ik bij mijn ouders had geslapen. Dus toen konden we eindelijk slapen.

De volgende ochtend om 7.15 alweer wakker van de haan die kraaide en om 9 uur kwamen ze de spullen alweer uit de tent halen. Dus niet zo'n lange nacht gemaakt. De geitjes hebben we maar even bij mijn ouders gebracht zodat ze uit de trailer konden. Dus gisteravond was ik echt kapot. Vanochtend heeft de haan niet gekraaid gelukkig en hebben we heerlijk uitgeslapen. De bende is weer bijna opgeruimd. Morgen nog de tent weg en dan is het weer echt voorbij.....

Maar het was echt een topdag! Wat hebben wij genoten!

Hier ook nog wat foto's. Ze zijn niet van de fotograve, die krijgen we nog allemaal.
Afbeelding

C leek het boeket wel lekker
Afbeelding

In Appelscha
http://pic20.picturetrail.com/VOL1440/8 ... 868657.jpg

Ons vervoer
Afbeelding

Het ja-woord
http://pic20.picturetrail.com/VOL1440/8 ... 869451.jpg

En getrouwd!
http://pic20.picturetrail.com/VOL1440/8 ... 868673.jpg

De geitjes en de bbq
http://pic20.picturetrail.com/VOL1440/8 ... 869459.jpg

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 17:05

mo welkom terug jammer dat je vakantie niet top was
Fe balen dat edge zo op eieren liep
Lau netjes van je foutloze cross
Mistid fijn dat je goed rondgekomen bent
Henny vallen dat het niet fijn liep
Anne punten zijn redelijk dus niet zo bang meer zijn en gewoon doorstarten
Danielle gefeliciteerd meer je wps

Ferrose heeft een vrije dag daar moet ik niet op gaan zitten als ik me buurt optimaal voel en ik had geluk ondanks de regen mochten ze toch het land op dus nu hoef ik ook niet te rijden

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 17:10

Margriet fijn dat je zo een topdag hebt gehad een wat hadden jullie geweldig vervoer zo origineel

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 17:15

Margriet: Wat een mooi verslag! Fijn dat jullie zo'n perfecte dag gehad hebben. Foto's zien er ook al zo mooi uit!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 17:19

Kom even binnenvallen!!
Margriet en Roelof wat zagen jullie er prachtig uit!!! Echt wouw!!!!!!
Klinkt als een super dag om nooit te vergeten!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 17:25

Wauw Margriet <3 Super mooi!!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 17:27

Van harte Margriet, leuk verslag en wat een leuk vervoer, hihi.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 17:32

Leuk Margriet, en mooi vervoer :D !

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 17:39

Margriet, mooi zeg! En klinkt als leuke vermoeiende dagen. Vind foto met C erg leuk. Ook erg mooie jurk trouwens.

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 17:41

Margreet/Noor wat een gewelig mooie fotos!!!!
Evelien onverwacht lekker op stap geweest, leuk!
Mootje welkom terug
Roos heeft een baby /3 GEFELICIEERD
Joki Mooie hoofdstellen hoor
Annetje heeft goed gereden! Top
MM Lekker gepoetst! Rot dat geert zo een last heeft! Geniet inderdaad maar van je verlof!
Mel Was echt balen!! Rare edge met zijn kuren. Maar H9 stond ook wel lastig!
Lautje Netjes!
Mistid lekker gereden Netjes
HH Jammer dat het niet zo lekker ging, gelukkig wel goed afgesloten
Margriet: Klinkt al een heerlijke dag! Gefeliciteerd! Prachtig bruid ben je!

Ik ben ook weer terug uit OK.
Deze keer had IK alles goed voorbereid! Maar met het opzadellen voor de dressuur kwam ik tot de conclusie dan mijn hoefsmid geen schroefdraad in mijn ijzers achter had gezet }:0 !
Snel een smid gezocht en die heeft mij gered! 15 min voor t starten was ik op t losrijterrein.. 189 punten.

Springen 1 weigering op H9 maar tevreden.
Cross Super van start en heerlijk gereden!! Helaas gestrand bij de boom voor het water, 3 weigeringen.

Eigenlijk vond ik dat helemaal niet erg :o ik zag vreselijk op tegen die dubbel over het weggetje, daar tussen was het vreselijk glad! ze hadden er wel wat zand over gegooid maar ik vond het heel eng. Als ik beter had gereden had ik hem er makkelijk door kunnen zetten maar ik ben tevreden!!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 17:49

margreet gefeliciteerd met julie huwelijk!
lau topie! jammer dan je paard is heel!
roos geeliciteerd met je veulen!!!

Zo mijn officele M debuut ging anders dan verwacht. maar goed op naar vlietlanden!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 18:25

Evelien @ gaaf renswoude !!! wanneer is de cross dag weer daarvan ??
Weule @ kooitijger.... :') pas maar op dat je geen andere wilde ideeen krijgt.
Fe @ in Oudkarspel starten zonder ijzers heb ik vorig jaar ook gedaan en daar ben ik achterover geslagen door een paard dat op dat moment wel wilde mee werken en in de dress ring ook top liep, dus ben het niet helemaal met je eens. Die bodem is daar zeer verraderlijk en je paard voelde dat misschien gewoon aan....??
Margriet @ prachtige foto's !!!!!!! <3

Ik heb zalig getraind in Ermelo, we mochten overal rijden helemaal TOP !!! weg gaan nu echt aan elkaar wennen, alleen het gedram zal er wel nooit uitgaan, madam staat gewoon te huppen en te dreigen om MEteen achter de anderen aan te mogen. :P Ik had mazzel met een uurtje droog weer voor mijn les....

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 18:31

@ Sannn goede bitten zijn zo achterlijk duur! Echt niet leuk meer! Nee ze worden niet gereden, hebben allemaal vakantie. Ik hoop Zeus gauw op te kunnen pakken maar Geert zn paarden hebben rust tot hij beter is. Dan vragen we een goede kameraad of hij een paar keer op Geert zn paarden wil kruipen en dan komt het vast allemaal goed. Beetje vakantie is ook nooit verkeerd... alleen dit wordt een beetje een lange vakantie ;)
@ Sm ik heb ze effe een regendekentje opgegooid, tis koud hier dus onder de deken glimmen ze nog ;)
@ F_E wat onwijs balen dat je het parcours niet bent doorgekomen. Kan me voorstellen dat je baalt als Edge helemaal niks mee hielp. Echt balen voor je!
@ Danielle goed gereden zeg!
@ Laura jemig foutloos en stukken gestapt.. onvoorstelbaar! En idd jou paard is heel, das het belangrijkste!
@ Annetje 174 is hartstikke mooi voor jullie rentree meid!
@ Henny snel vergeten en op naar de volgende keer, die bodem onzekerheid kun je weinig aan doen :(:)
@ Margriet wauw wat een topdag!!! Op de foto's zien jullie er echt heeeeel mooi uit! En mijn god... jullie vervoer! Hoe kom je erop!!! GEWELDIG!
@ Beli nette dressuur punten! Balen van de weigeringen in de cross. Cross jij in de B?

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 18:43

MM ik cross B inderdaad met hem

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 18:50

Dat dan zelfs de B cross zo moeilijk was in OK. Ik ben er nog nooit geweest dus heb echt totaal geen idee wat daar staat :)

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 19:12

Bianca, ik heb er idd meer zien glijden vandaag. De bodem is er idd veradelijk. Sommige stukken gaan prima, andere zijn spekglad. Als hij dan ook alleen op het gras zo had gedaan, had ik het nog kunnen begrijpen. Maar dat getrut met het springen daar baal ik enorm van. Soms springt hij 2 rondjes foutloos, laatst nog dik winst in de B terwijl hij in geen weken een parcour had gezien. En de keer erop is het weer drama. JH zegd altijd dat het wel typisch Numero Uno is. Maar daar kan ik weinig mee. Natuurlijk moet ik er zelf nog meer aan rijden en de fouten bij mijzelf zoeken, maar vandaag ben ik toch echt ff flink teleurgesteld in mijn paard (wat ik écht niet snel heb)...die nogwel jarig is vandaag.

En Mootje gaat teveel op vakantie, die raakt te verwend, hihi.