[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Beli

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:19

Hihi oeps!!

Trouwens wel heel aantrekkelijk altijd zo een voetbalveld of nog beter een golfveld... zou ik best graag eens overheen willen crossen, maar ja dat is niet zo aardig.

Belastingaangifte net ook alles bijelkaar gezocht.. wij laten her weer doen

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:21

een golfbaan ziet er altijd heeeeeel uitdagend uit........... zulke mooie strakke veldjes, beetje heuveltje op en heuveltje af, en dan nog hier een daar een uitdagende waterbak, maar ja.....

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:22

En hier ook bunkers dus ook mooie afsprongen....

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:22

Haha, ik denk dat de greenkeeper woedend is.... De meeste golfbanen kom je gelukkig niet eens af, want dan moet je de code hebben die meestal in de hal van het clubhuis hangt :')

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:24

Voetbalveld een paar dorpen verderop gaat straks op de schop, komt een kunstgrasveld in. Wie weet dat het daar kan. :P

Bleeh, waarom gaat het weekend altijd zo snel. Morgen weer stage... Geen zin, maar goed nog maar 4 weken en dan ben ik klaar. ben al aan het aftellen

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-12 22:27

Sannnn schreef:
Voetbalveld een paar dorpen verderop gaat straks op de schop, komt een kunstgrasveld in. Wie weet dat het daar kan. :P

Bleeh, waarom gaat het weekend altijd zo snel. Morgen weer stage... Geen zin, maar goed nog maar 4 weken en dan ben ik klaar. ben al aan het aftellen

maar het is daar toch wel leuk san?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:38

Ga het steeds minder leuk vinden, wordt af en toe echt gebruikt als slaafje. Dat gaat me meer tegen staan, vooral omdat degene die het doet 23 is, pas 1 jaar zijn diploma heeft en doet alsof hij alles weet... Maar goed, ben al over de helft. Vrijdag mijn 2e beoordeling, wacht die af. Kan ook weinig zeggen ben ik bang, ben nou eenmaal maar een stagiair.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:40

Mootje schreef:
Mirthe, Je ging ook wel laat naar bed toe toch?

Ik was om 5 uur thuis vannacht :+
Belastingaangifte moet ik ook nog doen...

Beli heeft sla genootjes.. achja, volgens mijn baas hebben we klanten bij ons aan de krant :+ ook een grappige fout
Sann is de weken aan het aftellen, balen zeg!

Ik lig er alweer in :+ zet zo een film aan om in slaap te vallen. Morgen helaas weer naar school. Mag deze week 4 avonden werken, beetje jammer dat ik afgelopen week in 2 dagen meer uren heb gedraaid als dat ik deze week ga maken. Ach, het is voor een goed doel :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:40

Sannn, Dat is inderdaad niets :n En je maakt ook af en toe superlange dagen!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:41

He das wel jammer San...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:41

Vier weken (20 dagen) is ook idd wel te overzien. Lekker aftellen :D

Noor, spinazie met geitenkaas maak ik meestal heel simpel. Spinazie smoren in wat olijfolie, evt met gebakken uitje en knoflook. Zachte geitenkaas erbij doen en laten smelten. Goed afgieten of met schuimspaan opscheppen, er komt veel vocht uit. En je hebt heeeeeel veeeeeel spinazie nodig voor vier personen.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:43

Oh, het voetbalveld heb ik gemist := . Wij zijn vroeger (100 jaar geleden :') ) door een rogge(of zoiets) veld gereden met de pony's (van boer 2 huizen verder op)............. wij natuurlijk alles ontkennen! Kwam de boer na het dorsen met de kapot geslagen beugel(riemen) aanzetten: die waren we door de druk van het koren kwijt geraakt (weet niet meer of het 1 of meer beugels waren). Oh, heb me er jaren om geschaamd :o .

Een golfbaan lijkt me ook wel gaaf :D .

Sannn, wat jammer dat je het niet naar je zin hebt :(:) .

Sanurie: mooie bijleesactie :list: .

Paul zit naar Asterix en Obelix te kijken.......... vind ik altijd zo dom :O .

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:43

Balen Sanne, ook als stagiaire mag je dingen aan geven. Denk er eerst over na hoe je iets zegt of overleg het met bv. je ouders. Hoe je iets tactisch kan brengen. Daar ontbreekt het mij namelijk nog wel eens aan :D

Belastingaangifte... pffff dat moet ik inderdaad ook nog doen

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:44

Maak idd bijna 40 uur (exclusief reistijd) en moet er 32 waarbij eigenlijk mijn schooluren nog inzitten. Maar die zitten niet bij die 40 uur. Dus totaal kom ik bijna op 42 uur per week, 10 meer als moet.
Ga het denk ik ook aangeven vrijdag, moet alleen even moed verzamelen en ik ken mezelf. Ben niet de meest tactische... Zit er zelfs aan te denken om te stoppen, hoef deze stage niet te halen.
Ga iig morgenmiddag lunchpauze eisen. Wil fatsoenlijk een broodje kunnen eten tussen de middag.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 04-03-12 22:45, in het totaal 1 keer bewerkt

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-12 22:45

sann dat is jammer. ik dacht dat je het juist naar je zin had.
hopelijk gaat dan de tijd voor je een beetje snel de laatste weekjes

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:45

Ik hoefde alleen nog maar mijn betaalde hypotheekrente en box 3 in te vullen. Echt handig, die vooraf ingevulde angiftes!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:47

Hadden jullie trouwens het tuchtcollege gelezen? Van de regiokampioenschappen Drenthe, mensen zijn als gezien 1750 euro onvoorwaardelijk kwijt en de zoon mag 3 maand onvoorwaardelijk niet op concours. Allemaal dankzij niet goed ge-ent en een grote bek. Ben je mooi klaar mee :+ . Maar dat zijn ook beslist geen lieverdjes

Eronder staat een advertentie van de KNHS voor het begeleiden van de zomerkampen. Lijkt me eigenlijk best leuk om 2 ponyweken te doen (dan ben ik 18), maar mam en zusje vinden dat geen goed idee.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-12 22:49

leek mij ook wel leuk mirthe. maar kan geen 3 wkn vrij krijgen (ga zelf ook 1 week namelijk)

zo lekker een boete dan. maarja dat doen ze dan ook zelf

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:49

Mistid, ik denk dat een echt ponykamp leuker is dan de KNHS kampen.... Als je pech hebt ben je alleen, omdat de instructeurs vaak naar huis gaan!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:52

Wat balen dat het zo tegenvalt Sannn!

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:55

Dat had ik ook al gezien Mirthe!! Lijkt mij ook wel leuk, doe dat zo vaak al voor een grote groep staan en activiteiten organiseren, leer er ook voor :P
Helaas moet je 18 zijn.....

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:55

Ik kan 3 weken vrijvragen, dus dat komt neer op een week vakantie/volop rijlessen en dan 2 weken begeleiden. Leek me echt wel leuk.
Mo, je bent daar met 3 begeleiders, dus nooit echt alleen. Bonny heeft toen de week waar ik in zat begeleid, en ook de week waar zusje in zat. Een echt ponykamp lijkt me niets :o

Doen ze zeker zelf.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:56

Dan zijn de ponyweken anders dan de paardenweken. Ik rijdt vanaf mijn 8ste al op paarden :+

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 23:01

Sjonge, jullie typen altijd zoveel in de weekenden! Ik ben in het weekend altijd bij mijn vriend gezellig aan het bankhangen e.d. dus altijd weinig tijd om bij te lezen.

Ik las wel veel over concentratiekampen e.d. Ik ben ook wel eens naar een kamp geweest en dat was idd erg heftig. Een jaar geleden heb ik voor school ook een film moeten kijken en daar was ik dagen van van de leg. Stomme is natuurlijk dat ik de titel niet meer weet. Wij moesten er een recensie over schrijven.

Snoek wat een ontzettend lief koppie heeft hij! Jammer dat je zadel niet past. Fijn dat de groep hem accepteert.

Vies doet het goed op de metacam, de plek onder zijn buik is een stuk minder gevoelig. Ik ben vandaag alleen maar even hoi gaan zeggen, maar morgenochtend gaat hij uitgebreid gepoetst en gekoeld worden.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 23:09

Klinkt goed Mendy! Leuke hindernissen!
Sannn lekker irritant zeg, dat die mensen dat zelf ook niet snappen.
Ai Marijke pijnlijk moment??
Gr_roos helaas is dat bij onze oude merrie niet het geval. Die wordt alleen maar dunner lijkt het wel. Ze is nu 25 en heeft het karakter en de streken van een 8 jarige.
Super Noor!
Jokilekker gesprongen dus/
Ik wil ook heel graag naar Auswitz een keer. Ik ben met de basisschool al eens naar westerbork geweest en idd er is nog weinig van over, maar het maakt wel indruk. Met de middelbare ben ik op werkweek geweest naar Normandie. Ik wil daar graag nog een keer naar terug. Margreet idd het amerikaanse kerkhof en point hoc waren heel indrukwekkend. Wij zijn ook nog naar een duits kerkhof geweest en het contrast tussen beide is heel groot.
Knap koppie Shanouk!

Vandaag heerlijk gereden met beide! Mocht het land in van pa om te kijken hoe nat het was! Dus heb een paar keer heen en weer het land gecrosst! Ik zei net tegen Roelof en mijn vader dat C nog niet echt hard durfde. Nou dat heb ik geweten. Zag ze de poes en weg was ze. Toen gingen we wel hard. :D Nog maar een keer heen en weer en heen ging wat langzamer, maar terug ging weer keihard. Nu nog wat controleerbaarder! Lag ook een waterplas en na enige aarzeling er toch netjes in! A heb ik even mee gesprongen. Ging wel netjes!