Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Sannnn schreef:Voetbalveld een paar dorpen verderop gaat straks op de schop, komt een kunstgrasveld in. Wie weet dat het daar kan.![]()
Bleeh, waarom gaat het weekend altijd zo snel. Morgen weer stage... Geen zin, maar goed nog maar 4 weken en dan ben ik klaar. ben al aan het aftellen
Mootje schreef:Mirthe, Je ging ook wel laat naar bed toe toch?
ook een grappige fout
zet zo een film aan om in slaap te vallen. Morgen helaas weer naar school. Mag deze week 4 avonden werken, beetje jammer dat ik afgelopen week in 2 dagen meer uren heb gedraaid als dat ik deze week ga maken. Ach, het is voor een goed doel
En je maakt ook af en toe superlange dagen! 

. Wij zijn vroeger (100 jaar geleden
) door een rogge(of zoiets) veld gereden met de pony's (van boer 2 huizen verder op)............. wij natuurlijk alles ontkennen! Kwam de boer na het dorsen met de kapot geslagen beugel(riemen) aanzetten: die waren we door de druk van het koren kwijt geraakt (weet niet meer of het 1 of meer beugels waren). Oh, heb me er jaren om geschaamd
.
.
.
.
. 
. Maar dat zijn ook beslist geen lieverdjes
Nog maar een keer heen en weer en heen ging wat langzamer, maar terug ging weer keihard. Nu nog wat controleerbaarder! Lag ook een waterplas en na enige aarzeling er toch netjes in! A heb ik even mee gesprongen. Ging wel netjes!