Er is best wel wat verloop hoor en zo nu en dan komen er een aantal nieuwe bij en jammer genoeg zijn er ook mensen die hier niet meer komen. Er zijn hier nog weinig écht oudgedienden over, maar ze zijn er wel!
Ik heb ook nog lang niet iedereen in real live gezien. Een aantal wel op sgw's of op "normaal" cc. Daarvan een aantal wel gesproken en een aantal alleen voorbij zien gaan
Denk dat het ook wel leuk is als je elkaar al zo lang kent.
De meesten kennen mij volgens mij niet. Of na ja van gezicht omdat ik altijd met Geert mee ben. Ik ken er trouwens niet veel van jullie. Dus als ik jullie op een cross straal voorbij loop dan schreeuw alsjeblieft een keer.
En dat met die SGway of life voor de naam is dat ook van bokt? En waarom is dat?
Sim
Geplaatst: 24-01-11 22:58
Ook heel in het begin dat er een klein groepje SGWers hier op bokt zat en we elkaar wilden herkennen op wedstrijd, is er toen bedacht dat we een logo zouden moeten hebben. Dat werd een leuk logo met als slogan "SGW of life". Die slogan is er altijd in gebleven.
Ahaa... Ik probeer alles te onthouden. Ben nu druk met jullie aan de klets, zo ongeveer elke avond en dan loop ik jullie straks voorbij op een cross. Hoop dat ik van jullie profiel met de foto's jullie allemaal kan onthouden.
Ik heb Lautje zien lopen in Barchem, bleek achteraf. Zat op jou profiel te kijken en je hebt daar een foto van Castenray in staan, van je hoofd. En je hebt volgens mij zo'n bodywarmer van horseware met een gele gestreepte voering! Die heb ik ergens een keer op een foto van jou gezien en die had je ook aan in Barchem!
Ik herkende jou aan Geert. Volgens mij heb ik in een heel grijs en lang verleden nog vroeger tegen Geert gereden bij de pony's.
bianca1980
Geplaatst: 24-01-11 23:15
weule schreef:
ik ben ook tamelijk nieuw (paar maand) maar wel de eerste man hier, dus ook weer uniek
de "eerste" der Mohikhanen of was het nou gelijk de "laatste" ......??? Jij doet anders net zo hard mee aan het niveau van dit topic soms.... Kan me ook nog wel de hele voorbespreking herinneren van Vlietland, maar dat is ook alweer een heeeeeeel tijd terug, dat topic herinner ik me nog....... mannen uit de bosjes en zo...... ......heeft dus toch wel indruk gemaakt blijkbaar...
Dat kan Geert reed vroeger al cross. Ook Z bij de pony's . Ik heb toen zo half verplicht die rot pony overgenomen en kon er niks mee beginnen. Zo gauw Geert links ging ging ik ook links. Ook als ik de andere kant op stuurde. De meeste mensen kennen Geert wel. Maar als ik dan een keer ergens op een cross rij zeggen mensen meestal, hey rij jij ook paard. Ik win nooit wat sta meestal ergens onderaan dus positief opvallen doe ik ook niet hahahahah
Ach komt vanzelf! Je hebt nu toch een heel fijn paard!
Sim
Geplaatst: 24-01-11 23:19
Ach, als je maar lol hebt Marijke. In Vlietlanden liggen ook anderen dingen behalve mannen in de bosjes. Ook op de hindernissen trouwens.
Sannnn
Geplaatst: 24-01-11 23:19
Ik herken meestal bokkers aan hun paard. Maar spreek ze dan toch weer niet aan op de 1 of andere manier. Weet nog wel dat ik Sim 1 keer had gezien en ik haar daarna zonder paard zag in Renswoude, moest wel even denken toen ze me aansprak toen.
Heb redelijk veel wel gezien toen met het etentje, jij hebt mij wel gezien toen Marijke in Barchem. Met het crosslopen, was samen met Sim. Jij was met Geert toen.