Steil lijkt mij best een stukje voor het water te liggen. Als ik maar rustig erop af ga want ze wil weleens wat afremmen voor het water. Barchem liep ze zo door de waterbak en dat was ook best een moeilijke bak. Daar was zij 1e. Trakheners vindt zij nog wat spannend maar een coffin doet zij zo. Opsprongen zijn ook geen probleem. Moeilijk besluit
Ik zou zeggen: volg je gevoel en nog even lekker trainen tot Maarsbergen.
Eef_Bam
Geplaatst: 12-04-10 14:47
Jn: Kl'te zeg . Caroline: Ik zou gewoon naar je gevoel luisteren, je weet zelf het beste of jullie er aan toe zijn. *edit: Ow, ik wil hem plaatsen en zie dat Noor net hetzelfde zegt. Pb: leuk die foto's bij de dierenarts, wel stom dat ze van zijn naam Goldentuler hebben gemaakt .
ik vond de waterinloop eigenlijk helemaal niet zo heel steil in Maarsbergen....
PB, leuk dat die foto in de krant komt Benthe, balen! Hoe lang ben je na de operatie eigenlijk uit de running?
AntheaV
Geplaatst: 12-04-10 16:35
Zo, mijn schoolopdracht is af. Ik ga nu even rijden.
Caroline: Dat is wel lastig dan, ik zou gewoon op je gevoel afgaan. Als jij twijfelt of je het kunt, zou ik het niet doen. Maar als je paardje in principe alles doet, gewoon starten! Ik heb met mijn pony mijn L debuut in Ede gedaan (2004) en dat stond toen ook heel zwaar maar het ging hartstikke goed (foutloos en 1e). Dan weet je meteen dat de L niet moeilijk voor je is Volgens mij is de jouwe ook superfanatiek en wel gecontroleerd dus dan moet dat wel kunnen.
caro29
Geplaatst: 12-04-10 16:38
Ik hou mij aankomende week erover stil thuis en kijk gewoon wat er gebeurd en anders ga ik gewoon over. Dat is ook makkelijker qua dag Ik ben normaal iemand die liever overgaat bij een cross die ik ken. Waarvan ik een beetje weet hoe de klasse hoger wordt gebouwd. Van Gorssel, Neede, Vasse en Barchem heb ik vorig jaar de L ook gelopen. Tuurlijk kan het omgegooid worden maar je heb wel een indruk
Heb net een ovenschotel aardappelgratin van Knorr gemaakt. Nog 45 min in de oven en testen maar. Ben benieuwd!! Het ruikt lekker maar nu de smaak nog
Dat steile heuveltje in Maarsbergen voor het water kan ik me niet herinneren. Ik heb er 1x B gereden, maar ik ben daags tevoren bij het M wezen kijken. En toen heb ik zoiets niet gezien. Ik vind zelf het water in M'bergen niet zo lastig, maar ik heb gewoon een paard die gek is op water.
M'bergen zelf zou ik niet snel kiezen om te promoveren. Misschien dat dat dit jaar anders is, maar ik vond het L en M wel pittig daar.
Margriet_
Geplaatst: 12-04-10 16:52
Hallo! Ik meld mij hier ook weer even! Ik ben afgelopen zaterdag na een stop van dik 5 jaar eindelijk weer sgw gestart in westerbork! Het begon super, eindigde slecht maar ben nu met wat crossen aan het uitzoeken! Wil iig naar Wieringerwerf, Texel en Nijeberkoop. Wat zijn verder wat mooie crossen?? Heb op mijn lijstje ook nog staan maar dan nog met vraagtekens: Gorssel, Heino, Neede, Barchem en Bathmen. Dus wie weet wat meer over deze crossen? Ow ja en heel misschien Maarsbergen als ik dan een groom mee kan krijgen!
_Noor
Geplaatst: 12-04-10 16:53
Klinkt lekker Caroline!
Ben met een lastig stuk bezig dat morgen klaar moet zijn voor het college en het schiet niet erg op / heb er geen zin in. Straks Jer even lekker longeren en vanavond naar Zumba. Zal weer eens tijd worden. Door geboorte veulen en pasen alweer 2 weken niet gesport.... Stuk moet morgen dan maar af
caro29
Geplaatst: 12-04-10 16:58
@ minnie muis: Voor het makkelijke kun je rustig naar Nijeberkoop gaan. Stelde vorig jaar niks voor qua hindernissen. Hoogstens is het water wat lastig als je paard dat moeilijk vindt. Ik ga er niet meer heen want het organisatorisch niet zo denderend. (mijn mening) Gorssel en Neede waren gewoon leuk ! Barchem is pittig maar een leuke uitdaging. Als je een paard heb die fanatiek is en niet snel onder de indruk is kun je daar rustig heen gaan. Men was behoorlijk negatief over Vasse maar ik vond het daar wel fijn rijden . Bathmen wordt mijn 1e keer weer sinds 2003/2004.
Margriet_
Geplaatst: 12-04-10 17:00
Nijeberkoop doe ik ook zoiezo! De klokkenstoel hindernis staat bij mijn ouders op het land, dus dichterbij kan ik het niet krijgen! Vasse is tegelijk met Texel dacht ik. Dankje verder voor je reactie!
Wat kan een zadel toch een hoop doen voor je zit en vertrouwen zeg! Zadel lag perfect op Uk, dus dat was al gelijk goed. Hij heeft wel behoorlijke spiermassa, want hij had al een boommaat Wide nodig.
Daarna eerst wat dressuurmatig rondgereden. Het zadel zit echt als een huis. Ook mee gesprongen, mijn benen liggen nu ontzettend stil en heb echt het gevoel dat ik stevig in het zadel zit. Ben ook lang niet zo bang om te vallen en uit balans te raken.
Nu dus nog even over nadenken wat ik wil. Of ik gelijk hiervoor ga of eerst nog weer wat anders wil proberen...
caro29
Geplaatst: 12-04-10 17:58
Ovenschotel was lekker
Discussie Maarsbergen is van de baan. Zie net op startlijsten dat de B en L al vol zitten dus ik ga nu niet meer over want dan kom ik waarschijnlijk op de wachtlijst
Ja ik dacht laat ik voor de zekeheid maar even mailen dat ik vandaag de cupons op de bus doe, was net op tijd, mazzel dus! Wel belachelijk eigenlijk dat het nu al vol zit, de wedstrijd is pas in JULI
Ja he! Ik erger mij daar ook wild aan. Zou betekenen dat eind mei het al voor Gorssel vol zou zitten. Wanneer komt het vraagprogramma voor Bathmen online?
billy1
Geplaatst: 12-04-10 19:38
peanutbutter schreef:
Ja he! Ik erger mij daar ook wild aan. Zou betekenen dat eind mei het al voor Gorssel vol zou zitten. Wanneer komt het vraagprogramma voor Bathmen online?