Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Jitske_ schreef:Leuk profiel Rosanne
Hilde: ik moest vanochtend bij je tante schrijven
we hebben het nog over bokt gehad zelfs
Nu ga ik eerst even eten!
Jiska schreef:het is toch veel leuker om zelf iets te bedenken. het is JOU profiel... dus het moet bij JOU passen...

Vieva schreef:agja, ik zal hem tegen e tijd wel weg doen
we lief van me he dan?

En nog blijven zeggen, dat je dat profiel 'tegen de tijd' welleens verwijderd, want je hebt het gewoon gejat..
Vieva schreef:nou, als ik het niet doe is heyt niet lief
maar die paatjes in persoonlijk zocht ik al heel lang wantd ie zag ik eerst op internet![]()
!
! Dus 1: goed! 2: alles eraf.. (Heb er film van en zie dat hij pasje bij maakt en dus niet meer goed kan springen..) Maar op naar 3: goed, 4 op de rechte lijn: en hij stopt gewoon g*dverdomme op een hindernisje met een witte plank... (met parcours lopen was geen 1 hindernis me echt opgevallen: van zoo die is eng nee!! Absoluut niet... maar toen hij gestopt had dacht ik sh*t dat is waar.. Bij Jolanda (waar ik springles krijg) hebben ze ook een hindernis met een witte plank en daar stoptie ook altijd op...) Of te wel.. Ik ga een witte plank maken morgen!!) Maar opnieuw aangereden, hup hup nee hoor weer... ooew.. wat was ik kwaad!! Nog een keer (met geroep van de mensen aan de kant) en Ja hij springt!! (volgens mij nog met balk ook want had daarbij die hindernis 12 strafpunten,
) Op naar 5a en b: goed.. 6 (superhorse hindernis met plank..) hij stopt en spring alsnog: balk.. 7 goed.. 8a en b: goed en 9 ook..
!!
?! 
Volgende keer beter
!