Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pietpiraat schreef:goedenmiddag
Simmie schreef:pietpiraat schreef:goedenmiddag
Verveel je je ofzo?
BrittJl0ver schreef:volgens mij wel simmie
bij ons op school is een meisje van 13 zwanger..
ze is in december uitgeteld..
moet er echt niet aan denken!!!
Lielle schreef:djie, ik ben 34 en moet er ook niet aan denken. Iedereen bedankt trouwens voor de goede wensen, ik voel me echt knap beroerd. Vandaar dat ik er zo ook zo vroeg uit was, kon niet slapen. Bovendien erg irritant dat ik geen stem heb, ik belde net Antoine om wat te vragen (panadol en natterman meenemen) en hij kon me niet eens verstaan
Ik leek net een hijger
![]()
BrittJl0ver schreef:1 troost, je bent niet de enige zonder stem
was vandaag met gym..
we waren aan het softballen (nouja eigenlijk honkbal) met zo'n keiharde softbal..
ja hoor, ik weet niet precies hoe, maar iemand gooide hem zo lomp naar mij dat ik hem precies keihard tegen mn strot zegmaar kreeg..
dat doet zeer.. kreeg eerst helemaal geen lucht, en later had ik geen stem meer.. fijn joh, gym
Lielle schreef:djie, ik ben 34 en moet er ook niet aan denken. Iedereen bedankt trouwens voor de goede wensen, ik voel me echt knap beroerd. Vandaar dat ik er zo ook zo vroeg uit was, kon niet slapen. Bovendien erg irritant dat ik geen stem heb, ik belde net Antoine om wat te vragen (panadol en natterman meenemen) en hij kon me niet eens verstaan
Ik leek net een hijger
![]()