Ik ben vandaag naar de henstenshow geweest. Altijd leuk en mocht ze zichzelf weer vakantie geven dan geef ik haar een nieuwe tijdelijke baan als mama cadeau
Moonlight17
Geplaatst: 09-04-17 19:07
Hier gisteren mijn eigen Samengesteld gebouwd tijdens de gemeentelijke wedstrijd. Dressuur 194 punten, Springen was gewoon niet om aan te zien, met 20 strafpunten door balken. Daarna hadden we een Eventing Derby. Compleet foutloos uitgereden met een nette voldoende voor stijl. Wat resulteerde dat ik Kampioen van de gemeente Venray werd in de discipline cross Paarden. Super oefening voor SGW Kronenberg dus.
Heeft iemand hier misschien interesse in een crosstraining bij Rob Janssen in Hernen 21 april om 17:00? Niveau is beginners/relatief groene paarden. Helaas hebben mijn trainingsmaatjes afgezegd en om nou alleen te gaan trainen is wel erg intensief (en prijzig). Het is voor mijn paard al even geleden namelijk, omdat zij geblesseerd is geweest.
maj0
Geplaatst: 11-04-17 09:26
Wat zijn de kosten Merel?
MerelV
Geplaatst: 11-04-17 09:28
maj0 schreef:
Wat zijn de kosten Merel?
De kosten zijn 50 euro, maar worden dus gedeeld door de deelnemers. Ik ben nu nog alleen en heel misschien gaat er nog iemand mee. Ik zoek dus nog zeker 1 of 2 mensen die mee willen.