Daarna de ring in, maar daar heb ik achteraf toch een beetje spijt van. Hij liep zo lekker, maar de ring was glibberig en hobbelig door de modder. De hoefslag was kapot gereden en bij de juryauto stond er zelfs een laagje water bovenop de blubber. Het was echt glad, dus ik heb heeeel erg voorzichtig gereden. Ik heb vooral doorgereden om te zien of ik hem binnen de bordjes kon houden en in de galop niet in de andere ring zou belanden. Dat ging allemaal goed, dus ik ben op zich wel teverden.

Nu maar hopen dat het geen verliespunt is doordat ik zo op safe gespeeld heb. Ik heb geen middendraf of middengalop getoond, wijken heel voorzichtig dus dat was ook niets, in de galop ruim voor de hoek terug genomen enz... Ik ben in elk geval heeeeeeel erg blij dat Vies het zo geweldig deed, dus nu gaan we snel weer een keer

Kris ik reed in St Anthonis trouwens
Rooos gefeliciteeeeerd! Super! Bevalling helemaal goed gegaan?
. Zo lekker bos in, hoop wel dat t droog wordt.
vind het wel leuk maar kan het echt niet.
Edge heeft verleden jaar alles op blote voeten gelopen zonder problemen. Nu toch een voorijzer eronder laten slaan, kan die daar op scherp. De smid had zoeits van dat moet lukken zo. Hij is handig zat op het gras en dat is hij normaal ook. Maandag sprong hij op glad gras dan ook prima. Vandaag durfde hij on OK helemaal niets in de dressuuring met een dramatisch dieptepunt van 161 als gevolg. Toen losspringen, ondanks dat dit op zand was, nog steeds op eieren. Ging steeds wat beter en vol goede moed het parcour in....waar ik bij de laatstw hindernis ben uitgebeld.
Ben er echt zuur van. Fouten moet je bij jezelf zoeken en niet bij je paard, maar een piepklein beetje medewerking van zijn kant had toch fijn geweest.
Nog even boompje gesprongen en daar liep hij weer enorm op eieren, hij durfde niet van de grond te komen. Cross in had dan aan vragen op problemen geweest, dus op zich niet zo erg dat ik niet kon starten. Maar toch...niet eens je parcour doorkomen, te triest voor woorden.