[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 13:09

Echt balen dat stomme weer! Ik ben ondanks twijfel toch gestart. Het losrijdterein was goed te doen, niet glad en mooi egaal. Viesje liet zich daar ook perfect rijden! Echt op mijn pinken, fijn los en zelfs de galop leek door spannende paraplu's ergens op :D
Daarna de ring in, maar daar heb ik achteraf toch een beetje spijt van. Hij liep zo lekker, maar de ring was glibberig en hobbelig door de modder. De hoefslag was kapot gereden en bij de juryauto stond er zelfs een laagje water bovenop de blubber. Het was echt glad, dus ik heb heeeel erg voorzichtig gereden. Ik heb vooral doorgereden om te zien of ik hem binnen de bordjes kon houden en in de galop niet in de andere ring zou belanden. Dat ging allemaal goed, dus ik ben op zich wel teverden. :)
Nu maar hopen dat het geen verliespunt is doordat ik zo op safe gespeeld heb. Ik heb geen middendraf of middengalop getoond, wijken heel voorzichtig dus dat was ook niets, in de galop ruim voor de hoek terug genomen enz... Ik ben in elk geval heeeeeeel erg blij dat Vies het zo geweldig deed, dus nu gaan we snel weer een keer *\o/*

Kris ik reed in St Anthonis trouwens

Rooos gefeliciteeeeerd! Super! Bevalling helemaal goed gegaan?

_Noor

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 13:24

Annetje, jammer van de baan maar dit is toch super!!!
Roos, gefeliciteerd!! Heb je al een naam? Bedankt voor de foto :D
Margriet, hoe was jullie dag vrijdag???

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 13:29

@ Mootje welkom thuis! Volgens mij hebben we je allemaal gemist! Wel balen dat de vakantie tegen viel.
@ Roos van harte gefeliciteerd! Super fijn voor je!!!
@ Joki dat hoofdstel heb ik toen ook besteld. :) Heette die niet de Artemis? (zo uit mn hoofd) ik vind hem prachtig maar helaas paste hij echt niet. Maar er zijn er genoeg die hem anders van je over zouden nemen, ik had een donkerbruine full besteld toen. (misschien ff kijken want er is nu ook een nld site!)
Kwaliteit vond ik juist tegenvallen. Vond het geen leer-leer maar kunstof lijken.
@ Annetje *\o/* goed gedaan! Fijn dat Vies zo goed aan voelde!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 13:55

Proficiat Roos!! gezond veulen is altijd fijn!!
mootje: welkom terug, jammer dat het wat tegenviel
@ crossers vandaag: succes!!

hier wordt het nu soort van bijna droog, al was die regen best prettig om het gras te gaan laten groeien!

gister hele dag in Wamel in de kooi gestaan tijdens de SK. leuke intensieve dag, aantal fijne paarden gezien. Woensdag weer de hele lange!!!!!!!! (van 8.30 tot 18.00, maar dat loopt toch uit) dag in de kooi in Varsseveld.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 13:58

Je wordt een echte kooitijger Jeroen }>

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 14:03

vergeet niet dat ik ook een zweep vast heb ;)

(trouwens, aardig in vorm met WF, close finishes met lielle en texelse, daarnaast paar keer gewonnen van Kris en tsjah.... siobhan, daar is winnen geen uitzondering meer :P

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 14:10

Volgens mij is Geert ook nog nooit zo snel geweest met antwoorden op WF als nu ;)

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 14:11

Nee Marijke, maar hij zegt er dan niet bij dan hij de laatste 10 potjes met mij niet heeft gewonnen. Als hij straks wel een keertje wint, zal dat onmiddelijk direct meteen hier komen te staan.
Maar je bent evengoed lief hoor Jeroen!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 14:14

@weule dan ga ik zeker niet tegen jou spelen. Ik ben de wf kneus van 2012 |(

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 14:17

MargreetW schreef:
Nee Marijke, maar hij zegt er dan niet bij dan hij de laatste 10 potjes met mij niet heeft gewonnen. Als hij straks wel een keertje wint, zal dat onmiddelijk direct meteen hier komen te staan.
Maar je bent evengoed lief hoor Jeroen!

hahahaha Volgens mij spelen jullie niet meer samen of wel? (Margreet en Geert bedoel ik dan)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 14:19

Roos wat super zeg!! Gefeliciteerd!!
Lekker zeg Annetje dat je toch zo gereden hebt. :)
Welkom Back Mo, jammer en dat het tegenviel zeg.
Geert heeft nieuwe hobby. ;) Blijft het pijnvrij en alles Marijke? En hoe is het met jou en de beeb?

Ben net terug uit Ermelo, Billy nog zien rijden met d'r jonkie. Wat een fijn dier is dat zeg, zonde dat je haar moet verkopen. Toby is ook echt <3 . Zo lekker bos in, hoop wel dat t droog wordt.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 14:21

@ Sannn Geert heeft nu idd alle tijd om woordjes te leggen ;) hij heeft op dit moment heel erg veel steken in zn enkel. Die doen hem echt wel zeer. De bloedblaar is opgedroogd maar daar is het vel vanaf gegaan dus die wond moeten we goed in de gaten houden. En zn hele wreef,tenen en enkel branden omdat de huid zo gerekt is geweest door de zwelling. Niet echt helemaal wauw dus.
Met mij gaat het vrij goed, doe lekker kalm aan en geniet van mijn verlof :D

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 14:25

muts_marijke schreef:
hahahaha Volgens mij spelen jullie niet meer samen of wel? (Margreet en Geert bedoel ik dan)

:o :)ddd :oo

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-12 14:30

Roos: Gefeliciteerd met je veullie!!!! *\o/*

De rest lees ik thuis bij. Verslagje staat in verslagentopic :)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 14:39

ik las dat je lekker hebt gereden Vief, leuk!

Marijke, rot voor Geert zeg die pijn, sterkte. Wel fijn dat je geniet van je verlof. Lekker paardjes geborsteld?

WF heb ik niet ;( vind het wel leuk maar kan het echt niet.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 14:42

@ SM paardjes vonden het heerlijk! Zeus heeft mn hele hand en wang afgelikt, gek beest! En maar tegen me aan duwen. Hoofd op mn schouder en maar knuffelen. Heb hem echt een beetje aandacht te kort gedaan de laatste tijd :o Maar ze gingen allemaal glimmend de wei in!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 14:46

Ik ga het maar wagen met de hooks. Ferrose past full normaal goed en ik vind hem wel erg gaaf voor die prijs verwacht ik geen dobertkwaliteit maar een nieuwe dobert is me nu te duur. ik bestel hem in zweden heb namelijk ook nog een erg gaaf dekje gezien

Anne fijn dat het losrijden goed ging

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 14:54

Ben bezig met bitten gezeuvel, pfft. Al dat gemiep en die dingen kosten ook nog wat.
Zeus snapt het vast wel Marijke! :) Worden de paarden nu wel gereden door iemand anders?
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 03-06-12 14:57, in het totaal 1 keer bewerkt

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 14:56

Lekker hoor Marijke!
En ze gaan glimmend erin en komen waarschijnlijk minder schoon binnen haha!
Zolang ze te eten krijgen zijn ze vaak al tevreden :+

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 15:01

Ik zit in de baalmodus. -O- Edge heeft verleden jaar alles op blote voeten gelopen zonder problemen. Nu toch een voorijzer eronder laten slaan, kan die daar op scherp. De smid had zoeits van dat moet lukken zo. Hij is handig zat op het gras en dat is hij normaal ook. Maandag sprong hij op glad gras dan ook prima. Vandaag durfde hij on OK helemaal niets in de dressuuring met een dramatisch dieptepunt van 161 als gevolg. Toen losspringen, ondanks dat dit op zand was, nog steeds op eieren. Ging steeds wat beter en vol goede moed het parcour in....waar ik bij de laatstw hindernis ben uitgebeld. :( Ben er echt zuur van. Fouten moet je bij jezelf zoeken en niet bij je paard, maar een piepklein beetje medewerking van zijn kant had toch fijn geweest. }:0 Nog even boompje gesprongen en daar liep hij weer enorm op eieren, hij durfde niet van de grond te komen. Cross in had dan aan vragen op problemen geweest, dus op zich niet zo erg dat ik niet kon starten. Maar toch...niet eens je parcour doorkomen, te triest voor woorden. |o

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 15:05

Aaaah wat Mel!!! Was het glad bij de dressuur?

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 15:13

Ja, best wel. Maar dan nog is het vreemd. Edge loopt graag met het gas erop, dat kon niet ivm de gladheid. Het lastige is dat hij dan toch blijft drammen en tegelijk op eieren gaat lopen omdat hij niet goed durft. Natuurlijk moet ik daar mee op leren gaan, maar lastig is het wel. Ik ga voorlopig alleen nog maar in het park rijden heb ik mij voorgenomen. Oefenen oefenen oefenen. En dat dat gezeur met springen....tja, dat weet ik echt ff niet. Verleden jaar reed ik op advies van Jeroen Heijmans telkens op zaterdag een oefenparcours als ik op zondag moest crossen. Misschien dit jaar maar weer proberen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 15:15

Ik snap je gevoel helemaal FE ;(

En 50 punten verschil een close finish?

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 15:44

Hallo... kleine egopost denk ik, was aan het bijlezen maar daar was mijn mobiel het niet mee eens.

Had het al op fb, Perfect sprong super simpel foutloos rond!
73.5 punten, maar als een slak gereden want vond het te glad. Dus uiteindelijk 70.5 en een 8e prijs :)

En :D :D Tessa heeft haar winstpunt in de L2 *\o/*
We staan nog derde. En moet de andere punten nog krijgen.

Jantine nog zien rijden. Wat springt undercover lekker fanatiek!!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 15:46

Lielle schreef:
Ik snap je gevoel helemaal FE ;(

En 50 punten verschil een close finish?

Voor Jeroen wel hoor Lielle. Ik zal je ook weer eens uitnodigen, met lood in de slippers :D