[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tientjeh

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 09:48

Hoe delen ze dat in dan Noor? Met de al aangemelde combinaties? Ik had me namelijk niet opgegeven omdat ik op vakantie was. Maar dindsdag de 16e zou ik wel kunnen.

Hilde_

:(:) Hoop niet dat er nu veel afmeldingen voor Wieringerwerf komen trouwens...

Hilde_

"Wij geven alleen de deelnemers de mogelijkheid welke reeds ingeschreven waren voor vrijdag 22 juli , en hebben plaats voor maximaal 60 combinaties. "

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 09:50

dan gaat het voor mij over :+

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 09:54

dat gaat mij ook niet lukken, alleen al omdat ik dan (hopelijk) al M gestart ben.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 09:54

Toch leuk als je dan alsnog kan starten.... jammer dat het voor veel deelnemers alsnog niets wordt.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-11 09:56

Noortje: kun je geen dag vrij nemen? Is toch ideaal als je daar nog een keertje kunt trainen?
Ik zou gewoon inschrijven en kijken of je wordt toegelaten.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 09:59

Jantine, Als ik jou was, zou ik een mailtje sturen :j Ik denk namelijk niet dat het animo om op dinsdag te starten heel hoog is! Nee heb je, ja kun je krijgen toch!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 10:01

MargreetW schreef:
Noortje: kun je geen dag vrij nemen? Is toch ideaal als je daar nog een keertje kunt trainen?
Ik zou gewoon inschrijven en kijken of je wordt toegelaten.

Nee, ik kan geen dag vrij nemen, anders had ik dat wel gedaan. Bovendien is een paar dagen later WW.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 10:03

Ah wat jammer, ik kom zondags net terug van Brugge. Dan is dinsdag weer een cross wel wat teveel denk ik... Ga even overleggen, maar denk dat het hem niet gaat worden. Wel heel jammer, zo'n mooie, gave cross op 20 minuten afstand.

What heeft een ontstoken oog, dus ik doe vliegenkap op. Wat doet die knuppel, haalt die hem er steeds af. }:0
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 04-08-11 10:15, in het totaal 1 keer bewerkt

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 10:04

Mo, als ik het zo hoor, dan denk ik dat ik er inderdaad een mailtje aan ga wagen! Wie weet dat er meer mensen zijn die niet kunnen rijden en is er toch plek voor mij.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 10:15

Jantine: Er zullen denk ik wel veel meer mensen niet kunnen op een dinsdag Jantine, dus je kunt het altijd proberen.. Misschien heb je wel geluk als ze met de al aangemelde deelnemers niet op 60 starts komen.
Noor: Fijn dat je iets anders hebt gevonden voor Nudine en KJ, hopelijk kunnen ze daar mooi nog een tijdje lopen samen.
Snoek: Stoer dat Vorstin nu wel de zee in durfde :D
Bianca: Dat is wel behoorlijk wat geld als terreinvergoeding zeg :oo Snap dat er veel nieuwe hindernissen staan en dat wel wat onderhoud vergt, maar 10 euro zou ik een redelijker bedrag vinden.
Mo: Wat leuk dat het zo lekker gaat met het rijden van Nick. Heerlijk toch als je weer 2 keer per week op een ongecompliceerd paard kunt zitten?! ;)
San: Ik vraag me altijd af hoe sommige paarden dat voor elkaar krijgen met die vliegenmaskers, maar sommige schijnen er erg handig in te zijn. :+
Lau: Jan heeft het er maar druk mee. Staat Diddle nu ook nog bij Jan of staat die bij jou thuis?
[b]Texelse:[/] Het is nooit leuk om een paard waar je veel plezier mee hebt gehad weg te doen, zelfs al weet je dat ze super terecht komen.

Ik ging gisteren ook weer rijden. Met opstappen stond ze keurig stil, stapte naar de bak, niks aan de hand. Kom ik net de bak in begint ze als een idioot alle kanten op te springen met een lekker bolle rug en 4 benen van de grond continue. Hield het nog aardig lang vol, maar toen ging ik er toch echt af. Was wel even bang voor m'n knie maar het lijkt mee te vallen gelukkig. Daarna stapte ik weer op, was ze zo mak als een lammetje }:0

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 10:21

Goeiemorgen! :wave:

Fijn dat er toch een aantal kunnen starten in Ermelo. Wel balen voor de genen die niet kunnen..
Jitske: Doe jij maar even voorzichtig met je knie! :=
Laura, leuk dat je even nieuwe paarden mag testen ;).
Sannn: Duidelijk, What vind jou hulp niet nodig met je vliegenmutsje :P.

Hier weer een dagje werk op kantoor bij Randstad! :).
Hopelijk blijft het vandaag een beetje droog, wil eind van de middag nog even lekker rijden.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 10:30

Evony schreef:
Mirthe en shanouk bedankt daar kan ik wat mee :D nu even wat anders zoeken dus :+

Ik heb de gewone NEW's en die zijn wel heel erg fijn!
Kan je Alice niet voor advies vragen? Denk dat die al heel wat beschermers geprobeerd heeft!

Veel plezier vanavond op springles Mootje!
Evelien, wat een drama die tenten dan!
:(:) Benthe, het was ook echt noodweer!
Leuk Lau, paarden testen! Veel plezier!
Wat fijn dat de KNHS toch een mogelijkheid heeft gevonden om een aantal te laten starten!
Jitske, nu ook flink blauwe plekken?

Ik ben weer ontwaakt en zal zo eens even gaan rijden. Wil ook ff een foto laten maken van het nieuwe projectje. Eerst moet de tuiger weer naar z'n eigen stalling, die heb ik gisteren namelijk thuis laten staan.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 10:38

Mwah, het valt nog mee. Wel een beetje beurs en wel wat blauwe plekken, verder wat spierpijn. :P
Ik ga maar eens kijken of ze vandaag weer in een brave bui is :+

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 10:38

Whoeps Jitske! Gelukkig is het goed gegaan!

@ Kim: is bij Randstad een vakantiebaantje? Werk je eigenlijk wel eens bij je vader!
Hopelijk bllijft het droog tot vanmiddag. Ik moet vnvd ook nog rijden.

@ Mirte: hoe kom je eigenlijk zo in de tuigpaarden verzeild?

Ik vond een leuke foto van Avi. 1 van de laatste keren L1. En ja, mijn linkerhand is spastisch :+
Afbeelding

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 10:39

mistid schreef:
Evony schreef:
Mirthe en shanouk bedankt daar kan ik wat mee :D nu even wat anders zoeken dus :+

Ik heb de gewone NEW's en die zijn wel heel erg fijn!
Kan je Alice niet voor advies vragen? Denk dat die al heel wat beschermers geprobeerd heeft!

Veel plezier vanavond op springles Mootje!
Evelien, wat een drama die tenten dan!
:(:) Benthe, het was ook echt noodweer!
Leuk Lau, paarden testen! Veel plezier!
Wat fijn dat de KNHS toch een mogelijkheid heeft gevonden om een aantal te laten starten!
Jitske, nu ook flink blauwe plekken?

Ik ben weer ontwaakt en zal zo eens even gaan rijden. Wil ook ff een foto laten maken van het nieuwe projectje. Eerst moet de tuiger weer naar z'n eigen stalling, die heb ik gisteren namelijk thuis laten staan.

die heeft styles maar die vind ik net wat te duur ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 10:39

Jitske, Hopelijk wel ;)
Mirthe, ben jij tevreden over NEW? Wat een k*tbeschermers vond ik dat!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 10:40

Ik heb ook NEW's en ze bevallen mij super :j Maar goed, zo fanatiek gebruik ik ze niet. Gem. eens per maand is veel.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 10:40

Ik heb ook NEW's. Bevalt prima hoor!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 10:41

Mijn News ben ik wel tevreden over hoor! Zien er na 2 seizoenen nog top uit. :)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 10:42

ik heb CC over de voorbeschermers en hoefschoenen erg tevreden, achter alleen niet.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 10:44

Goeiemoggel

@ Noor ik ben er ook onwijs blij mee. Kende die kleur helemaal niet. Gelukkig zit hij super dus ben nog blijer!!
@ Texelse das inderdaad een dubbel dagje.
@ Mootje wat leuk dat je zo'n plezier hebt met Nick. Een fijn paard maakt het rijden zoveel leuker.
@ Evelien veel plezier in Baarle Nassau.
@ Benthe wat balen dat je zo nat was. Geert zn shirt kon je ook uitwringen na het rijden. Ik zat gezellig binnen met een vriendinnetje, cola en koekjes :x
@ Laura leuk dat je weer mag testen, hopelijk zijn ze een beetje braaf.
@ Sussie dat is nog een redelijk druk dagje.
@ Sannn waardeloos he als ze alles aftrekken. Zeus maakt ook alles kapot. Had zn nieuwe Eskadron regendeken uitgehangen om te drogen, ik dacht ver genoeg van hem vandaan... niet dus. Hij heeft de hele zoom aan de onderkant eruit gevreten. Apekop. En die nieuwe koel-peesbeschermer wat je in de diepvries moet leggen heeft ie ook al te grazen gehad. Een vliegenmasker trekt ie van het hoofd van zijn vriendinnetje dus laat staan als ik hem er 1 op knup.
@ Jitske wat leuk dat je paard zo blij was :7 Helaas wel met een salto als gevolg. Gelukkig lijkt het mee te vallen met je knie.

Zeus been was net heeeeeeel koel! (heb er vanmorgen nog niets aan gekoeld) Totaal niet warm *\o/*

Ben ik erg blij mee!!!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 10:45

Goed nieuws! :D

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 10:47

He ik kom ook weer even binnenvallen, ben afgelopen weekend weer verhuisd dus echt geen tijd gehad om bij te lezen, sorry. Ga zo ff wat teruglezen.

Mo ik heb denk ik al wel 10 jaar NEW beschermers, die voor de achterbenen zijn idd waardeloos maar die voor de voornemen gebruik ik nog steeds. Achter heb ik Jis style, en ik heb ook een set dalmars.