Ik heb ook eerst met mijn zusje samen pony gedeeld. Heel snel kwam er eigen pony voor ons beide voor in de plaats. Dus ik kan er ook over meepraten Helaas ben ik nu nog maar de enige die rijdt, wel ongezellig soms als je gewend bent alles samen te doen.

Wow 20 paarden Margriet! Dat is druk, hebben jullie een stal ofzo?
Dat is inderdaad bijzonder Sussie, ik hoor nooit dat bijna iedereen in het gezin ook echt rijdt. Laat staan samen doen met alle paarden. Wat ontzettend vervelend ook dat ze je steeds afwijzen. Hoor er inderdaad heel veel over, allemaal zoeken ze mensen met ervaring.
Ik heb al zoiets meegemaakt Rowo, maar dan met mijn pony die artrose had. Die hebben we helaas af moeten laten maken. Maar daarom wil ik nu ook dat ze grondig nagekeken wordt. Hopelijk maak ik me druk om niets, bang was ik toch al. Haal allerlei enge dingen in mijn hoofd.
Weet je inmiddels al wat er was Mootje? Schrikken zeg!
Mooi dat je het zo naar je zin hebt Noor! Geniet er nog van!

Gaaf dat je zo kan reizen voor je werk Lielle! Het zou voor mij niets zijn elke keer weer weg. Vind 1 of 2 keer in het jaar meer dan genoeg dan.
Ik kan in als fysiotherapeut straks wel part time gaan werken. Wil ik ook gaan doen want ik wil nog een vervolg opleiding er achter aan plakken!
Wat leuk Snoekiej zo’n clinic. Lijkt mij echt leerzaam.
Dat is balen Kim. Hopelijk kan je ruilen dat je toch alsnog op de zaterdag kan starten.
Ben nu weer bijgelezen volgens mij

Heb al vakantie!