[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 10:21

Is goed :P Gezellig met z'n allen.

Balen dt er nog geen veulen is Rowo. Altijd het spannendste zo op het laatst.

Ik ga douchen (net lekker in m'n pyjama beetje met de paardjes gekloot en uitgeslapen) en dan Challenge weer eens laten vrijspringen.

WolinLotte

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 10:22

Lekker ochtendje PB!! ;)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 10:29

Ja, heb lekker vakantie. Daarna een weekje college en dan weer een weekje vakantie. Zijn ergere dingen dan het zijn van student :P

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 10:34

Kwijl, kwijl PB, wat een mooie borsttuigen zeg! Ik heb er toen ook mee zitten kijken, maar vond ze inderdaad ook erg duur. Heb nu dus een nepper, maar ben stiekem toch wel aan het rondkijken of er nog ergens een 2e handse devoucoux is.

Ik ben net even goed bezig geweest. Bij de Action geweest, schoonmaakspul halen, toen naar de intratuin voor planten en dergelijke. Door naar de supermarkt, boodschappen doen. Naar de bakker en de slager geweest. Heb dus alles weer binnen en ga vanmiddag dan toch echt maar in de tuin aan het werk.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 10:41

Destijds was er van Jeffries op Ebay een aanbieding, ook wel een mooie!! Shanna_W hier op bokt heeft 'm ..

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 10:57

Die van Jeffries is ook mooi idd. Die is 110pond.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 11:00

Die is inderdaad ook mooi! Maar ben nu eerst aan het sparen voor een springzadel. Heb er al eentje op het oog. Vanmiddag komt de zadelmaker passen en kan ik hem op Uk proberen. Ben heel benieuwd.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 11:02

Ik hoop dat hij past Jantine. Zal wel fijner rijden zijn.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 11:02

Maar goed ik ga nu echt aan de gang.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 11:03

er zijn al behoorlijk wat van dat soort voortuigen, zag in de divoza gids er eentje voor 70 euro (van Rossner)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 11:05

Die heb ik ook gezien bvw, je bedoelt die Rossner military toch?
Die wilde ik van de week in de winkel gaan bekijken, om een beetje te zien of het wat was, maar ze kwamen pas eind april binnen -O-

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 11:33

ja die bedoel ik!
Ik wou hem ook graag van dichtbij bekijken, maar ik kan dus nog wel even wachten...

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 12:08

@Lotte: Dat is wel even balen van je schouder zeg! Hopelijk heb je er snel minder last van!
@PB: Ik vind die 5-punts borsttuigen het mooist ;)
@Tientjeh: Succes met zadels passen in ieder geval! Hopelijk ligt het zadel op Uk ook goed!

Ik kom net pas terug van de arts. Einde van het liedje is dat ik weer geopereerd moet worden maar kan men geen garantie geven dat het beter wordt ervan, maar het was het proberen wel waard. Dus gelijk weer langs allerlei andere mensen om het een en ander te regelen. Waarschijnlijk wordt het pas week 21 gedaan, vanwege drukte en alle feestdagen die tussendoor zitten. Baal er even behoorlijk van, al had ik al wel zo'n voorgevoel... :\ -O-

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 12:09

Jeetje JN dat is behoorlijk K U T.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 12:10

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 12:14

Leuk PB!

Die Rossner Militry is er alleen maar in het zwart tot nu toe, dus helaas niet wat voor mij!

Benthe, wat balen van je hand zeg! en dan moet je ook nog een tijd wachten. Het zit je nog niet mee!

Ik ga vanmiddag een Saint Lourdes springzadel proberen. Heb er al mee op een bok gezeten en volgens mij zit dat zadel als een huis, gelijk al heel anders dan mijn eigen vzh zadel. Hopelijk kan ze hem ook passend op Uk krijgen en rijd het ook lekker.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 12:37

Leuk PB!

Lotte en Benthe :(:)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 12:41

PB: Wat leuk zeg :D
Lotte: Wat balen van je arm :(:)
Benthe: Dat is ook balen dat je hand weer geopereerd moet worden. Hopelijk levert het wel iets op
Tientjeh: Hopelijk ligt het zadel goed en bevalt het ook :)

Ik ga zo denk ik maar even voor school bezig en daarna de paardjes rijden.

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 12:43

Hoi,

Gisteren even geen internet gehad. Overgestapt naar een andere provider..

Vanmorgen mijn laatste date gehad met mijn dokter |( . Hij wil mij niet meer zien haha. Mag alles weer doen ook crossen!! Maar niet gezegd dat ik dat al weer heb gedaan :o . Hoe mijn schouder nu is moet ik maar mee leren leven. Functie is voor 98% goed maar dat branderige gevoel kan voor altijd blijven. De plaat met de schroeven kun je ook goed zien onder de huid maar dat boeit mij niet. Als hij eruit moet of als ik dat wil mag dat pas over een half jaar en hij kan geen garantie geven dat het dan stevig genoeg is. Lekker laten zitten dus.

Heb nu een discussie met mijn vader. Hij verplicht mij om in Maarsbergen L te starten terwijl de afspraak is dat ik in Gorssel pas L ga. Hij zegt of L of geen auto+trailer mee. Dilemma dilemma. Ik heb geen idee of het een fijne cross is om over te stappen. Iemand enig idee wat voor sprongen er staan. Heb eigenlijk geen zin om mij met de rug tegen de muur te laten zetten maar wil natuurlijk wel graag rijden :D

@ JN balen van je operatie maar hopelijk helppt het want dit lijkt mij ook niks.
@ snoekiej Vorstin was blij
@ bvw Frits is ook blij weer thuis te zijn
@ rowo kijk je het veulen eral uit??? Mijn merrie is nog steeds aan het daten. Heb nog geen belletje gehad dat ik haar kan ophalen.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 12:45

Caroline, De L in Maarsbergen is wel pittig hoor! Zou als ik jou was de overstap in Gorssel maken, die is wat simpeler. Daar zit best wel een groot verschil in! Maar snap ook wel dat je graag wil.
Maar je vader heeft er ook niets aan als jij overhaast overgaat naar de L en het dan niet meer wil toch?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 12:45

Ik zou zelf Maarsbergen niet kiezen om te promoveren, dat is echt een van de lastiger wedstrijden. Waarom zet hij je zo voor het blok?

Goed nieuws trouwens van je schouder. Branderige gevoel herken ik wel (brak mijn bovenarm in 2008 en daar zit een pin in, die door het bot loopt) maar dat is weggetrokken. Ik heb ook niet meer laten opereren om het weg te halen, arts vond het niet nodig zolang ik er geen last van had.

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 12:53

Mijn vader is van mening dat zij nu wel genoeg kilometers in de B heeft gemaakt. We waren in Neede, Barchem, Vasse, Nijeberkoop en Westerbork foutloos en allemaal in top 5 geeindigd. Gorssel wilde zij niet bij de start weg dus dat kostte mij een stop op 1 maar verder ook foutloos. Hij bemoeit zich er nooit mee en vraagt ook nooit hoe het ging maar nu opeens is hij van mening dat hij het recht heeft om dat te zeggen. Het is heel gezellig thuis!
Ik denk dat paard het wel kan want neem verder nooit alternatief. Hoe moet je in Maarsbergen het water in? Zit er een trakhener in het L? De overige sprongen ben ik niet zo bang voor.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 12:56

de waterbak in Maarsbergen was andere jaren niet eenvoudig, in het B was het meen ik heuveltje af en dan waterinsprong, maar er wordt wel weer een hoop veranderd dit jaar, dus daar valt eigenlijk niets over te zeggen. Idem trouwens voor trakehners e.d.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 12:57

Op de site van Maarsbergen staat foto's van de hindernissen. Als je paard altijd alles doet zou ik niet al te bang zijn voor het overstappen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 12:57

In Maarsbergen ga je inderdaad een vrij steil heuveltje af het water in. Als ik het me goed herinner, stonden er in het L nog 2 sprongen (niet heel vlak) voor.