Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haha Nee ik wil binnenkort een paar crossen rijden met Polle voordat ik te groot voor der word. Eerst maar is een WP halen in het springen, dan zien we verder er zijn genoeg crossen in de buurt! En verder vind ik het 1 van de mooiste onderdelen in de paardensport!
Maar je krijgt ze wel! Simmie schreef:JJ: Dat plan hebben hubbie en ik ook. Wij zijn er van vrijdag t/m maandag. Hotel heb ik in februari al gereserveerd.

voor jou!
(al zie ik wel dat Henkjan de gemiddelde leeftijd weer aardig naar beneden haalt
)
Je ziet het bijna niet en ik heb er nooit iets van te horen gekregen. Een kennis van de club rijdt er al jaren mee (ook in het Z2) en ze heeft er nooit iets van gehoord...maar het mag niet
.. We rijden met 5 ruiters die allemaal SGW rijden en de instructeur ook (Huub Jansen) Dus vanavond vanuit het springparcours de bak uit moeten springen en een paar crosshindernissen moeten springen, weer terug de bak in en dan het parcours verder afmaken. Zo GAAF!! Dan ben ik me weer even goed bewust hoe erg we boffen met een crossterrein naast de deur. Maakt de les meteen een stuk leuker
.
heb er zin in.. zal proberen foto's te laten maken
viefdepief schreef:Heb je hier eigenlijk opeens last van gekregen Nickeltje?