[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 13:17

Biertabje schreef:
wat heb ik daar nu aan Gomir? Tong uitsteken
Jij weet hoeveel je kwijt bent aan brandstofkosten en hoeveel tijd het je kost. Ik kan voor jou niet inschatten waar je tevreden mee bent na aftrek van je kosten Clown
Als je bijv. 20 euro over wil houden en je bent een tientje kwijt aan brandstof ed dan moet je dus 30 euro vragen Tong uitsteken

Gefeliciteerd met je punten! Wanneer ga je L starten?

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 13:18

TD: hoelaat heb jij vanavond wedstrijd? ik om 16:32 Knipoog En 16:56 Knipoog

Vief: nee, ik was als enige naar schoorl Knipoog hihi

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 13:21

minnie_muis schreef:
Gomir: Ja klopt. Maar we willen wel het liefts alleen maar sterren voor de fokkerij. Ze is trouwens toch al drachtig! Lachen
Maar voor ster wordt het springen meegenomen in de beoordeling dus daar kan ik me wel in vinden.

Super dat het veulen een eerste premie heeft gekregen!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 13:23

RK: Ik zou een klacht indienen. Is absoluut niet netjes als het op die manier gaat...!
Wel super van de hengst! Heb je iig nog een succesvolle dag gehad!

BT: veel plezier op het concours in Sneek. Ik blijf lekker hier morgen(moet werken dus zo lekker is het ook weer niet Clown )

Talida heeft me al gespot zie ik. Vond het wel een leuk stukje + foto's Ja Ga er nog even achteraan om de cd met foto's bij de fotograaf te bestellen.
Sluiten wil ik je best een keer vertellen hoor Haha! Pb komt vanavond, moet zo richting werk.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 13:26

Voedingsassistente ofzo Vief? Ik vind dat soort werk altijd wel leuk Ja

Ik ben er inmiddels achter waar al die vrachtwagens en trailers gister heengingen die ik tegenkwam toen ik naar Marco ging(zowel heen als terug Clown ), landbouwdag op texel Haha!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 14:20

gomir schreef:
Voedingsassistente ofzo Vief? Ik vind dat soort werk altijd wel leuk Ja

Nee er ligt een lijstje op het dienblad wat op de lopende band ligt. Ik sta dus naast de lopende band en op dat lijstje staat welk bakje in op het dienblad moet leggen.
Alle bakjes staan al klaar in hele grote koelkasten.. Is even goed kijken of je wel het goeie bakje hebt, maar verder is het echt saai Bloos
Mijn werk even kort samengevast Clown
- Kijken wat ik moet pakken
- Het pakken
- Op het dienblad zetten

*Volgend dienblad*
Maandag moet ik dan ook alle borden, dienbladen, etc schoon gaan maken ofzo. Moest waterdichte schoenen aantrekken dus dat beloofd wat Clown

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 14:25

Ben ik ook weer!

Lielle: wat zielig van je katje!

BT: gefeliciteerd met je punten, goed he Lachen

Kim: leuk paard, die Loempia Pling

Voor de rest ben ik alles vergeten. Bloos
Mijn ouders zijn gisteren op vakantie gegaan naar Italie en mijn zus is met haar vriend naar Kreta vertrokken, ben dus helemaal alleen!
Het begon vanochtend al goed, om 7 uur uit bed, zodt ik de paarden vroeg buiten had. Liepen ze half uurtje buiten begon het toch te onweren. Snel op stal gezet, en ik helemaal doorweekt.
Droge kleren aan getrokken en het was weer wat opgeklaard, dus ging ik een eindje wandelen met de honden. Gaat het op de helft van mijn rondje weer plenzen Boos! was dus echt vet sjaggie.
Maar ik ben al weer een beetje vrolijker. Tong uitsteken Met Sunny en Piet gereden en die waren lief Lovers

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 14:42

gefeliciteerd M_M
lekker aan het werk vief? Tong uitsteken

de rest ben ik een beetje vergeten! Bloos
het kwam hier vanmorgen met bakken uit de hemel,maar nu is het droog en erg warm...

vanavond lekker fotograferen en morgen springen Haha!
de indoctro was net heel vervelend Bloos hoop dat ze het morgen beter doet

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 14:43

Ze heeft er morgen vast meer zin in BT!!

Arme Renske Ach gut

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 14:46

Het is hier nu ook wel erg warm. Ik ga zo even rijden en ook stiekem springen met de Polansky van mijn moeder Haha! Ze is echt zo braaf met springen, wordt er niet warm of koud van Lachen

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 15:01

ohhh stout hoor renske Knipoog

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 15:03

haha echt wel Hyper!

En NU ga ik echt rijden, plotselinge luiheid breekt op.. kan het nu nog voorkomen misschien!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 15:04

Ben ik ook weer, thuis van werk. Tropenrooster, half 8 al beginnen. Waar we normaal in de keuken met thermokleren staan stonden we nu in tshirt, heel apart. heb al vanaf eind maart hier niet meer gewerkt, was weer helemaal blij er te zijn Lachen. Ontzettend leuk werkplek daar. Vanavond nog ff schoonmaken en morgen en zondag weer vanaf half 8 in de keuken.

Vanmorgen heeft mijn shet de tweede enting van de basisenting gehad, was weer feest. Vorige keer had buurman moeite m te houden, nu was buurvrouw aan de beurt..ik was er niet en mijn moeder ga ik dat niet aandoen. Andere dierenarts..nou hij ontplofte dus al bij het ontsmettingsdoekje. Resultaat: Een stuk uit het rieten dak (stond ie onder en steigerde), mijn buurvrouw heeft 2 armen vol bloeduitstortingen en een blauwe tiet..haha. Hij steigerde en schampte haar toen ie neerkwam, heeft haar schouder nog geraakt ook..stond gewoon recht overeind. Niet normaal wel!! Maar goed, kan er weer jaar tegen.

In wat voor iets werk je Vief? Ik doe zulk soort werk ook namelijk..werk in de keuken van GGZ. Sta ook eventjes aan lopende band, en geef idd wel eens zou eten aan mensen die geen zout mogen..maar is nog nooit dooie gevallen door mijn schuld naar mijn weten Haha!. Verder help ik ook met eten bereiden en ook spoelkeuken.

Superpunten BT!!!

Wat klote van die keuring RK! Is toch belachelijk, kun je niet ergens een klacht indienen of weet ik wat?

Heeft hier vanmorgen beetje gemiezerd, erg weinig. Mag van mij hier wel heel wat meer vallen. Is erg droog en erg warm..beetje benauwd.

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 17:31

PC: Stoute shet! ik kan echt gek worden van shetties, ze zijn zo slim Tong uitsteken

Polansky sprong braaaaf Lachen is nog best wel een fijn beestje geworden Haha!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 17:49

Hahaha mooizo Renske Haha!

@ PC: We doen volgensmij wel hetzelfde werk Lachen
Ach er zijn nu heel veel mensen die ingewerkt worden dus ik denk dat als iedereen straks een beetje het ritme te pakken heeft dat het dan nog wel wat leuker wordt Knipoog

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 17:49

haha, Pc dat is standaard bij shetten. Moet je op een stal 100 paarden en 1 shet enten... Dan geheid dat die shet t langste duurt. Heerlijke rot beestjes zijn het toch :p

goed da je lekker gereden hebt Rk

ik ga zometeen na het eten ff lekker utie rijden, kim heeft lekker dagje vrij.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 18:49

Ik ga me omkleden en richting Sam Doei!
Veel plezier met rijden Cd Lachen

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 19:02

Scum + bitwise, welkom terug. Lekkere vakantie gehad?

BT, zou iig zorgen dat ik mijn benzine geld vergoed kreeg.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 19:27

ben weer terug van wedstrijd...
eerste proef ging vrij netjes voor mijn gevoel. Het moet allemaal nog wat bevestigd worden maar het was geen slechte proef. 2e proef ging minder. Bij het binnekomen zag ze rechts in de hoek naast de jury iets heel engs. Dus het binnenkomen leek nergens op met uitgestrekte draf vanuit die hoek schoot ze er vandoor...... niet zo'n geweldige proef dus Clown . Toen op de punten gewacht. Bleek ik in de 1e proef 167 punten te hebben, daar was ik het dus absoluut niet mee eens. 167 is hartstikke slehct en die proef ging helemaal niet slecht Boos! 2e proef 171 dat klopte wel.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 19:33

Jaaa, het regent eindelijk hier. Nog niet noemenswaardig. Voor de zekerheid zijn we toch maar de wei aan het beregenen.

GvdT; vakantie was lekker warm Haha! . Veel mooie dingen gezien.

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 19:43

Ik heb weer eens van alles besloten. Ik rij mijn opgegeven wedstrijden nog..en dan van het winter even niet..alleen op de manege hier 5 km vandaan. Dat geld wat ik daarmee bespaar en nog een beetje meer ga ik eens goed investeren in les. Rijd nu veeeel te weinig les, geen vooruitgang en slechte punten op wedtsrijden. Wil thuis les en dan volgend jaar buitenseizoen maar weer op wedstrijd. Nu nog ff goede lesgever zoeken die aan huis komt, komt mijn huidige instructrice niet.

Jammer van je punten Anthea! Stomme jurysport he Tong uitsteken..had het zelf vorig weekend ook en kan er nog niet over uit eigenlijk.

Tis hier zo droog en warm al het maar kan, is wel lekker 's avonds. Zal zo paardjes ff laten vrijspringen.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 19:50

PC: dat kan idd een verstandige beslissing zijn om eerst weer te gaan inversteren in lessen. Dan kun je volgend jaar wrs weer met een goed gevoel op wedstrijd gaan Ach gut
hier is het nie meer zo warm, t heeft net best wel flink geregend..... vanmiddag was het wel warm

ik ben nog steeds kwaad op die stomme jury Boos!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 19:52

toch maar niet gereden. het onweert hier. Dus heb ze nu lekker op de wei gegooid, en ik ga dus morgen vroeg maar lekker rijden.

Scum @ BW welkom terug van vakantie.

PC op zich wel een nuttige beslissing. (goede) les is toch wel heel belangrijk.

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 19:56

hier is het mooi weer Lachen

Anthea: wat een stomme jury!!!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 19:57

Balen van je punten Anthea...

Ik heb net even gewerkt, het was helemaal niet druk dus ik mocht om 7 uur weer weg, ook omdat ik gisteren tot laat hard had gewerkt. Dat heeft dus toch ook wel eens z'n voordelen Lachen