Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SGWukkie schreef:Weet iemand trouwens of er ook nog foto's gemaakt zijn op Ysselsteyn?
GvdT schreef:Gomir en sgwukkie, super gereden als ik het zo lees.
Gaat 1 van jullie nog naar Nijeberkoop?
L0ve schreef:Jha dat paard kan echt tekeer gaan. dus vond het super knap. Heeft nog maar 3x meegelopen. En is ook nog eens een echte merrie!! Maar ze vind dit crossen echt leuk. En heeft zich er ook bij neergelegt dat ze rustig moet lopen in een B-proef. ze loopt normaal Z1. En wil dus alles behalve stappen en draven!! Marieke van jou ook super he!!Had je nog zien dressuren was echt super netjes!
gr margo
missmuts schreef:Marieke, ik zag je losrijden met Pico en dat zag er inderdaad errug mooi uit! Wat een afdruk en schwung heeft ie...ehh...zij!
missmuts schreef:Simmie, goed dat je doorgaat! Ik heb er respect voor dat je zo goed aan het werk blijft met haar.
marieketencate schreef:Heb trouwens Rob net een uitgebreide "how to use Bokt" mail gestuurd, dat wilde hij graag weten, dus ik ben benieuwd of hij hier binnenkort een kijkje komt nemen
L0ve schreef:Maar we zijn druk op zoek naar een nieuwe topper!! Misschien loopt er in Boekelo wel wat bij.
gr margo
Simmie schreef:Je hebt hem toch wel de link van ons mutsen topic gegeven he?