Hier geen les, batterij van camion heeft volledig de geest gegeven
dus eerst nieuwe halen. Vriend en ik zijn onze citytrip naar Lissabon aan het uitstippelen. En vanaf morgen tem woensdag Aalst Carnaval
3 dagen flink feesten en vieren haha. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

resultaat was 1 balkje in het eerste parcours en foutloos in het 2 parcours
zonder enige twijfel of aarzeling
Hier een gelukkige ruiter ondanks het ziek zijn 
varekaj
, kvind dat vervelend dat terplaatste inschrijven
.
. Nu zondag normaal wel gaan springen, hier op de manege dan
.
, 60 cm
. Ik ben eens benieuwd...
maar ja wel goeie parcours natuurlijk
veel succes in elke geval.

maar wel een flink paard!
alleen de maandagstoet is afgelast ivm het weer. Denk dat dat voor het eerst in de geschiedenis is. Ben toch de hele namiddag meegeweest, voelde me behoorlijk. Nu een half uurtje thuis. Maar wat een wind zeg! Het viel wel op dat er veel minder volk was dan anders, ook de cafés waren abnormaal leeg. Ben benieuwd hoe het de rest vergaat. Ik ben naar huis gekomen wegens oorpijn van de wind en kou. Mijn vriend is nog aan het vieren, die belt me wel als ik hem ergens deze nacht of volgende ochtend moet ophalen. florence123 schreef:Gelukkige verjaardag Hanne!
Hier blijf ik ook maar bij kopen maar er gaat niets de deur uit. Ik heb een hele kamer in huis vol met paardengrief![]()
Heb trouwens wel nog een charles owen crosshelm liggen die te klein gekocht is, amper 2 keer gebruikt.
Als er iemand interesse heeft?
) maar van mijn ponybeest weet ik dat ze het erg leuk vindt. Waar zijn de oefencrossen te doen, in feite? Zit in hartje België, Leuven, en soms is te ver gewoon te ver. :p
ik ga vriendelijk bedanken
.
worden ze dan niet heviger van die energybooster?
).
Dus het zal ook na het werk worden en dan 's avonds een handje. Nu staan ze op rust met dat weer en ik vertrek morgen 5 dagen naar Lissabon, dan krijgen ze alleen hooi.
s morgen krijgen ze in de winter bieten, KV en hooi, smiddags terug hooi en s'avonds een emmer wortelen, KV en hooi. In de zomer krijgen ze hetzelfde maar zonder de bieten en wortelen