caro29 schreef:Over de blouse: op kampioenschappen zou ik het risico met deze blouse niet nemen. Springjury's gedogen dit op gewone wedstrijden maar op grotere wedstrijden kunnen ze aardig zeuren.
Maar op kampioenschappen mag niet in zomertenue gestart worden.
Mandy, je bent idd niet de enige!
Wat ik wel vreemd vind, is dat het voor jury's geen klap uitmaakt hoe ze erbij lopen. Met springen zijn de meeste jury's hier in de buurt dan nog wel netjes, maar met dressuur komen er soms toch jury's aan in een kloffie

Sann, dat is zeker zo'n Animo shirt? Mooi hoor!
Fijn Shanouk dat je in je gelijk bent gesteld!
Netjes van Loes!
Jantine succes! Ik ben ook bezig en het gaat me best goed af. Schoot gister zo in mijn witte broek, gaat me verder niet om de kilo's maar wel om de omvang

Saar, ik heb die gehad. Systeem is fijn, maar niet in de modder. Dan gaat het zand er echt doorheen en veroorzaakt het helaas nog wondjes...
Joki, hopelijk valt het een beetje mee!

Netjes Noor! & Stoere foto's! Die van zwem de oceaan over is geniaal

Wat lief van je vriendin Marijke!
Ik ben net op tuigpaardenconcours geweest, heb er een onder het zadel gereden. Brenda ging heel fijn en we mochten meedoen met het overlopen, toen zijn we ex equo 3e geworden! Ze deden het met punten (3 jury's) en we hadden 21 punten. Hij begon heel sterk maar het zeikregende, niet normaal meer. De baan (stratenconcours) leek wel op de Nijl ofzo! Al dat water vond 'ie niet zo leuk en zwakte dus met overlopen nogal af, maar was heel tevreden. En weer een leuk gevuld envelopje