[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

muts_marijke

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 19:52

Stom he... eigenlijk ken je er heel veel maar als het er op aan komt weet je ze niet meer.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 19:54

Zo gaat het inderdaad vaak Marijke! Ik mag altijd graag onderlinge wedstrijden jureren en vind kinderen ook heel erg leuk om te beoordelen en natijd wat positief commentaar te geven.

Morgen moet ik weer een dagje werken. Daarna naar Uk en die maar eens wassen. Heb zaterdag springwedstrijd en hij is door het rollen nu zo stoffig!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 19:56

bij ons is de onderlinge ook altijd heel gezellig. En stampes vol. :D Vooral die kleintjes blij maken vind ik leuk.

Heb me vandaag op gegeven voor jullie cc op 5 juni. Is altijd zo leuk en mooi daar.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 19:56

Goedzo! Ik doe ´s morgens zelf nog mee in het B springen en daarna mag ik jureren :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 19:59

Ik heb Geert en mij opgegeven voor springen beide in de B. En ik doe 2x L1 dressuur, zijn waarschijnlijk wel de hele dag daar. :D (heb express 3 dingen opgegeven op 1 dag omdat ik wil kijken of hij het aan kan, met het oog op de crossen)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 20:09

Marijke: zo heb ik dat inderdaad ook gedaan deze maand met beat-it! Gewoon dressuur en spring om haar weer in het ritme te krijgen.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 20:15

Hallo allemaal!
Wel bijgelezen maar geen puf om te reageren. Ik heb een hoop mooie foto's en wat filmpjes voorbij zien komen.
Noor, sterkte vanavond. :(:)

Jeetje wat was het warm vandaag!
Net nog even Scene geplukt, jeetje wat een haar heeft dat beest. Caap was vanochtend hyper, heb het na 1,5 uur maar opgegeven.

Fijne avond!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 20:57

ziet er mooi uit evony! Gaat echt super mooi naar beneden en je zit een heel netjes terug!

Ik heb net wiso gereden, ging wel lekker was alleen heel stoffig! Ga nu douchen en dan als het goed is New Kids Turbo kijken :+

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 21:15

Evony ziet er netjes uit.
Noor wauw dat is apart en mooi tegelijk, een bloemstuk als shirt van ajax. En heel graag gedaan.
Mootje alweer uit de file?
Sannn en tientjeh ben benieuwd naar foto's! :)
Annetje super dat de smid denkt dat hij toch de voetjes helemaal kan corrigeren van vies!

Hier W en C even gereden. Mijn sahara is alleen naast erg stoffig ook erg zwaar, dus niet te lang gereden. En de 3 twenters zijn nu ook naar het land. De enters zijn gister al gegaan en nu de andere.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 21:37

Jeetje Bianca, dat is wat. Hij heeft er geen pijn aan, maar het lijkt me wel lastig voor een paard. Hoop dat de eigenaresse snel beslist.
Joki, in het weekend werken lijkt me niets dus daar begin ik ook niet aan. Hooguit een zaterdagavond.
Leuk filmpje Saar! DIT is het filelied }> http://youtu.be/pdUz5-q4h4Y
Veel stof in de bakken, hier is de bak mij ook al te zwaar. Ik rijd dus op de wei of langs de weg.

Ik heb besloten dat ik nu elke dag een kwartier moet trampolinespringen. Begon alleen iets te intensief :+

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 21:42

zo naar vergadering geweest maar niks nieuws ofzo (ben al 2 jaar mee geweest)
moet ik daar nu voor komen. Zit alleen in een andere groep ingedeeld voorgaande jaren in de galopgroep (is zeg maar de groep met de pubers (14/16jaar) en dan ook keer goed scheuren. nu met de kleinere 12/14jaar dus ook rustiger. Denk dat ik dan toch ol maar mee neem weet niet of zoeff geschikt is voor bij de kleintjes.

Mirthe wel lekker trampolinespringen. helaas heb ik dat hier niet.
bakken zijn hier ook flink stoffig. zag bij de buren ook een wolk opkomen.. gister hebben wij hier de bak maar gesproeid.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 21:48

Mirthe: tsssss je hult met de vijand :Y) trampoline springen, praat me er niet van! Moest bij Alice met de meiden op de trampo was kapot na een halfuur en zij maar door springen :')

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 21:50

Ik ben al 20 min thuis, echt goed van mezelf! Meestal blijf ik tot half 11 op stal hangen. Ga vanavond maar eens op tijd naar bed.
Rem heeft vanmiddag T gelongeerd en ik heb net T los gehad en Schimpie gelongeerd. Teamwork toch ? :D

Mootje, gezellig!! Leuk!! Ik moet eerst even kijken hoe die het zondag doet! :+
Jantine, lekker aan het jureren lees is!
Evelien, ik kom bij Schimpie eindelijk een beetje door zn haar heen, wat een haarbal! En nog witte haren ook :(
Mirthe, fanatiek zeg!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 22:22

Bij mij was het in de bak erg stoffig en mijn buurman was met de giertank op het land bezig. Denk dat jullie wel een voorstelling kunnen maken hoe het er bij mij uit zag. Lekker droog zwart land en raggen maar met die tractor. Wind stond helaas mijn kant op

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 22:26

Het was ook gewoon veel te warm om te rijden vandaag, ik ben vandaag voor het eerst dit jaar weer naar buiten geweest, onderweg twee keer afkoelen door de rivier over te steken, Bam vond het leuk om met zijn voorbeen op het water te meppen, dus ik krreg ook gelijk een douche over me heen :+ .

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 22:28

caro bij jouw zag het er dus precies zo uit als bij mij vandaag, al hoefde ik er niet in te rijden want dat had ik sochtends al gedaan :Y)

Ik ga naar bed! Welterusten :wave:

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 22:34

Noor en Margreet: geen dank! Zoals de rest al zei, dit was het minste dat we konden doen..
Tg: strak getimed! Rijdt je vriend ook paard?
Mistid: haha, je zult wel spierpijn hebben :D.
Verder zag ik nog een huge Woll voorbij komen van Vief en hoorde ik enge verhalen over losse wielen..

Ik had vandaag een beetje een baaldagje en besloot vanmiddag dan ook maar gelijk van het weekend te gaan genieten in de zon (lees: slapen...). Ik ben nu nog bezig mijn tas in te pakken, want ik ga morgen met vrienden en vriendlief een weekendje naar Terschelling!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 22:56

Lekker Floor01, geniet ervan. Het wordt prachtig weer.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 23:12

oh met zulk weer op terschelling, lekker 8-)

Evie lekker toch met zulk weer
Caro ik denk dat ik wel een voorstelling kan maken...

Ik ga de paarden nog even voren en dan ga ik ook slapen
En morgen lekker vrij :D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 23:39

Ligt iedereen al onder de wol? Het is hier zo rustig!
Lekker Floor, een weekendje terschelling! Was er zo op het laatst nog wat te boeken?
Onze "zeurgasten" hebben de pen op de neus gekregen van de VVV en kiezen eieren voor hun geld. Ze houden zich koest en bekijken ons nu alleen nog of we een hoop stront zijn, maar dat maakt me niets uit. Maandag zijn ze weer lekker vertrokken.

Vanavond sgw-vergadering gehad. Omdat we naar een nieuwe locatie gaan moet je toch weer even aan wat dingen denken, en andere dingen regelen. O.a. een compleet nieuwe waterbak. Lekkere korte vergadering, waarin de boel weer goed op de rit gezet is voor zover dat nog niet zo was. De notulen zijn de deur al uit, dus ik zit nog even wat te surfen en ga zo maar lekker slapen. Morgen weer een drukke wisseldag. En de pony's moeten ook weer echt even aan de gang. We willen er toch wel graag een paar verkopen, dus dan moet er ook wat gebeuren, dan zijn ze goed in conditie.

Noor: Trek je het nog een beetje? Wat zal het druk geweest zijn vanavond!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 23:47

TExelse: klinkt als een druk avondje! En wat fijn dat de gasten terecht zijn gewezen, gnagna }:)
We hadden een paar maanden geleden al geboekt voor Terschelling, dat was toen prima te doen. We waren wel aan de late kant met de boot. We hadden dinsdag nog de keuze tussen heeel vroeg of laat. Naja, dan maar vroeg kunnen we nog wat langer van het weekend genieten :D.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 23:52

Veel plezier op Terschelling Floor!
Ziet er goed uit op het filmpje Evony!

Mijn wedstrijd ging goed vanavond. Binnen inrijden in een bloedhete bak, buiten proeven rijden in een té zware mulle zandbak. 1e proef ging goed, 2e proef moest ik hard werken om hem tot het einde aan de praat te houden. Toch niet slecht gereden. 210 en 204 punten.
Dus 2 winstpunten en een 1e prijs! *\o/*
Ben weer trots op dat paard!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 23:54

Super Heleen!! Wat zullen jij en paard plakkerig en vies geweest zijn!!

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 00:10

Haha, het valt nog mee :D Maar het was wel warm. Toch weer even wennen na de winter.
Morgen vroeg heb ik alweer springles met Olivier.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 08:16

Goedemorgen!
Heleen gefeliciteerd!
Texelse jeetje dat is idd dan weer wat geregel! Fijn dat de zeurgasten eieren voor hun geld kiezen!
Floor01 ik ben jaloers! Heel veel plezier!