Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik hoop toch dat de grond maandag goed is, maar vrees er ook voor, de voorspellingen zien er niet goed uit, 80 % kans op regen vanaf donderdag ja 

Marieke_xXx schreef:Ben gisteren ook gaan kijken.. Vond dat de bodem het in de cross nog goed hield! Ik woon vlakbij Chaam dus zal jullie wel vertellen wat voor weer het is ... En het inspringterrein was gisteren idd een modderbad! Heb eventinggek bij de hindernis na de normandiebank gezien, foto gemaakt met mobiel maar helaas helemaal bewogen
Vandaag is het nog droog!

martinev schreef:Ik ben al wel erg aan het twijfelen of ik wel moet gaan maandag... De voorspelling is zeker niet geweldig en ben bang dat de bodem er alleen maar slechter op wordt. Ik denk dat ik zondagmiddag naar Chaam rijd om te kijken hoe het er bij ligt en dat ik dan besluit of ik wel of niet ga rijden.
Zou het wel heel erg jammer vinden om me af te melden, heb me er erg op verheugd, maar m'n paard gaat toch echt voor!
Citaat:woensdag 19 maart tot en met zondag 23 maart 2008
Nu en dan zon, maar eerst ook enkele maartse buien. Donderdag en vrijdag een grote kans op veel regen en wind. Middagtemperatuur tussen 6 en 9 graden, in het weekend een paar graden lager.
wo do vr za zo
Zonneschijn (%) 50 20 30 30 30
Neerslagkans (%) 70 90 90 70 70
Neerslaghoeveelheid (mm) 1 13-16 5-8 1-2 1-4
Minimumtemperatuur (°C) 1 2 3/6 0/+3 -2/+2
Middagtemperatuur (°C) 7 6/9 5/8 4/7 4/7
Windrichting NW W NW N N
Windsnelheid (bft) 4 5 5 5 4

dat ziet er niet poitief uit voor ons!
) Altos schreef:Ach, voorlopig ga ik ervanuit dat ze er gewoon onzettend langs zitten en dat het de hele week mooi opdroogt en we maandag in een stralend zonnetje kunnen crossen. (Tjakka!!!)

Crisje_Lanc schreef:Zouden degene die dichtbij gaan wonen en gaan crosslopen op zondag ons hier op de hoogte willen houden over hoe het terrein erbij ligt. Wij wonen een eindje weg dus was eigenlijk niet van plan om op zondag al de cross te gaan verkennen, maar altijd handig als er bokkers dichtbij wonen.