[SGW] Regiotrainingen Regio West, data bekend!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Talida

Re: Regiotrainingen Regio West, data bekend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 20:10

haha ja dat was een mooie gevleugelde opmerking van Michiel!
@GvdT zo kan je het ook zien ja hihi. Maar heb hard hoofd in dat we zondag van de partij zijn...

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 20:35

Ik mag morgen weer Go jij! Go jij!

Gelukkig zit ik niet in een groepje bij iemand die we kennen, want ik ben ook een muts met hoogtevrees. Ik merk alleen wel dat het heel erg helpt dat Soo echt meer springervaring heeft nu, zodat ik over het algemeen aardig mee kan liften.

Is het trouwens "te" om hem zondag een springwedstrijd te laten lopen en maandag crosstraining?

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 20:42

ehhh zei jij vorige week niet zoiets als " het is een paard hoor" ? Clown

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 20:43

Waarschijnlijk zei ik dat 'ie niet geboft had omdat hij even moest wachten tot we weer thuis waren om te eten/drinken? Haha!

Het is op zich wel een stevige springwedstrijd namelijk.

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 20:47

manic schreef:
Ik mag morgen weer Go jij! Go jij!
Is het trouwens "te" om hem zondag een springwedstrijd te laten lopen en maandag crosstraining?

Nee hoor, heb ik ook vaker gedaan. Een springwedstrijd is (als het goed is ten minste) geen aanslag op de conditie en zo van het paard. Groeten Paul
[edit] Ik weet alleen niet wat jij onder een "stevige" springwedstrijd verstaat. Gr. Paul

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 20:58

Derby van Harmelen Lachen Het walletje heeft 'ie in ieder geval al geoefend dan.

Moet ik in Nieuwveen trouwens stiften draaien?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 20:59

Nieuwveen is stiften Lachen

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 21:01

Okay.

Heb nog nooit stiften gedraaid, dus als ik heel erg sta te prutsen moet Paul me maar helpen Knipoog

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 21:20

Welke Paul? Mijn naam is Haas, Mijnheer Haas! Haha!
Maar ik ben toch niet snel weg dus 't komt allemaal wel goed.
Laatst bijgewerkt door Paul_H op 25-05-08 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 21:21

Meneer Haas kan vast ook heel goed stiften draaien Haha!.

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 21:24

Apple schreef:
Meneer Haas kan vast ook heel goed stiften draaien Haha!.

Moet ze wel stiften meenemen. maar ook daar hebben we als 't echt moet een oplossing voor ...

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 21:30

He there Haha!
Ik ben ook weer terug van de training en ben helemaal happy Haha! Haha!
We hadden les van Rom vandaag. Onze groep is trouwens heel fijn GvdT. Goede samenwerking en lekker aan elkaar gewaagd. Vond Rom zelf ook. Nou. Dat hebben we ook geweten vandaag Clown
Ukkie deed het echt ongelooflijk super! Hij twijfelde nergens. Ik ben soms nog wat onzeker waardoor ik stom aanrij (te vroeg wegrijden Hamer )maar hij niet meer. Rom zei al dat hij hem niet meer herkende ten opzichte van vorig jaar. Zal het dan misschien toch weer goed gaan komen Verward Afgod
We hebben echt heel veel grensverleggende dingen geoefend vandaag. Heggen met greppels, trakehners, boompje-opsprong-afsprong-dikke boom van twee kanten. De dikke bomen achterin (tegen de weg aan) De bomen die je schuin moest aanrijden. Dikke boom gevolgd door punt. Huisje, picknicktafel, haaientand, witte gastank en nog veel meer. Onze les duurde ook een stuk langer omdat wij de laatsten waren Tong uitsteken Alles dus goed kunnen oefenen.
Ik ben erg happy en ook super blij dat ik dit alles zelf ook weer durfde. Enorme boost voor ons beider vertrouwen Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 21:31

Klinkt goed Wuk Lachen

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 21:33

Ik heb stiften... Tacx stiften zelfs, dus hoe moeilijk kan het zijn? Lachen

Fijn dat het zo lekker ging SGWukkie.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 21:36

Fijn dat het zo lekker ging SGWukkie!
Ik heb vandaag voor het eerst met die Tacx stiften gewerkt, Manis, en die zijn wel heel fijn!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 22:17

Fijn dat iedereen zo lekker gereden heeft!

wukkie, volgens mij zag ik jou wegrijden toen ik er net was. Ik was helaas te laat om nog iets te zien, maar Rob had wel een hoop nieuws neergezet op het terrein, gaaf hoor!

GvdT, waarom grijpt de instructeur dan niet in?

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 22:44

Balen GvdT als er zo iemand bij je in de les zit ... Scheve mond

Ik heb echt heerlijk getraind!
Huisje boompje gesprongen alleen het beestje was er niet en daarna konden we aan het gas (tank) Haha!
Ben van best wel hoge afsprong af gegaan en hebben behoorlijk pittige lijntjes gereden. Vooral ook heel veel dikke boomstammen! Volgens mij waren dat bomen van 300 jaar oud zo dik Clown
En we hebben een picknicktafel gesprongen Haha! Vond ik stiekem wel een beetje griezelig maar Max keek er niet eens naar Haha!
Zijn maar weining hindernissen die we niet gesprongen hebben volgens mij.

Erg jammer dat ik dit keer niemand bij me had om foto's en/of film te maken ..

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 07:24

Ik heb gisteren met Rose overigens ook lekker getraind in Hernen. Van tijd tot tijd liep ik tegen mijn eigen grenzen en tekortkomingen aan, maar aan het eind van de sessie had ik wel het gevoel weer iets verder te zijn gekomen.

@GvdT: ja we hebben het probleem van een niet passende gast in de groep ook in Nieuwveen gehad. Ik had (wij hadden) gisteren ook een combinatie bij de groep die er hinderlijk niet bij paste. Dat heb ik de persoon in kwestie achteraf ook in alle openheid en eerlijkheid gezegd; die persoon vond het zelf ook vervelend om de groep te hinderen. Ik ga het toch aankaarten bij de organisator van de trainingen.

Groeten, Paul

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 07:45

ik ga vanavond ook een mailtje sturen Paul. Ik heb het nu ook al 2 keer gezegd tegen haar, maar zei vind het juist fijn dat ze achter Rabette aan kan liften Slapen

Lielle, als het nadrukkelijk gezegd wordt dan neemt Michiel ook aan dat je het niet doet. Als je iets probeert moet je er daarna wel overheen, vooral bij zon schijtbok als dat beest. Daarna heeft hij haar wel aangesproken, maar volgens mij heeft ze zoiets van l*l maar.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 07:50

Vond overigens wel dat een hoop mensen behoorlijk aan het meppen waren, zou mijn ding niet zijn als ik zo over bijna elke hindernis moest

Moest ook nog wel lachen om Rabette, die stond op een gegeven moment ook f fte dreigen van ik kom omhoog hoor, was echt net Tal. Zou het merrie eigen zijn? Haha!

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 08:02

Nee, is niet merrie eigen... Alhoewel ik wel eens denk dat mijn ruintje een Y chromosoompje mist.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 08:09

oh! laat hem dat maar niet horen!
Nee dit was anders, weet niet hoe ik het uit moet leggen.

Luuxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 08:27

Ik denk dat er in een groep altijd wel enigzins niveauverschil is, of combinaties die van nature meer lef hebben. En automatisch wordt het niveau van de les altijd aangepast aan de meest zwakkere. Maar het moet zeker voor de anderen niet hinderlijk zijn. En er zijn die dag lessen voor minder ervaren combi's dus als ik jou was zou ik daar ook op aandringen dat ze van groep gaat wisselen.
Kan me aan de ene kant voorstellen dat het handig is om achter een ervaren paard aan te liften maar dat moet niet iedere keer bij iedere sprong zijn

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 08:31

Ik geloof dat jullie groepje verder wel aardig overeen kwam, toch? En wat je niet zag zitten deed je gewoon heel nochelant niet, of deed alsof je het niet hoorde Clown

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 08:36

echt jammer van de groep dit jaar GvdT, andere jaren hadden we de perfecte groep dus dit is echt een tegenvaller!

Het probleem is ook een beetje dat de indeling voor een heel seizoen gemaakt wordt en dat de maker van de indeling niet de instructeur is. Michiel heeft al eerder met GvdT besproken dat de indeling niet goed is, maar hij is ook niet degene die over de indeling gaat. En ik denk dat Pleun het gewoon eerlijk gezegd te druk heeft op dit moment. SGW Vlietland is over drie weken, daar doet pleun heel veel werk voor en onze vereniging heeft volgend jaar een jubileum waar ze een boek voor maken waar pleun HEEL druk mee is.

Dus ik denk dat het vooral een ongelukkige samenloop van omstandigheden is waardoor dit probleem niet sneller opgelost wordt.

Roos, ik hoop dat er voor de volgende trainingen nog wel geschoven gaat worden!! Ik had graag iemand uit de groep gewipt door zelf weer mee te rijden maar je weet dat ik daar helaas geen invloed op heb op dit moment Knipoog