Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, dit is echt de enige menfoto die we hebben.
. 
.
.
.
. Amber_ schreef:MJ, stond jij nog bij de waterbak ??
Ik ben er voorbij gelopen, maar ik had geen idee wie je was, dus had ik mijn numemr maar opgespeld.
Hozie schreef:Nou bij mij ging het dus voor geen meterNou ja... eigenlijk ging de dressuur wel goed: 191 punten. Springen ging ook wel: foutloos alleen tijdsoverschrijding, volgende keer toch iets meer doorrijden. Maar toen kwam de cross. Ik ben niet eens over hindernis 1 heengekomen, ik weet niet wat er aan de hand was, maar ze wilde er niet over. Na de derde weigering heb ik gevraagd of ik het nog een keer mocht proberen en daarna zou ik stoppen. Toen sprong ze er wel over...
Ik baal er ontzettend van, ik ben er echt ziek van. Ik ga aanstaande zondag in Renswoude trainen met een stalgenoot en de week daarna start ik in Lisse, dus ik hoop dat dat iets beter gaat.
En ik heb een paar bokkers gemeet: Scum, Bitwise, Lielle en Hippolyte.
! Dus dat maakt wel weer goed.
! Amber_ schreef:Ach ja, hij ging er door al een speer! Dus dat maakt wel weer goed.
Ik had 3de prijs, een hoofdstel (zwarte met rode front en neusriem) en een zakje brok!
!!Snoekiej schreef:MJ, kan ik via jou nog aan mijn stijlbeoordeling komen?
.
miss_jumpy schreef:Snoekiej schreef:MJ, kan ik via jou nog aan mijn stijlbeoordeling komen?
ik heb die formulieren zelf niet maar ik ga er even achter aan!!
! Ik kan het formulier ook wel komen ophalen 
Myukii schreef:Gefeliciteerd!
Ik heb erg veel dressuur-hoofd-spring- én cross foto's van jullie. Jullie waren zeker weten de combinatie waar ik het meeste foto's van heb gemaakt![]()
http://www.joycephotography.nl/wedstrijden.html
,