En de catering om de hoek 
Heb de blaren op mijn voeten staan ontdekte ik net :/ (nu heb ik wel heel snel blaren hoor en ik had mijn paardenschoenen aangetrokken zonder sokken, ook niet heel slim.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En de catering om de hoek 
Sjimmy schreef:Reken maar op nog minimaal een half uurtje voor de foto's. Het zijn er veel. Heb alle hindernissen en een groot deel van het springparcours.
tinkerfan555 schreef:Sjimmy schreef:Reken maar op nog minimaal een half uurtje voor de foto's. Het zijn er veel. Heb alle hindernissen en een groot deel van het springparcours.
Van welke klasse('s)?
Simmie schreef:Hmm voor mij hoeft dat niet perse; er staan toch wel hindernisnummers bij. Maar ik ben natuurlijk niet alleen hierin....
Lielle schreef:Wat mij betreft niet per se Sjim, de hindernisnummers zeggen toch genoeg?
M paarden = rood
L paarden = blauw
B paarden = groen
B pony's (en wsl oefencross) = geel
Sjimmy schreef:tinkerfan555 schreef:Van welke klasse('s)?
Ik denk dat ik ze allemaal heb.

tinkerfan555 schreef:Maak anders een apart topic aan, en dan zet je hier de link neer...mischien wel handig,,,?
want hier kom ik nu het meest

Ik denk dat die ertussen uit is of hij wordt morgen nog geplaatst maar dat lijkt me heel sterk