Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Marije112 schreef:Volgens mij wel.
Ik dacht ook gelijk aan het land..
Wij (ingridje16 en ik) hebben net onze paarden klaargemaakt.
En weer 't heerlijke gevecht met amber aangegaan om de waterspuit. Maar we hebben het overwonnem![]()
Ghehe
Zijn jullie er ook helemaal klaar voor?
Jeetje ben je bijna 28 en gedraag je je als een "penny-meisje" van 10....(wel een lieve penny hoor!) paxine schreef:Pffff....ik ben zenuwachtig niet normaal! Straks naar stal om de merrie te wassen en mooi te maken.Vanavond even m,n laarzen poetsen en alles inpakken en dan maar hopen dat ik kan slapenJeetje ben je bijna 28 en gedraag je je als een "penny-meisje" van 10....(wel een lieve penny hoor!)
Ik hoop dat ze zich nu wel gedraagt, anders stop ik der mee. Maja na de indoor heb ik wel een goed gevoel, maar heb nog steeds de kriebels
morgen de staart nog ff wassen en dan is t wel goed, dr benen zie je toch niet met die beschermers erover
Ik had toch niets beters te doen en het staat echt super leuk
Straks komen Marije en Ingrid hun paarden hier heen brengen en die blijven hier 2 nachtjes staan
! 
Meetje22 schreef:Zit te twijfelen om zo nog even naar stal te gaan en Danka der benen ook even te wassen.
Ze is helemaal goor van het land.
Heb vandaag nog wel even geoefend maar ging niet erg best met het springen.
Ze springt zo verschrikkelijk hoog en lomp dat je meteen achter der aan vliegt een klap in je rug krijgt.
Heb af en toe echt het idee dat eerst Danka over de hindernis gaat en ik er ergens achteraan kom.
Ben wel zenuwachtig voor morgen,maar das meer de angst dat het fout gaat.
Maar die cross is ook goed gegaan
Het lukt vast wel

haha. Morgen maar wat vroeger en dan even wassen, en dan om 3 uur weg !

?
maar gewoon de SPRING look hahah
ook de spring look dus
tot morgen!
.
bonniepony schreef:nou wij zijn morgen om zeven uur op stal![]()
dus ik wens iedereen alvast succes
? Marije112 schreef:Die van mij alleen d'r beentjes even gewassen..
Ik heb er superveel zin in!
Vreemd, maar ik ben totaal niet zenuwachtig![]()
Zo nog eventjes een lekker biertje drinken hier in de kroeg [als ik te minste nog te weten krijg wat er is], en dan naar bed.
Ik heb ook geen knotjes ofzo, tenzij anouk nog raar gaat doen.
Tot morgen allemaal.
Klopt dat er nog iemand zonder bodyprotector was, die 'm wilde lenen?
Ze zijn geknot, staat echt cool 
Marije112 schreef:Die van mij alleen d'r beentjes even gewassen..
Zo nog eventjes een lekker biertje drinken hier in de kroeg [als ik te minste nog te weten krijg wat er is], en dan naar bed.
Tot morgen allemaal.
! Haha Mag jij dat al ?
?
gewoon doen hoor, ik rijd op een fjord met blauw punt dekje ! Widner schreef:Ivy heeft knotjesIk had toch niets beters te doen en het staat echt super leuk
![]()
Ik heb ook een beetje kriebels, maar de indoor ging wel goed, alleen ze moet wel weer die waterbak springenStraks komen Marije en Ingrid hun paarden hier heen brengen en die blijven hier 2 nachtjes staan
maja het is niet voor me weggelegt blijkbaar. Amber_ schreef:Marije112 schreef:Die van mij alleen d'r beentjes even gewassen..
Tot morgen allemaal.
Biertje drinken... Ooh oh! Haha Mag jij dat al ?
Maar ik zat zonder Bodyprotector ! Mag ik hem lenen als ik hem nodig heb toch?
Spreek jij mij aan als je me zietgewoon doen hoor, ik rijd op een fjord met blauw punt dekje !
.